Hotmail gehacked???

10-10-2014 10:42 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Sinds een tijdje ontvang ik in mijn postvak "ongewenste mail" notificatie berichten die afkomstig lijken van Facebook. Nou heb ik helemaal geen account bij Facebook en ze zijn allemaal in het Spaans. Er komen namen voorbij als Sanchez Yessi en Miguel Angel Valdes die me willen toevoegen, foto's hebben geplaatst etc. Dacht eerst dat is zo'n phishingbericht en verwijderde ze gewoon. Sinds kort komen er ook mailtjes met namen van mensen die wel contactpersoon zijn. Toch maar een bericht geopend en tot mijn verbazing staat bij het kopje aan wie de mail gericht is niet mijn naam maar van een dame genaamd Vero Salgado, gevolgd door gewoon mijn hotmailadres! Heb die naam even door Google gehaald en dat levert best veel mensen op met die naam dus daar ben ik niks mee opgeschoten. Bij de disclamer onder aan de mail staat: Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303. Dit is een adres in Calafornië. Snap er helemaal niks van..... Moet ik me hier zorgen over maken? Is mijn hotmail gehacked? Wie heeft hier ervaring mee?

Bij voorbaat dank voor enige reactie :-)
Als jij een mail ontvangt, dan is het niet jouw account dat gehackt is. De mail kan via een stuk malware bij iemand waarin jij in de contactenlijst staat verspreid worden.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Kale62. Hoef me dus niet echt zorgen te maken begriip ik, thanks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven