ik kan niet slapen!

10-10-2014 03:33 81 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,

Ik heb al heel wat slapeloze nachten verdreven met meelezen hier. Nu dan mijn eigen account aangemaakt, en hier ben ik dan!

Ik kan niet slaaaaaapen!! Ik ben zwanger en slaap steeds slechter. Voor mijn zwangerschap heb ik nooit langer dan 5 minuten wakker gelegen... En nu dus nachtenlang waarin ik niet goed slaap. Ik slaap heel licht, word voortdurend wakker en kom dan niet meer terug in slaap. Ik weet niet wat me overkomt en word er bloedchagrijnig van!

Nog meer mensen wakker toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Och ambrosia, is het nog goed gekomen?

Ik heb vannacht goed geslapen!! Het was heeeerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Nou, het is weer feest.

Ik denk dat ik nog niet geslapen heb vannacht, ik weet het niet zeker. Ben kapot, maar het lukt niet op de een of andere manier.

Heb er even aan gedacht om ook de badkamer te gaan soppen, maar dat is me toch te gek :-)

Ik denk dat ik dadelijk maar opsta en ga ontbijten.
Hier niet zwanger, maar ik slaap al twee jaar slecht helaas. Ik heb nu 2 hele slechte nachten achter de rug en moet nu ontbijten. Kotsmisselijk.

Ik vind het zo zwaar in combinatie met fulltime stage. Lig braaf van 21.30 tot 6.00 in bed elke nacht, maar slapen ho maar.



Ik merk dat mijn lichaam het met periodes slecht trekt. Word er echt moedeloos van.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer niet wanhopig te worden. Hou me vast aan dat het vast iets tijdelijks, hormonaals, is. Wat vreselijk als je slapeloosheid onverklaarbaar is.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook weer zwangerschapsgerelateerd wakker. Het enige wat me daarbij op de been houdt, zijn de lieve beweginkjes in mijn buik. Dat houdt de pijn (bekken) een beetje houdbaar. Voor de rest word ik er wat moedeloos van.
Alle reacties Link kopieren
Hier redelijke nacht gehad. Wel zo'n 10 keer wakker geworden, maar steeds na 5-15 minuten weer kunnen inslapen.

Het zijn dan alleen steeds van die korte slaapmomenten, steeds een half uur of uur achter elkaar. Het voelt alsof die slaap veel minder effectief is.

Gelukkig heb ik deze week vakantie en hoef ik niet zoveel te doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven