Even voorstellen

16-09-2014 10:49 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi ik ben Iris, 24 jaar en single. Sex is leuk om over te praten, dus ik ben benieuwd …..
liefde overwint alles
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:07:

[...]





Met alle respect netniet, maar ik heb even op jouw profiel gekeken en jij durft niet eens in je profiel op te nemen of je een man of een vrouw bent. Dus voordat je commentaar op anderen geeft en doet alsof je helderziende bent, kun je misschien beter eerst even je profiel compleet maken en je wat beleefder opstellen.



En laten we afspreken dat jij niet meer op mijn berichten reactie geeft, dan beloof ik je dat ik op geen enkel topic van jou zal reageren. Oke? Dan hebben we minder last van elkaar.Ach mens, ga koken!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overigens je voorlopige oeuvre even geloept, en ik vind het maar raar dat je in het ene topic mensen bloedserieus adviseert om naar een tantra-workshop te gaan (als een ware vrouw van de wereld), maar in een ander topic weer geen idee hebt hoe sperma smaakt.



Misschien handig om eerst even wat praktijkervaring op te gaan doen voordat je hier de theorie achter seks en correct forumgedrag komt uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:kerol schreef op 17 september 2014 @ 13:06:

Ik heb overigens je voorlopige oeuvre even geloept, en ik vind het maar raar dat je in het ene topic mensen bloedserieus adviseert om naar een tantra-workshop te gaan (als een ware vrouw van de wereld), maar in een ander topic weer geen idee hebt hoe sperma smaakt.



Misschien handig om eerst even wat praktijkervaring op te gaan doen voordat je hier de theorie achter seks en correct forumgedrag komt uitleggen.Hear, hear! Er over praten is leuk, het gewoon doen is beter
Ik wil ook wel serieus over sex praten, maar ik ben geen vrouw..dus mss denken jullie wel dat dit een utopie is :D
Alle reacties Link kopieren
Wijzigen topic..... wie kent de meeste vieze woordjes........

Vul maar aan



kut, lul, kont, neuken, gezond.....
Delen doe je samen
Hoi Irisje, ik ben Maartje, 25 jaar en praat graag over interieurs. Kan je daar ook wat mee als echte Viva vrouw of houd het hier dan op voor mij?
Alle reacties Link kopieren
quote:SuzanneSuus schreef op 16 september 2014 @ 20:47:

[...]





Omdat ze niet verder kijkt dan haar neus lang is?



En hier zonder enig benul te hebben van hoe dit forum werkt met veel bombarie komt binnen denderen.



Maar ik heb de indruk dat wij haar ondertussen verwijderd hebben. In plaats van zij ons.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 12:54:quote:GateKeeper schreef op 16 september 2014 @ 12:48:

[...]



Klinkt als een blijvertje Precies!! Ja nou...
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:irisjevan90 schreef op 16 september 2014 @ 11:04:

Maar tussen al die botte reacties voel ik me nog niet zo thuis. Nog wat langer lezen dan!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 16 september 2014 @ 11:29:

Sex is zóóó 2013. Hier doen we aan seks ja!Neuken?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Nou, net even Door 4 pagina's oeverloos geneuzel geworsteld.

Kan je vertellen dat het niet echt opwindend is tot nu toe.

Waar blijft het erotisch gewauwel van alle nieuwelingen?
Ja en?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven