Brandt zaad bij jou in de keel?

10-10-2014 23:56 69 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben oprecht nieuwsgierig!

Brandt zaad bij jou in de keel?

Totaal aantal stemmen: 22

Ja (18%)
Nee (64%)
Een beetje (18%)
Alle reacties Link kopieren
Gewoon laten drogen in de zon tot croutons en dan kan het met een beetje suiker als muesli door de vla.



https://www.youtube.com/watch?v=gmF4u2RCGY0
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
misschien kun je er brood mee bakken
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 10 oktober 2014 @ 23:59:

Alleen als de man die ik pijp net een fles terpentine naar binnen heeft geklokt....en als hij in combinatie daarmee, erg heet is... Tja, dan kan het niet goed gaan.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 11 oktober 2014 @ 00:01:

Jouw kwakje iig niet, Kwakje.Het ene kwakje heeft last van het andere kwakje!
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 11 oktober 2014 @ 14:59:

[...]



Luister, pijpen is een vrouwentaak. Ik vraag jou ook niet om een kutje te likken, maar ik kom hier ook niet klagen over de aparte geurtjes en smaakjes die ik heb opgelikt.

Ik zie het probleem echt niet van zo'n klein hapje zaad inslikken. Wat zal het zijn, nog geen lepel vol. Zie het als een beetje saladedressing, laat het gewoon lekker je keel in glijden.Tut tut tut. Ik maak nog altijd wel zelf uit of ik wel of geen kutje lik. En die lik ik niet als de hele boel daaronder stinkt naar de viskar van mijn opa. En zo slik ik ook geen zaad als het zo bitter is als een rauwe spruit. Dat heeft niks met taken te maken. Dat is gewoon een kwestie van smaak. En de eerste de beste vent die van mij gaat eisen dat ik zijn zaad slikt, kan het per direct vanuit mijn mond overnemen en zelf slikken.
Alle reacties Link kopieren
Ik slik zeer regelmatig. De ene keer smaakt het scherper dan de andere keer, maar het brandt nooit. Zorgen dat het ver achter in je keel komt en gewoon doorslikken. Dan heb je zo'n dankbare vent! ;)

Ik heb het laatst wel een keer deels in m'n ene oog gekregen en dat was niet fijn, haha! Het voelde alsof ik een dikke stomp op m'n oog gehad had, maar dat zakte na een half uurtje af. Behoorlijk om gelachen samen.
Alle reacties Link kopieren
quote:catootje68 schreef op 11 oktober 2014 @ 22:29:

Ik heb het laatst wel een keer deels in m'n ene oog gekregen en dat was niet fijn, haha! Het voelde alsof ik een dikke stomp op m'n oog gehad had, maar dat zakte na een half uurtje af. Behoorlijk om gelachen samen.



Gisteravond ook in mijn oog, dat brandt dan weer wel!, gelukkig had ik mijn lenzen niet in...

Volgens mij ook bruikbaar als lijm voor valse wimpers
Alle reacties Link kopieren
Ik slik sperma niet door. Het smaakt niet vies maar ik kan het niet door mijn keel krijgen. Ik spoel mijn mond na afloop ook altijd met Odol.
Alle reacties Link kopieren
dan kun je weer opnieuw beginnen na die ODOL ..........



ODOL
hoe ouwer, hoe gekker..............
Alle reacties Link kopieren
quote:klussendeman schreef op 12 oktober 2014 @ 22:36:

dan kun je weer opnieuw beginnen na die ODOL ..........



ODOL
Alle reacties Link kopieren
quote:jajajade49 schreef op 12 oktober 2014 @ 10:01:

[...]





Gisteravond ook in mijn oog, dat brandt dan weer wel!, gelukkig had ik mijn lenzen niet in...

Volgens mij ook bruikbaar als lijm voor valse wimpers Ik beeld me zo in dat al die spermatozoïden met alle geweld je oogwit willen binnendringen, of je keelslijmvlies, want dat is wat ze doen, de gladjakkers.
Alle reacties Link kopieren
quote:betjebig schreef op zaterdag 11 oktober 2014 00:21 Ik vond het vooral vies en het was eens maar nooit weer.Helemaal mee eens!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Hahahah
....
anoniem_64059fda820c3 wijzigde dit bericht op 12-10-2014 23:45
Reden: oeps verkeerd topic
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet in m'n keel, wel in m'n oog.

Geen tequila suicide maar sperm suicide
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op zich niet vies..maar ik krijg er buikpijn van

Dus voor niet meer...
quote:lynn1983 schreef op 13 oktober 2014 @ 15:24:

Ik vind het op zich niet vies..maar ik krijg er buikpijn van

Dus voor niet meer...en als het via de vagina komt krijg je dan keelpijn
Alle reacties Link kopieren
Grappig
Alle reacties Link kopieren
quote:speechlessone schreef op 11 oktober 2014 @ 22:11:

[...]



Tut tut tut. Ik maak nog altijd wel zelf uit of ik wel of geen kutje lik. En die lik ik niet als de hele boel daaronder stinkt naar de viskar van mijn opa. En zo slik ik ook geen zaad als het zo bitter is als een rauwe spruit. Dat heeft niks met taken te maken. Dat is gewoon een kwestie van smaak. En de eerste de beste vent die van mij gaat eisen dat ik zijn zaad slikt, kan het per direct vanuit mijn mond overnemen en zelf slikken.Helemaal top. Ik support dat volledig en we denken er het zelfde over.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven