Lingerie kopen?! HELP!

10-10-2014 11:43 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch leuk als je vriend dat tegen je zegt. Mijn vrouw waardeert dat wel hoor, zeker als we samen gaan kopen. Ik word dan ook nog tig andere winkels ingesleept waarvan ik baal, maar dat laat ik niet merken. Je moet juist veel voor elkaar over hebben cq geven. Als je iets geeft krijg je het dubbel terug, waarna je nog meer gaat geven enz....



Daarnaast moet je je leven eens onder de loep nemen. Jullie werken allebei hard, waarom hebben jullie dan een hond? Die zit dan ook heel de dag alleen enz.

Minder werken kan financieel niet: allebei een full time baan en niet rond kunnen komen dan klopt het uitgavenpatroon niet. Je moet soms keuzes maken in het leven. Dat heb je ook gedaan, maar die pakken nu verkeerd uit. Geen nood, maar dan wel andere keuzes maken.



Tijd vrij maken voor je relatie. Dat moet het belangrijkste zijn.
quote:sander.36 schreef op 10 oktober 2014 @ 13:35:

Dat is toch leuk als je vriend dat tegen je zegt. Mijn vrouw waardeert dat wel hoor, zeker als we samen gaan kopen. Ik word dan ook nog tig andere winkels ingesleept waarvan ik baal, maar dat laat ik niet merken.Die van mij lost dat anders op. Die shopt bij voorkeur als het heerlijk weer is en er geen jassen aan hoeven. Dan heeft hij echt wel genoeg te kijken hoor . De enkele keer dat hij baalt, is als ie zélf het pashok in moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Exces schreef op 10 oktober 2014 @ 13:50:

[...]





Die van mij lost dat anders op. Die shopt bij voorkeur als het heerlijk weer is en er geen jassen aan hoeven. Dan heeft hij echt wel genoeg te kijken hoor . De enkele keer dat hij baalt, is als ie zélf het pashok in moet.die lingerie winkels vind ik ook hartstikke leuk en sommige andere winkels ook wel, maar op een gegeven moment vind ik het wel mooi geweest
Alle reacties Link kopieren
quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 13:15:

Iedereen schijnt elkaar hier te corrigeren op taalfouten dus waarom zou ik niet gezellig mee mogen doen, houdt elkaar bezig zeg maar.



Ja werk is ver rijden.. kan niet met fiets.. ook fitness is abbo voor jaar dus opzeggen is zonde geld.



Jij bent de enige in dit topic die vanuit het niets een taalfout begon te corrigeren. dus ik vind het belachelijk dat je mij op een taalfout gaat corrigeren, terwijl je eigen spelling gewoon zuigt. Vind je het ook gezellig als ik deze post van je nu weer taalkundig ga corrigeren?



Ik vind er in ieder geval niks gezelligs aan. Als je mij op taal gaat corrigeren vanuit het niets, wees dan zo intelligent om eens even flink aan je eigen taalgebruik te werken. En bovenal: beroep je in 's hemelsnaam niet op andere mensen, die ik echt niet zie in dit topic, om een stijlloze reactie op mij te rechtvaardigen.



Ik reageerde inhoudelijk op jouw topic. Jij hebt niet eens de moeite genomen om inhoudelijk op mij te reageren, maar meent me weg te mogen zetten met een taalcorrectie. Sorry meisje, qua fatsoen én taalgebruik steek ik echt niet beroerd tegen jou af. Integendeel.
Natuurlijk wil jou vriend leuke lingerie zien, dat Hema ondergoed is ook niet alles. Jullie relatie zit een beetje in de slob. Hij wil er schijnbaar aan werken en als man denk je dan meteen aan sexy lingerie. Natuurlijk is dat niet de oplossing maar het is een begin.

De meeste vrouwen voelen zich heel goed in lingerie.

Mijn vriendin draagt het dagelijks en ik smelt elke dag.

Als je het schaamrood krijgt als je al aan denkt ga dan eerst eens samen online zoeken maar beter is om naar een goede lingeriewinkel te gaan, daar lichten ze je goed voor.

Loop anders eerst eens binnen bij Hunkemöller of H&M daar is niets geks aan om samen wat uit te zoeken.

Ik weet niet wat je normaal draagt maar begin niet meteen met gordeltjes, open kruisjes en dat soort dingen. Je moet je zelf er ook lekker in voelen. Maar zo samen iets uitzoeken en gaan kopen kan heel goed werken en wat is er mis mee om er leuk en sexy uit te zien?
Alle reacties Link kopieren
Kerol, beetje aangebrand?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk terecht Kardoula. Je schiet weer in hetzelfde mechanische als in je vorige topic.



Ga de confrontatie met jezelf aan door inhoudelijk te blijven reageren!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 13:04:

Kerol... Sorrie schrijf je als volgt: Sorryquote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 13:15:

Iedereen schijnt elkaar hier te corrigeren op taalfouten dus waarom zou ik niet gezellig mee mogen doen, houdt elkaar bezig zeg maar.

....quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 14:31:

Kerol, beetje aangebrand?Nee, gewoon nieuwsgierig of er nog een normale inhoudelijke reactie op mij komt. Ik begrijp niet waarom je zo op mij reageert. Ik heb je niks misdaan behalve een eerste reactie schrijven die jou kennelijk zo weinig beviel dat je me op andere manieren uit de tent probeert te lokken. Nu daag je me dus al voor de derde keer uit om te reageren, zonder dat je ook maar met een half woord inhoudelijk bent geworden. En dan lachen om die malle aangebrande kerol he? Leuk hoor.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig, fijn weekend
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 10 oktober 2014 @ 14:38:

Ik denk terecht Kardoula. Je schiet weer in hetzelfde mechanische als in je vorige topic.



Ga de confrontatie met jezelf aan door inhoudelijk te blijven reageren!!!Tnx bootje!
quote:kardoula schreef op 10 oktober 2014 @ 14:43:

Geweldig, fijn weekend ?
Alle reacties Link kopieren
Mechanische moet natuurlijk mechanisme zijn...
Alle reacties Link kopieren
Kinderachtig Kardoula. Echt heel kinderachtig. Open dan geen topic verdorie.
Alle reacties Link kopieren
Je vind jezelf op (sommige) plekken te dik? Ga eens voor de spiegel staan en kijk goed naar jezelf. Er zijn echt wel delen van je lichaam die je mooi vindt. Als je nou die mooie delen accentueert en je 'minder mooie' lichaamsdelen verdoezeld? Vind je bv je buik te dik dan zou je een brede jarretel gordel aan kunnen passen die je buik camoufleert of een corset die je in je taille aan kunt snoeren en je buik eronder 'plat drukt'. Mooie borsten? Probeer dan een balconet bh die je borsten beter uit doen komen. Die kan je ook goed dragen als je kleine borsten hebt. Of een push-up bh die je borsten wat omhoog duwen. Zo zijn er meer trucjes. Ga eens naar een betere lingeriezaak, laat je maten goed opmeten en laat je adviseren? Deze winkels zijn wel wat duurder maar je hoeft er niks te kopen (kan jou het schelen!) maar dan weet je wat je goed staat. Vervolgens ga je naar een goedkopere lingeriezaak en kijk je rond of er iets tussen hangt waarvan je dan weet dat het je goed staat. Hunkemuller en bv V&D en zelfs de Primark hebben een grote betaalbare sortering. Vind je het eng? Vraag dan een goede vriendin mee?

Elke vrouw is mooi op haar eigen manier! Succes meis!
Alle reacties Link kopieren
Zelfs met gewone kleding kan een vrouw, ook met een paar kilootjes teveel, er sexy uitzien, weet ik uit eigen ervaring. Doe gewoon een open bloesje aan en een slipje eronder, of een jurkje/ rokje met niets eronder als hij thuis komt. Reken maar dat hij je een lekker wijf vindt!
Alle reacties Link kopieren
Heb je weer zo'n zeurdoos die geen enkele moeite wil doen voor leuke sex. En straks moord en brand gillen als hij z'n heil ergens anders zoekt! Ik snap daar echt niks van, hoor. Sex is geen sluitpost. Het is heel belangrijk in een relatie. Als je geen zin hebt, dan maak je maar zin. 1x in de maand .... wat vreselijk voor hem! Dat is vragen om moeilijkheden!
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 12 oktober 2014 @ 15:47:

Als je geen zin hebt, dan maak je maar zin !AMEN!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven