Bloeden na seks

11-10-2014 19:48 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al rond gekeken, en zag al een topic erover, toch wil ik even weten of het in mijn situatie anders is.



Belangrijk; ik ben een meisje van 16 (gelieve geen reactie's met wat jong en dat je daar al mee bezig bent blabla)



Ik heb een vriend, en we zijn allebei trouw aan elkaar. Wel hebben wij allebei in een vorige relatie onveilig seks gehad. Dat doen wij samen ook.. Domdom, ik weet het. En wij gaan ook binnenkort een test doen. Maar goed, de laatste twee keer dat ik seks met hem heb gehad, ben ik gaan bloeden. Niet heel erg maar toch wel een aantal druppels. Zelf dacht ik meteen aan het maagdenvlies omdat ik nog jong ben, en hij vrij groot geschapen is.. Toch wil ik graag weten of het ook andere redenen kan hebben, en of dit bloeden aanhoud, aangezien ik dacht dat als je maagdenvlies scheurt, je maar één keer bloed...
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 11 oktober 2014 @ 20:18:

[...]



Iedereen die onveilige seks heeft wordt zo hard aangepakt. Je bent op een volwassenforum, dus ook jij krijgt dezelfde aanpak.

Je bent zo jong, hebt al in meerdere "relaties" seks gehad en ook nog eens allemaal onveilig. Waarom zo met je gezondheid spelen?



(en niet weten dat je na weet ik veel hoe vaak seks niet kan bloeden door een niet bestaand maagdenvlies is natuurlijk best wel een beetje dom)Ik heb het zelf een vorige relatie genoemd, maar bij mij was het geval dat ik seksueel misbruikt ben, dus daar kwam geen condoom bij kijken.. Ik heb dit expres niet genoemd omdat ik bang was voor de reacties daarvan, maar ja..
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:24:

[...]





Ik heb het zelf een vorige relatie genoemd, maar bij mij was het geval dat ik seksueel misbruikt ben, dus daar kwam geen condoom bij kijken.. Ik heb dit expres niet genoemd omdat ik bang was voor de reacties daarvan, maar ja..
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 11 oktober 2014 @ 20:25:

[...]



Wat is daar nou weer mis mee.
quote:noneyann schreef op 11 oktober 2014 @ 20:24:

[...]





Ik heb het zelf een vorige relatie genoemd, maar bij mij was het geval dat ik seksueel misbruikt ben, dus daar kwam geen condoom bij kijken.. Ik heb dit expres niet genoemd omdat ik bang was voor de reacties daarvan, maar ja..Vaag verhaal. Seksueel misbruik= relatie? Sure.
Alle reacties Link kopieren
quote:Istar_ schreef op 11 oktober 2014 @ 20:26:

[...]



Vaag verhaal. Seksueel misbruik= relatie? Sure.Ik had een relatie met hem, daarna heeft hij me meerdere malen seksueel misbruikt. Maargoed, ik laat dit voor wat het is. Ik heb in ieder geval wat geleerd en ik ga een afspraak maken bij de huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Dag meis

Ik heb ook een tijdje last gehad van bloedingen na de sex. Reden hiervan was dat m'n toenmalige huidige partner tegen een plekje in de buurt van de baarmoederwand aanstootte en dat ook niet zo zachtzinnig deed haha.

Na een maand, op advies van de dokter, geen sex meer te hebben gehad was het geïrriteerde plekje weer genezen en mocht hij het voortaan wat rustiger aandoen met me...



Toch even naar de dokter dus
Alle reacties Link kopieren
Toenmalig huidig? Haha bijzonder is dat...

Toenmalige partner dus!



Oh en praat ook mss met de dokter over je seksueel misbruik... Zo lullig als het er tijdens je studie in de vorm van een depressie uitkomt!



Succes!
Alle reacties Link kopieren
quote:snoozyq schreef op 11 oktober 2014 @ 20:40:

Dag meis

Ik heb ook een tijdje last gehad van bloedingen na de sex. Reden hiervan was dat m'n toenmalige huidige partner tegen een plekje in de buurt van de baarmoederwand aanstootte en dat ook niet zo zachtzinnig deed haha.

Na een maand, op advies van de dokter, geen sex meer te hebben gehad was het geïrriteerde plekje weer genezen en mocht hij het voortaan wat rustiger aandoen met me...



Toch even naar de dokter dus Dit zou best nog eens kunnen.. Dankjewel voor je reactie!
Het kan een gesprongen adertje zijn, het kan zijn dat jullie niet voorzichtig genoeg zijn, het kan ook een soa zijn. Daarom moet je echt naar een huisarts.
Alle reacties Link kopieren
Ik had het ook toen ik jong was en net begon met mijn 1e vriendje op mijn 18e. Bepaalde plekken of zo die dan geraakt werden, is nooit meer teruggekomen na die eerste tijd. Ben je wel echt opgewonden genoeg en vochtig genoeg als jullie vrijen? Dat het niet door droogte/schraalheid komt? Vraag de tijd om goed opgewonden te kunnen worden en doe het niet (eerder) om hem te plezieren of zo, he..



Maar het kan dus ook door iets anders komen. Dus toch maar even die testjes doen, dat is ook weer een geruststelling als je niks onder de leden hebt (allebei).. en geniet van elkaar!
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
Contactbloedingen zijn áltijd een reden voor een bezoek aan de huisarts. Vertel daar ook van het misbruik en onveilige seks.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:Suzy65 schreef op 11 oktober 2014 @ 21:35:

Ik had het ook toen ik jong was en net begon met mijn 1e vriendje op mijn 18e. Bepaalde plekken of zo die dan geraakt werden, is nooit meer teruggekomen na die eerste tijd. Ben je wel echt opgewonden genoeg en vochtig genoeg als jullie vrijen? Dat het niet door droogte/schraalheid komt? Vraag de tijd om goed opgewonden te kunnen worden en doe het niet (eerder) om hem te plezieren of zo, he..



Maar het kan dus ook door iets anders komen. Dus toch maar even die testjes doen, dat is ook weer een geruststelling als je niks onder de leden hebt (allebei).. en geniet van elkaar!Ja genoeg opgewonden en alles. Het doet wel pijn omdat hij zo groot is. En ik nog vrij 'strak' ben. En ik doe het niet eerder voor hem, 9 van de 10 keer hou ik hem tegen maar hij is 18 en wilt vaker seks dan ik, maar na het misbruik ben ik heel erg van wat ik wil. En idd, huisarts bezoek kan geen kwaad nee..
Je hebt risico gelopen op een soa (onveilige seks) en je hebt symptomen die op een soa kunnen duiden (chlamidia bijvoorbeeld).



Als je jezelf volwassen genoeg vind om dat risico te nemen, dan ben je toch zeker ook volwassen genoeg om er even mee naar de huisarts te gaan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven