Man durft niet/wil niet verder

30-09-2014 19:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een aantal weken gedate te hebben met een leuke vent van 58, zelf ben ik 53, hadden we samen een hele gezellige avond bij hem thuis. Hij had heerlijk gekookt en wij hadden het fijn en intiem samen. Ik had zin en hoopte dat het die avond op seks aan zou komen.

Na wat knuffelen en zoenen leek het er op dat het er eindelijk van ging komen. Hij had condooms in huis, dat wist ik. Toen puntje bij paaltje kwam reageerde de man verdwaast, hij wilde niet verder.

Na een lang gesprek kwam het hoge woord er uit. De leuke vent was nog nooit met een vrouw naar bed geweest. Hij had last van voorhuid vernauwing. Hij durfde er niet mee naar de dokter.



Wat moet ik nou met zo'n man? Links laten liggen en op zoek naar een ander? Ik vind hem zo lief. Hij voldoet aan mijn dromen.



Wat zouden jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 01 oktober 2014 @ 10:12:

[...]





Misschien eens een basiscursusje anatomie er tegenaan gooien?



Doe anders eens een ring om een ballon condoom, en blaas hem daarna op, om het probleem te visualiseren.Mijn vriend heeft ook een vernauwde voorhuid. Zalfjes en dergelijke helpen niet, en ook wij kunnen prima seks hebben? Het doet het alleen pijn als de voorhuid te ruw naar beneden wordt getrokken
Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 08 oktober 2014 @ 09:40:

[...]



Niet waar dus.



Jij bent een uitzondering.Ik begrijp het niet helemaal. Wat is niet waar en waarin ben ik een uitzondering?
Snel internet vraagt niet per se om een snelle mening
Alle reacties Link kopieren
Zoveel hoofden, zoveel zinnen, even zovele reacties. Op een aantal wil ik toch reageren:



@eldorado “man lekker maagd laten en wat moet hij met condooms”. Eldorado, heb jij nooit geëxperimenteerd? Condooms in huis halen en onderzoeken hoe dat werkt kan toch een onderdeel zijn van je eigen seksuele ontdekkingsreis?

@pokkewijf “ik zou geen seksloze relatie ambiëren en de man op z’n 58 ompraten bijna onmogelijk”. Ik moet z’n seksuele libido nog ontdekken maar een man die zichzelf wekelijks 3 x maal een orgasme veroorloofd heeft denk voor mij voldoende seksuele drive. Misschien vindt hij het zo fijn en fascinerend dat hij mij de sterren van de hemel zal laten zien. Net als wij vroeger, toen je 18 was en je net verkering had.

@Stala “een reden om weg te rennen”. (Zie hierboven, Pokkewijf).

@GrannyWeatherWax “tegen die dat hij durft werkt hij al bijna niet meer”. Da’s juist hartstikke mooi, heeft hij veel tijd voor mij.

@RianneRianne “vreemd dat zijn ouders geen actie hebben genomen”. Dat is het ‘m juist, en 50 jaar geleden en dus nooit geleerd.

@nonaimee “orale seks lijkt mij niet fris”. Je hebt gelijk, daar ga ik ook niet eerder aan beginnen dan dat het helemaal in orde is.

@speechlessone: "mijn vriend heeft ook een vernauwde voorhuid": Dit is een opsteker voor ons beide. Mijn date dacht dat hij de enige was.





Ik vind en vond het een lastig onderwerp maar veruit de meeste van jullie raden mij aan om te investeren in deze relatie. Jullie bevestigen ook mijn idee hierover en daar ben ik heel blij mee. Het blijft een heikel punt voor mijn date. Ik heb hem nog niet naar de huisarts gekregen. Ik geef hem aan dat hij de afgelopen 40 jaar toch wel wat heeft gemist. Langzaamaan begin ik te begrijpen dat hij dat ook wel begint in te zien. Ik heb het gevoel samen op de goede weg te zijn.



Wordt vervolgd.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel laat begonnen met seks met een vrouw. Ik was 42, nu ben ik 48. Dat was ook een hindernis. Ik heb alleen nooit onbetaalde seks; ik ben daar de facto niet aantrekkelijk genoeg voor, lijkt het. Ik ben wel heel leergierig op seksgebied.



Marije, ik denk dat je hem misschien meerdere keren moet vertellen dat hij naar de huisarts moet gaan, ook voor zijn bestwil. Een te nauwe voorhuid (vooral bij de slappe toestand) is beslist onhygiënisch. Jij bent daarvan natuurlijk overtuigd, maar het gaat er vooral om, dat hij dat ook inziet.
World of Warcraft: Legion
Alle reacties Link kopieren
quote:hans66 schreef op 11 oktober 2014 @ 16:52:

Ik ben ook heel laat begonnen met seks met een vrouw. ..... Ik heb alleen nooit onbetaalde seks; ik ben daar de facto niet aantrekkelijk genoeg voor, lijkt het. Ik ben wel heel leergierig op seksgebied.



Lekker belangrijk Hans, je wordt zo aantrekkelijk als je zelf wilt. Jouw handcap zit tussen je oren, niet tussen je benen.

Als jij nu maar eens de controle zou laten schieten, als je maar toe zou laten dat iemand je pijn mag doen, dan komt het plezier ook. Maar alleen JIJ kunt die knop omzetten, in plaats van je telkens verschuilen achter jouw 'probleempje'...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven