Entertainment alle pijlers

Vier handen op een buik (seizoen 2)

07-07-2014 20:42 662 berichten
Morgen 8 juli begint seizoen twee van Vier handen op één buik, 20.30 uur op NED3. Wie kijkt er mee?

Bekende moeders dit seizoen: Tatum Dagelet, Leontien van Moorsel, Patricia Paay, Tanja Jess, Froukje de Both, Tooske Ragas, Barbara Barend en Ellemieke Vermolen.



vier handen op een buik bnn
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 07 oktober 2014 @ 20:55:

Ik vind Ellemieke lief.

Nou ik niet.



Het meisje heeft totaal niets gehad aan Ellemieke.

En maar doordrammen over het roken.In plaats daarvan had ze voor een constructieve aanpak kunnen kiezen: welke hulp heb jij nodig om te stoppen. Maar nee, er werden foute plaatjes op gehangen van misvormde baby's, nou dat hielp!



En dan slap mee gaan janken als het meisje er niet meer tegen kan, mijn hemel!



Ik vond het een lief meisje met een schattige baby.Het gaat vast goed komen met zo'n lieve, ondersteunende familie om die twee heen.



En die naam?

Wordt vast afgekort tot tresje of zoiets.

Lekker belangrijk pffff.
Oh, ik moet echt gaan kijken zie ik! Laatste aflevering toch?
Alle reacties Link kopieren
Was het kindje helemaal gezond? Dan zal moeders nog minder onder de indruk zijn van het stoppen-met-roken-verhaal van Ellemieke.

Die rookt bij de volgende zwangerschap ook weer gewoon door.



De enige verstandige uit dat programma vond ik het vriendje, jammer dat het kindje niet van hem was, krijgt het tenminste nog wat normale genen mee.



Zou inderdaad leuk zijn als ze nog eens gaan kijken bij de meiden hoe het nu gaat.

Wie vooral indruk op mij heeft gemaakt uit een eerder seizoen was een meisje uit Afrika dat hier alleen een zus had, volgens mij was dat met Tanja Jess. Maar zij had alles, in tegenstelling tot sommige andere tienermoeders, best goed voor elkaar. Daarom ben ik benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Alle reacties Link kopieren
Ik had Ellemieke echt mijn huis uit gezet als ze zo tegen mijn kind had gedaan. Misschien heb je wel een hartafwijking omdat je moeder heeft gerookt, nee dat is lekker... Wat een zak hooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond dit seizoen maar saai. Vorig seizoen vond ik veel leuker, veel heftigere gevallen ook, maar vooral betere ondersteuning van de tienermoeders.
Ik vond het ook saai! Heb bij geen een meisje het gevoel dat ze er veel aan hebben gehad.

Nu begint de ellende pas voor de meisjes. En ik vind het ook niet echt afschrikken voor andere tienermeisjes.

Teenmom van MTV bijvoorbeeld. Geeft de echte problemen beter weer.

Hoop ook op een "Hoe is het nu met" serie van de meisjes uit seizoen een. Lijkt mij veel interessanter en uitdagender.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond ellemiek het niet erg tactisch brengen. Ze bleef maar met vinger zwaaien, zonder iets concreets te brengen. Denk eerlijk gezegd dat zo zelf ook nogal oppervlakkig is. Gezeur met paar smoothies...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij had ze dat meisje op een andere manier veelbeter kunnen helpen...wel aardige meid verder
Die laaste meisje kwam uit Rotterdam . Mijj vader woont 1 minuut van haar
Waar het bij de andere meiden vooral ging over de toekomst: eigen woonplek, inkomsten, school enz, ging het hier om een andere levensstijl??? Onbegrijpelijk.



Wel leuk om te zien dat het hangen en chillen van haar helemaal niet meer hoeft. Ik vond haar heel liefdevol voor haar kind (ondanks het roken). En die nieuwe vriend is er eentje om te houden. Wat een lieve jongen!
Alle reacties Link kopieren
@Barbiee, dat meisje zit bij mij op fb in n groep voor jonge moeders, ze kreeg daar veel kritiek. Evenals Aline, die zit daar ook maar ook zij krijgt dagelijks kritiek.
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Waarom krijgen ze dagelijks kritiek, Giselle?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven