Te weinig sex....tips?

13-10-2014 21:04 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Heb al ruim 10 jaar een zeer goede relatie, alleen de laatste jaren ontbreekt het aan de sex. De eerste jaren deden wij het vaak en was het fijn. De laatste jaren heeft mijn vriendin vaak pijn tijdens de sex waardoor ze geen zin meer heeft, hierdoor doen wij het nog maar zelden. We hebben al van alles geprobeerd, met en zonder condoom, met en zonder glijmiddel, met voorspel, zonder voorspel, noem maar op.



Hebben meer mensen hier op het forum dit probleem of hebben jullie nog tips wat wij kunnen proberen?



wij houden ontzettend veel van elkaar en ik wil haar zeker niet kwetsen. Ik ben daarom ook nog nooit vreemd geweest wat de laatste tijd soms wel door mijn hoofd schiet omdat ik nogal gesteld ben op sex. Hebben jullie nog tips??
Alle reacties Link kopieren
quote:gert82 schreef op 13 oktober 2014 @ 21:04:

wij houden ontzettend veel van elkaar en ik wil haar zeker niet kwetsen. Ik ben daarom ook nog nooit vreemd geweest wat de laatste tijd soms wel door mijn hoofd schiet omdat ik nogal gesteld ben op sex. Hebben jullie nog tips??Je hengel al opgepoetst?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 13 oktober 2014 @ 21:11:

[...]





Je hengel al opgepoetst?Z'n wormpie zit er al aan.
Je probleem zal vast serieus zijn maar het is niet handig om te zeggen dat je overweegt om vreemd te gaan omdat je zo'n behoefte hebt..... Ik denk dat je serieuze reacties wel kunt vergeten.



Wat vind je vriendin ervan?
Alle reacties Link kopieren
En doet het haar ook pijn als ze je pijpt? ...of aftrekt?



Als zij prijs stelt op een monogame relatie, zal ze ook haar gewicht in de schaal moeten leggen.
Ik ben niet bijgelovig, dat brengt ongeluk...
Alle reacties Link kopieren
Gert,



Als een man hier op vf dit probleem aankaart komen er zelden serieuze tips. Alleen maar een hoop "lollig" gedoe
Alle reacties Link kopieren
Als je vrouw echt geen sex meer wil en jij wel heb je niet heel veel keuze:

- of je verlaat haar

- of zij geeft de toestemming om buiten de deur te gaan



Bespreek het met haar dat jij geen leven ziet zonder sex, en zoek samen naar een oplossing. Misschien wil ze eigenlij wel sex, maar is ze bang geworden door de pijn. Dan kan een seksuoloog helpen.



Maar wees bereid op een slechte afloop.
Alle reacties Link kopieren
wat is de oorzaak van haar pijn tijdens het vrijen?



al naar een sexuoloog geweest? op internet gezocht naar info? let erop dat niet alle doktoren over alles vanaf weten. dus een eigen check op internet in het engels is onmisbaar.
Alle reacties Link kopieren
Praten jullie over dit probleem?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties, even voor de duidelijkheid, het vreemdgaan schiet soms door mijn kop maar ik ben het zeker niet van plan, want wil haar niet kwetsen en dat zal ik ook zeker niet doen.



Wij zijn nog niet naar een sexuoloog geweest, zal eens opzoeken op internet of dat wat is voor ons.



verder praten we er wel over en hebben we veel gezocht op internet wat het probleem kan zijn en de eventuele oplossing, helaas heeft dat tot nu nog niet mogen baten.
Alle reacties Link kopieren
Is er iets in jullie relatie veranderd?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:gert82 schreef op 13 oktober 2014 @ 21:58:





Wij zijn nog niet naar een sexuoloog geweest, zal eens opzoeken op internet of dat wat is voor ons.



verder praten we er wel over en hebben we veel gezocht op internet wat het probleem kan zijn en de eventuele oplossing, helaas heeft dat tot nu nog niet mogen baten.





Vind ik niet zo gek, dat praten niet helpt bij pijn. En dat Googlen ook niet werkt.

Al bij de huisarts geweest ?? Of vraag ik nu iets heel erg raars?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
In onze relatie is niks veranderd,

Ik begrijp je reactie, maar mijn vriendin ziet er tegenop om naar de huisarts te gaan, kunnen we geen oplossing vinden zal er toch niks anders opzitten.
Alle reacties Link kopieren
jullie hebben hier al de laatste jaren last van?!!



en dan nog geen actie in de vorm van medische / psychologische hulp????



OMG!!!



actie jongen, en snel, je wilt toch sex? haal dan alles uit de kast om een oplossing te regelen.....
Hee Simone (even OT): woonde die notoire vreemdganger nou in het noordoosten of niet?
Alle reacties Link kopieren
ik ken helaas meerdere notoire vreemdgangers,niet goed voor je vertrouwen in de mensheid, want ik hecht veel waarde aan eerlijkheid enzo



- eentje trouwens ook in het noordoosten. die deed het met alle vriendinnen van zijn vrouw. oh ja, en ook hun buurvrouw. maar die geschiedenis stamt al van vele jaren geleden.



vanwaar de vraag eigenlijk ?
Alle reacties Link kopieren
quote:gert82 schreef op 13 oktober 2014 @ 22:26:

In onze relatie is niks veranderd,

Ik begrijp je reactie, maar mijn vriendin ziet er tegenop om naar de huisarts te gaan, kunnen we geen oplossing vinden zal er toch niks anders opzitten.



Ongelooflijk; zelf zin hebben maar te veel pijn hebben, een man die ook graag wil, maar naar de huisarts is zes stappen te ver.....

Heb je al aangeboden om met haar mee naar de huisarts te gaan zodat jij die " genante " woorden zoals seks en vagina uit kan spreken? Hoeft zij alleen nog maar met de billen bloot. Kan jij ook haar hand nog vasthouden.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Je zou op you tube natuurlijk ook kunnen zoeken naar een doe-het-zelf-vagina-operatie.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Gert, over hoeveel jaar spreken we nu? Hoe verloopt zo'n gesprek? Hoe komt het dat jullie nog steeds geen oplossing hebben gevonden?
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
quote:courtisane schreef op 13 oktober 2014 @ 22:36:

Hee Simone (even OT): woonde die notoire vreemdganger nou in het noordoosten of niet?



even OT nog, sorry gert. zag net je bericht bij de post bedrogen.



nee, het was niet iemand met 2 kids waar ik naar verwees. niet in dit geval......
Ok;) Thanx Simone. Ken diegene namelijk iets intiemer dan gepast. En verbaast me toch dat hij die levensstijl al ruim 20 jaar (met pauzes) volhoudt...en waarom.

Einde topicvervuiling, excuus.
Weet je zeker dat je nooit eerder bent vreemd gegaan? Misschien heeft ze wel een soa van je? Pijn bij het vrijen is niet normaal, uit laten zoeken waar het vandaan komt dus.



Verder rare kronkel om niet naar de huisarts te durven en om dan maar te overwegen vreemd te gaan. Zo van deze is stuk, die schrijven we af, we zoeken maar een nieuwe. Laat je dan op zijn minst eerst op soa's testen anders is je nieuwe speeltje ook zo stuk.



Naar de huisarts dus! Allebei!
Alle reacties Link kopieren
Tips? Tegen je vrouw zeggen: schat, ik hou van je. Ik heb alleen heel veel moeite met ons veranderde seksleven en ik mis het. Ik wil heel graag meer met je vrijen en daarom wil ik graag hulp vragen. Wil je met me mee naar de huisarts om ons probleem voor te leggen?
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven