Wat te doen?

14-10-2014 11:17 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb mij net aangemeld omdat ik graag wat tips/meningen wil hebben over de volgende situatie.



Vijf maanden geleden krijg ik een vriendschapsverzoek van een jongen bij mij uit de stad. Ik kende hem van gezicht, maar verder niet. Ik vroeg hem via een privebericht wie hij was en we raakten met elkaar aan de praat via de chat. Telefoonnummers uitgewisseld en het leek goed te klikken via de app. Hij had mij daarvoor ook al eens aangesproken op een datingsite, maar daar kon ik mij niet veel meer van herrinneren (de jongen was mij nooit opgevallen en nam die site ook niet zo serieus). Maargoed hij leek geinteresseerd, relatie een half jaar uit. We zagen elkaar vaak in het weekend, hij zocht mij op in de stad (ik ga regelmatig uit). Kletsten af en toe wat, maar ik had wel het idee dat hij erg onzeker was (naar mij toe). Kon moeilijk uit zijn woorden komen, wist niet hoe gauw hij bij mij moest komen, maar ook niet hoe snel hij weer weg moest gaan. Dus via de app verliep het wel makkelijker als in real live. Daar ging ik mij ook wel aan irriteren, maar omdat het zo leuk was via de app bleef ik wel contact met hem onderhouden. En begon er wat bij mij te kriebelen (licht gevoelens). Hij is ook weleens bij mij thuis geweest, met vrienden erbij. Nu was ik laatst een keer alleen thuis en heb ik hem uitgenodigd, ik hoopte dat hij dan wat los zou komen. Hij is gekomen en we hebben een gezellige avond gehad, veel gekletst onder het genot van een drankje. Daarna zijn we tussen de lakens geeindigd. Het voelde goed aan en omdat we al zolang contact hadden, vond ik het ook wel kunnen. Na de seks, is hij blijven slapen en pas smiddags de volgende dag weggegaan. Het vreemde was dat we daarna via de app niks erover gezegd hebben en weer op de oude voet verder gingen (redelijk oppervlakkige app-gesprekken). Na een week begon ik het mij toch wel te verbazen en heb ik hem gepeild wat het voor hem betekende, dat weekend ervoor. Hij gaf aan dat hij het gedaan had omdat hij dronken was en geil. Ik vond dit zo'n botte opmerking (omdat ik mij redelijk kwetsbaar had opgesteld) en heb het gesprek afgekapt. Ik kwam hem daarna tegen in het café en ben langs hem heen gelopen, daarna hebben we geen contact meer gehad.



Ben ik nu zelf zo gevoelig of is dit ook wel een vreemde opmerking vanuit hem? Ik zit er best mee en vind het ook jammer om onze vriendschap hiermee op te geven/af te kappen. Mijn gevoelens zijn nu wel weg omdat ik denk dat mede hierdoor hij niet bij mij past.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Keurige mail. Goed gedaan.



Ik sluit ook niet uit dat het lompigheid van hem was en hij zichzelf ook een beetje indekte uit onzekerheid. En het kan ook nog dat hij misschien bedoelde dat er 'zo snel' seks was om dat hij dronken was en geil en zich daarom meer durfde te laten gaan.

Ik heb ook wel eens seks gehad toen ik dronken was en geil en dan nog vond ik de seks leuk en de jongen ook.



Als hij echt een player was en het hem alleen maar om het scoren ging, dan had hij daarna niet nog 'casual' met je ge-appt. Ook het feit dat hij wel weer over koetjes en kalfjes appte maar het niet over die nacht had, geeft mij het vermoeden dat hij daar waarschijnlijk ook onzeker over was.
Je hebt nu de app deur dicht gegooid. Ik zou niet meer verder appen. Mocht je hem tegenkomen, zou ik een praatje aanknopen real life. Want jij bent (zoals ik in mijn eerste post al zei) verliefd op zijn manier van schrijven en niet op zijn persoon in het echt.
Misschien een lesje voor de volgende keer. Als je zelf niet met de billen bloot durft door over jouw gevoelens te praten, maar in plaats daarvan gaat lopen vissen naar de gevoelens van de ander, kan dat ook de reden zijn dat je niet krijgt te horen wat je eigenlijk wil horen.



Veel duidelijker is: ik vind jou leuk en wil eigenlijk wel meer, hoe denk jij daar over?
Alle reacties Link kopieren
quote:carreraw schreef op 14 oktober 2014 @ 13:37:

Hij appt geljik terug, met : 'Awh lief (hartsmiley) en hoe gaat het nu met jou? Ik denk dat we elkaar nog wel vaak tegen gaan komen.' Gewoon normaal tegen elkaar doen, anders wordt het zo'n soap, met een lachsmiley.



Ik weet niet zo goed wat ik hier nu mee moet. Ik denk toch dat ik hem meer dan leuk vind (al wilde ik het ontkennen), maar wat hierboven al gezegd werd, anders kwetst het je misschien ook niet zo, wat hij tegen mij zei. Het lijkt alsof hij op dezelfde oppervlakkige app manier verder wil. Maar wil/kan ik dat wel?



shehot, als ik ballen heb, had ik dat geappt, maar ik heb eigenlijk al de afwijzing gekregen en vind dat wel voldoende voor nu.



Okay, geen excuus voor zijn lompe uitspraak terwijl jij zei dat het voor jou goedkoop voelde.

Dan zou ik er nu ook klaar mee zijn. Of hij is inderdaad een botte en lompe kerel die je wou scoren of hij is sociaal zo verschrikkelijk onhandig mee dat hij je blijft kwetsen.



En pijnig jezelf nou niet met de vraag of je verliefd bent. Hij gaf je lange tijd veel aandacht (met al die apps) en dat is leuk. En je hebt goede seks met hem gehad. Als dat op deze manier eindigt is dat gewoonweg balen, ook als je niet verliefd bent/was. Voelt vervolgens een paar dagen rot en dan haal je je schouders erover op en vergeet je hem weer.



Next! Meer mannen dan kerktorens.
Alle reacties Link kopieren
Ik vermoed dat Hiltje redelijk in de buurt komt en dat het misschien deels ook onzekerheid bij hem is geweest (zijn reactie zaterdag), maargoed als je er niet over kunt praten met elkaar, maak je elkaar alleen maar het hoofd gek. Hij begint nu ineens weer vollop te appen, dus de behoefte is er nog wel. Ik raak er een beetje van in de war, ik denk dat ik voorlopig ff wat kortaf/afstandelijk reageer. Mocht hij toch meer willen, zal hij daar toch wat meer moeite voor moeten doen, ik doe in ieder geval een grote stap terug.



Shehot, je hebt helemaal gelijk, maar soms is dat erg moeilijk.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Bedankt hiltje
Carpe diem
Moeilijker dan met iemand het bed induiken terwijl je niet weet wat de reden daarvoor van de ander is?
Dus nu laat je het WEER van hem afhangen.

Wat wil jij eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
Wel met iemand neuken, maar een normale vraag stellen zoals "ik vind jou leuk en wil meer, wil jij dat ook?" dat is dan weer onmogelijk.

Alle reacties Link kopieren
quote:markovic schreef op 14 oktober 2014 @ 13:59:

Wel met iemand neuken, maar een normale vraag stellen zoals "ik vind jou leuk en wil meer, wil jij dat ook?" dat is dan weer onmogelijk.





Eerst had ze nog het idee dat er meer van kon komen en dat is nu wel afgezwakt. En als je dan al gekwetst bent wordt het moeilijker om tegen die persoon je weer zo kwetsbaar op te stellen. Ik vind dat wel begrijpelijk.



Alleen shehot's methode is wel beter, maar je moet dan wel durven.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben gelijk. Is het ook.



Hij heeft net wel uit zichzelf zijn excuses aangeboden voor zijn botte reactie. Zo zie je maar, met elkaar op een volwassen manier in gesprek gaan, kan best iets opleveren.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie tips, ook al staan jullie er redelijk ver af, heb ik er wel wat aan (gehad). Hoe ik het nu verder op ga lossen weet ik nog niet. Ik ga daar nog even over nadenken, denk toch het beste is afkappen (op een volwassen nette manier) of mij volledig blootgeven en dan bekijken hoe hij reageerd.
Carpe diem
En nu? Wat wil jij nu?
Alle reacties Link kopieren
Blootgeven als in, aangeven dat ik hem best leuk vindt, maar het kan ook de aandacht zijn die ik van hem krijg. Tussen de lakens komt hij iig niet meer, want merk toch dat ik seks/liefde moeilijk kan scheiden.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik niet precies weet wat ik wil, dat er meer is, weet ik wel. Was moeilijk toegeven. Ik moet daar eerst maar eens achterkomen. Misschien na wat er gebeurt is, ik makkelijker afstand kan nemen straks. Wel erg opgelucht na wat we vanmiddag uitgesproken hebben, dat is misschien wel even voldoende. Hoe verder? Ff geen idee :s
Carpe diem
Dan app je dat toch? 'Ik vind het app contact erg gezellig, maar verder dan dat zal het vanuit mij in elk geval niet meer gaan. Dat wilde ik je alleen nog duidelijk maken.'
Alle reacties Link kopieren
Mocht hij daarop sturen zal ik dat zeker doen. Maar heb niet het idee dat het hem om een (seks) relatie gaat.
Carpe diem
Het gaat JOU niet om een seks relatie. Dat mag je toch van tevoren duidelijk maken? Is volwassen en meteen duidelijk hoe de kaarten erbij liggen.
Alle reacties Link kopieren
Ja daar heb je zeker een punt. Maar dat we laatst seks hebben gehad kwam eigenlijk totaal uit de lucht vallen. Hebben voorheen en daarna eigenlijk ook niet, het over seks gehad (niks van dat). Ik dacht en eigenlijk nog steeds dat het wel een soort taboe voor hem lijkt, of angstig dat ik ermee achter ga zoeken. Maar voor een seksrelatie ben ik ook zeker niet in. Ik denk dat ik het dood laat bloeden. Ik zal antwoorden wanneer hij mij iets vraagd, maar de echte interesse is er nu wel vanaf. Door zijn reactie ben ik best afgeknapt, maar wilde het gewoon netjes afsluiten.
Carpe diem

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven