3000+ deel 94

20-04-2012 22:10 3012 berichten
Alle reacties Link kopieren
We zijn niet meer zo snel maar zijn er zeker nog wel!!
Helemaal over het oog gezien:



Friez, fijne vakantie!
quote:Keausje schreef op 12 oktober 2014 @ 15:22:

[...]





Helpt het ook echt tegen migraine? Ik nam er pillen op recept voor die echt goed werkten maar omdat ze te duur zijn neem ik nu pilletjes van de drogist. Goedkoper en het haalt er enigszins de scherpe randjes er vanaf. Sinds mijn vier kiezen getrokken zijn heb ik overigens geen enkele hoofdpijn meer gehad.....denk nu wel aan een connectie



Welke heb jij van de drogist?



Ik ben net bezig met die vitamines en ben begonnen met acupunctuur. Volgende week moet ik ongesteld worden dus ik weet dan of het werkt.

Ik heb menstruele migraine, weinig aan te doen omdat ik migraine met aura heb. Hormoonpleisters enzo kunnen dan niet
Ik had/heb ook hormonale migraine, eens in de maand en het begon met kalodeiscoopachtige aura's ( erg lastig bij het lezen, grrr) en bij mij hielp Maxalt (alleen verkrijgbaar op recept) zeer goed. Zodra de migraine opkwam meteen innemen en dan was de pijn ook zo weg.

Wat ik nu normaal slik is Excedrin, werkt ook wel maar is niet zo magisch goed als Maxalt
Maxalt heb ik ook gehad maar deed niet veel bij mij. Let op met die excedrin. Als je goed naar de verpakking kijkt bestaat het Aspirine-Paracetamol-Caffeïne oftewel APC, deze zijn ook bij de kruitvat verkrijgbaar voor 1 a 2 euro per doosje! Ik slik dus APC tabletten om de scherpe kantjes er vanaf te halen
Ik ben vandaag heerlijk in het bos geweest met mijn buuf, daarna nog op het terras gezeten aan het water. Heerlijk! Jammer dat het in het bos zo druk was dat je door de mensen het bos niet meer zag (vooral in het begin), maar wij zijn even een ander pad gaan lopen en toen was het lekker rustig.
Klinkt goed, Friezinnetje, lekker in de buitenlucht, het was ook wel prachtig weer.

Ik zou ook eens wat vaker het bos in moeten gaan ik woon er op steenworpafstand vanaf.
Ik heb een dagje in huis gekeuteld. Was om 10:00 klaar met werken (slaapdienst) en ben lekker de bovenboel gaan soppen en bedden verschonen. Ondertussen genietend van de buren die een trampoline hebben gekocht, zonder net. Kind van 3 was er net 10 minuten op en sprong ernaast. Nu moet die trampoline ineens ingegraven worden. Oftewel een berg gevloek, een scheve kuil met nu een scheefstaande trampoline en de kuil is niet diep genoeg want de buurman was het beu omdat hij steeds wegzakte in de modder (lekkere basis voor je trampoline) Het grasveld waar de kuil in is gegraven is afgelopen zomer aangelegd en ze weten nog niet wat ze met de modder gaan doen.

Echt, ik lach me helemaal suf om die lui! Die hebben precies 3 hersencellen. De hele tuin staat vol met pallethoutprojecten waar je broek van afzakt. Allemaal haar idee en hij moet het uitwerken maar is totaal niet handig
Haha, gezellige buren Pop.



Kous: ja, was echt lekker. Heerlijk genoten van het mooie weer, en verderop in het bos was het lekker rustig. Gewoon stil (op een grote groep ganzen na, die over kwam kwetteren) .
Ganzen die in een V-vorm overvliegen en gakken vind ik zo horen bij de herfst en vroege winter, love it
Zo, gekookt, gegeten, afgewassen, dochter en vriendinnetje hebben de hond uitgelaten, die zijn nu weer vertrokken, kaarsjes op tafel, beker koffie en damper op tafel. Rust.
Het topic is vol!






Slotje vergeten

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven