Advies gevraagd

11-10-2014 22:04 13 berichten
Ik heb een vraag en vind het best wat ongemakkelijk om deze te stellen.



Ik ben aan het daten met een leukerd, ben inmiddels 3 jaar vrijgezel en heel veel gedate, soms vaker dan 1 keer met iemand maar dat was hem nooit voor mij. Dit is de eerste man die echt klikt. Veel lol, veel te kletsen, hij daagt mij uit, is lief, veel overeenkomsten in wat we leuk vinden, zelfde ideeën over dingen. Echt fijn. Het contact tussen ons gaat vanzelf, alsof we elkaar al jaren kennen.



Na wat gedate te hebben en na een heerlijke romantische avond, belanden we met elkaar in bed. Fijn zou je zeggen, maar....

Zoenen, beffen, vingeren kan hij echt heel erg goed!

Hij is alleen redelijk klein geschapen (ik denk net 10cm en behoorlijk dun) en ook niet zo'n held in het penetratie gedeelte.

Op z'n konijntjes. Ik werd daar echt verdrietig van.



Ik heb echt geen idee hoe ik over seks moet praten, hem kan aanleren hoe het beter kan. Rustiger, meer gevoel etc. Ben zelf best ervaren, heb veel gedaan en mee gemaakt op seksueel gebied. Ik vind het fijn als m'n bedpartner dat ook is.

Bij iemand zoals deze date raak ik onzeker en weet ik absoluut niet hoe ik een man kan aanleren hoe het anders kan. Ik haak vaak af als ik merk dat seks niet goed zit, maar ik wil dit niet opgeven omdat de seks nu niet prettig is. Daar valt toch wel wat aan te doen? Beffen en vingeren kan hij als de beste. Dus dat geluk heb ik wel.

Hoe kan ik dit subtiel en duidelijk aangeven. Dat penetratie anders kan, fijner, subtieler maar toch hard en lekker.



Ik weet prima aan te geven wat ik lekker vind bij beffen en vingeren, of andere dingen wat mezelf betreft. Maar als het om zijn mannelijkheid gaat en hoe deze te gebruiken dan schiet ik enorm op slot. Bang om hem te kwetsen, het verkeerde te zeggen waardoor hij zich tekort gedaan voelt, in zijn mannelijkheid aangetast e.d.

Hopelijk kan iemand mij van bruikbaar advies voorzien. Alvast heel erg bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Wat is er mis met hem gewoon eerlijk zeggen hoe je het liever zou willen, als je daarna maar zegt hij het beffen vingeren echt heel goed doet.



Net als het begeleiden van een leerling, eerst een tip en dan een top
If you can dream it, you can do it.
neem zelf het initiatief en neuk hem.



op de manier waarop jij het lekker vindt. zeg tegen hem... schattebout.... vanavond ga ik jou eens even onder handen nemen... jij mag niets doen. ga er maar eens lekker voor liggen en laat mij het werk doen.



dan neuk je hem suf... zoals bij jou past en kijk je of je dan verschil merkt.... en sterker nog... of hij verschil merkt.



wil je met deze man doorgaan... kun je steeds terugvallen op die ene keer..... gaat hij weer bezig als een konijn, kun je vragen of hij het wil doen zoals die ene keer... omdat jij dat prettig vindt.



zo leidt je hem in de goede baan... want hij zal er alles aan doen om jou te plezieren... en je hebt niets gezegd van zijn konijnengedrag.



tenminste, zo zou ik het doen.

maar eerlijkheidshalve moet ik erbij zeggen.... zou ik het zelf niet lang volhouden met een kerel zonder goed gereedschap.
Bedankt voor je uitgebreide reactie mrsdoubtfire! Daar kan ik wat mee.

Ga dat zeker doen. Ben daarnaast ook bang dat ik echt ga afknappen op zijn kleine piemel. Maar dat hoop ik niet... Zou het zo zonde vinden, zie in hem echt wel een leuke toekomst. Maar seks is voor mij zeer belangrijk. Heb ooit zes jaar in een relatie gezeten waar dat niet goed zat. Wil ik nooit meer mee maken.



Ben nog steeds niet helemaal over de teleurstelling heen. Hopelijk als ik hem weer zie dat we het heel fijn hebben samen in bed de volgende keer. Anders moet ik echt gaan na denken of ik hiermee door kan.
quote:mel.nl schreef op zaterdag 11 oktober 2014 22:15 Wat is er mis met hem gewoon eerlijk zeggen hoe je het liever zou willen, als je daarna maar zegt hij het beffen vingeren echt heel goed doet.



Net als het begeleiden van een leerling, eerst een tip en dan een top Dank voor je reactie. Het gewoon eerlijk zeggen is helemaal niks mis mee. Het lukt mij alleen niet op dat gebied, vandaar dit topic. Ik klap dicht of ben te direct waardoor ik hem waarschijnlijk kwets of onzeker maak. Dat wil ik echt niet.
Zeggen je hebt een kleine piemel en je neukt als een konijn, is waarschijnlijk iets te direct.



Je kunt toch wel benadrukken wat jij wel fijn vindt? Dat zal hij alleen maar prettig vinden als het goed is. Zo kun je hem heel geleidelijk de goede kant op sturen.
Tijdens de seks kun je verbaal en non-verbaal bijsturen, door harder te kreunen als het goed gaat en stil liggen als het minder fijn is of zeggen " nu even langzamer , jaaaa zo "

Ik denk dat hij uit overcompensatie voor zijn kleinere piemel extra hard en snel wil neuken.

Die kleine piemel blijf een feit maar ritme en tempo etc is best bij te sturen.
In bed moet je aan elkaar wennen. Na verloop van tijd wordt het vaak steeds beter, is mijn ervaring. Je hoeft echt niet verdrietig te worden omdat hij (nog) niet precies neukt zoals jij dat wil. Jullie moeten elkaar nog ontdekken.



Ik zou vooral aangeven wat je wél lekker vindt en wat je graag zou willen. Dat hij neukt als een konijn zou ik naar niet zeggen, valt vast niet in goede aarde.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring (niet dat ik zo veel ervaring heb, maar toch) is dat geduld helpt, en dat je kritiek over seks beter niet tijdens de seks kunt geven. Tijdens het vrijen kun je natuurlijk wel zeggen "harder", of "een beetje meer zus" oid. Maar iets aangeven dat de ander echt iets anders moet doen, of dat je ergens mee zit, kan volgens mij beter op een rustig moment een andere keer. Als je opgewonden en bloot bent, kan kritiek wel hard aankomen.
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
En ik snap dat je uitkeek naar een lekker lijf, maar zijn grootte is misschien minder belangrijk dan wat hij er mee doet? Ik ben zelf ook niet zo groot geschapen (als ik de ongeloofwaardige statistieken mag geloven), maar ik hoor mijn partner toch regelmatig "oef" zeggen als ik het met haar doe. Dus misschien kun je hem nog wat leuks bijleren?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Al aan een pakje 'gesprekstarters Seks' gedacht? Is te koop bij die internetwinkel met dat ronde mannetje in dat blauwe pak, waar ze ook vaak bulk-weken enzo hebben
Alle reacties Link kopieren
@blueeyes: bedoel je misschien 'gespreksstarter liefde'? Want de seks-variant zie ik niet te koop...
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Bedankt voor alle reacties! Fijn.quote:roodkapjeendewolf schreef op 12 oktober 2014 @ 11:52:

Ik denk dat hij uit overcompensatie voor zijn kleinere piemel extra hard en snel wil neuken.

Die kleine piemel blijf een feit maar ritme en tempo etc is best bij te sturen.

Zo had ik het nog niet bekeken, denk dat dat wel eens zo zou kunnen zijn. Mooi inzicht.



En het is inderdaad ook gewoon wennen, maar doordat ik uit een ervaring kom waarin seks echt niet beter werd en het een groot issue was geworden in onze relatie, ben ik daar wel weer angstig voor. Hoeveel geduld moet ik hebben vraag ik mij dan af..

Hopelijk wordt het de volgende keer echt fijn, de seks was de eerste keer kort omdat ik toch wat teleurgesteld was en hij aan mij merkte dat ik er niet meer helemaal bij was.

Volgende keer neem ik wel het initiatief tot de standjes.



Die kaartjes zijn ook een goede tip! Dank je

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven