Sex met iemand met een handicap

08-06-2013 10:09 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik heb zelf een handicap, door een ongeluk mis ik een been. Ik ben benieuwd hoe mensen zonder handicap die wel eens sex gehad hebben met iemand met een handicap, dat ervaren hebben. Speelt het een rol, hoe ga je daar mee om, hoe ging de ander daar mee om.



Ik ben nog jong, en al weer een tijdje single. Ik wil best af en toe een leuke one night stand, maar merk dat ook al zie ik er leuk uit, veel mannen mijn handicap als een afknapper ervaren. Kletsen met mij vinden ze leuk, maar verder gaat het niet. Ik zie daar een duidelijk verschil met mijn vriendinnen.
quote:Ster__ schreef op 10 juni 2013 @ 15:16:

Hengelaar.......Nee joh dat valt echt wel mee:-)
Alle reacties Link kopieren
Ilsehgl,

Ik heb een korte relatie met een man met 1 been gehad.

Heel eerlijk: ik wist van z'n ampuatie, vond het een hele knappe jongen, was enorm vereerd toen hij wou daten wou...en toch...ik hield het eerst wat af... Puur angst, onzekerheid en ook onwetendheid..

Toch gaan daten en het klikte... Sex heb ik even afgehouden. Haalde me de gekste dingen in m'n hoofd zoals: kan hij wel de trap op bij mij, hoe gaat dat in bed etc?

Maar was nergens voor nodig! Ontbreken van z'n been heeft daarna geen grote rol gespeeld in onze relatie..

Voor mij zou het in ieder geval nooit (meer) een reden zijn om een date, relatie oid af te houden!!
Alle reacties Link kopieren
Sympathiek Margrieta om het op de man te gaan spelen.....ik geef gewoon mijn oprechte mening. Je kunt beter de mensen gaan afbranden die onrespectvolle dingen hier opschrijven. Ilse vroeg om onze opinies, dus mogen we die ook geven. En zoals gezegd, ook ik heb een handicap en denk er toch zo over......maar goed dat ik mezelf niet hoef te daten dan he.... ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel eens seks gehad met iemand met een handicap. Haar handicap was behoorlijk zichtbaar aan benen en voeten. Voor mij speelde het geen rol en voor haar zeker ook niet. Maar ik denk wel dat onze leeftijd een groot verschil is met jouw situatie. Ik ben voorbij de veertig, zij voorbij de dertig en beiden met een hele ruime seksuele ervaring. Ik weet niet of ik er zo in had gestaan toen ik jong en onervaren was (gokje dat je begin 20 bent?).



Ik denk dat ik op die leeftijd best wel zou zijn geschrokken van zoiets. Het is ook best wel een heftig beeld als je een been mist. Jij bent er aan gewend en kan er prima mee leven, en je naaste omgeving ook. Maar voor een onbekende die hoogstwaarschijnlijk hier nog nooit mee te maken heeft gehad en er ook nog nooit over heeft nagedacht, is het toch een stevige en erg onverwachte boodschap.



quote:powerrose schreef op 11 juni 2013 @ 20:39:

...en toch...ik hield het eerst wat af... Puur angst, onzekerheid en ook onwetendheid..

Toch gaan daten en het klikte... Sex heb ik even afgehouden. Haalde me de gekste dingen in m'n hoofd zoals: kan hij wel de trap op bij mij, hoe gaat dat in bed etc?



Deze gedachten gang bedoel ik. Ik vermoed dat je toch een beetje de impact van je “boodschap” onderschat. Je krijgt vast vaak rare of (in geval van verleidacties van jouw kant) afwijkende reacties. Ik denk dat veel (jonge) mannen echt met hun mond vol tanden staan als je dit vertelt en totaal niet weten hoe ze moeten reageren, niet zozeer uit kortzichtigheid maar vooral uit inderdaad onzekerheid, onwetendheid en angst om niet goed te reageren. Als jij af en toe wat vrijblijvende seks met mannen wil dan zul je ze denk ik een beetje moeten helpen om deze hobbel te nemen.



Als je iemand tegenkomt zou ik zo snel mogelijk het gesprek op je missende been krijgen. Misschien een totaal uitgekauwd onderwerp voor jou maar voor je gesprekspartner is dat zeker niet zo, in tegendeel. Als je dat onderwerp dan gehad hebt kan je over tot elkaar aftasten en kijken of het zo klikt dat je wel eens ONS met elkaar wil. Als het been later aan bod komt werkt dit denk ik heel verstorend in wat ik maar even het versiertraject noem.



Misschien moet je ze ook de kans geven het even te laten bezinken en aan het idee te wennen. Ik weet niet of je vaak dezelfde mannen tegenkomt maar probeer niet meteen bij de eerste ontmoeting je slag te slaan maar bij de tweede of derde als de schok van het beeld bezonken is en de mannen in staat zijn door hun gebruikelijke lustbril ook naar jou te kijken.



Je zegt dat het vaak bij kletsen blijft maar misschien ben je niet duidelijk genoeg. Wees niet te onduidelijk over je bedoelingen (als je de man leuk genoeg vindt natuurlijk). Die mannen hebben schroom en zitten met dat missende been in hun hoofd. Zoek fysiek contact, leg je hand op hun arm of schouder, ga dicht tegen ze aan staan, dat soort dingen. Dit zijn voor mannen hele krachtige signalen die het beeld van dat been naar de achtergrond drukken. Je zult vast wel eens afgewezen worden maar je klinkt me niet als een onzeker iemand die dat niet zou kunnen hebben.



Nou ja, dit hele verhaal zijn maar mijn twee centjes hoor, misschien heb je er wat aan en ik hoop in ieder geval op succes voor je.
Ik zou me er niet relaxed bij voelen weet niet precies waarom
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-10-2014 18:31
Reden: hengelen
% gewijzigd
wat gij/jij niet wilt wat uw/u geschied, doe(t)dat ook de ander(en)niet
Is het wel verstandig om mailadressen en telefoonnummers op een openbaar forum te zetten
Heel vroeger toen ik net aan de meisjes begon te snuffelen heb ik een tijdje verkering en sex gehad met een meisje wat nagenoeg blind was. Mijn overleden vrouw miste een onderbeen en de sex was gewoon het zelfde als voor de amputatie. Daarbij moet ik wel zeggen dat als je van elkaar houd het niets uitmaakt.

Ik heb nu een heel lieve en knappe vriendin die geen handicap heeft en waar ik zielsveel van hou. Maar als ik die niet had zou het mij ook niets uitmaken als ik een dame zou treffen die een ledemaat zou missen.
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=17005168,noline[..]

.Ik denk ook niet dat het handig is dat je hier je hele hebben en houwen neergooit.
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 13-10-2014 18:31
Reden: verwijderde quote
% gewijzigd
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wauw jbs, je zal zo wel van het forum gegooid worden vanwege hengelen, maar ik wil je wel de tip geven om een heel ander soort advertentie op te stellen. Je klinkt zo enorm gefrustreerd. En ik snap de reden daarvan.



Maar als jij je gewoon presenteert als een leuke gezellige man dan maak je heel wat meer kans op een date dan met deze tekst. Dit schrikt echt enorm af, handicap of niet.
Alle reacties Link kopieren
ik kan niet uit ervaring spreken maar op voorhand zie ik niet zo waarom het zou moeten afschrikken .........



mij schrikt het in ieder geval niet af, een lichamelijke beperking.
hoe ouwer, hoe gekker..............
ik kende vroeger een gehandicapte jongen. Hij is een redelijk aanwezig figuur en kwam door zijn persoonlijkheid in aanraking met verschillende mensen.

Hij vertelde me dat juist veel meiden ALLEEN met hem naar bed wilden, dus geen relatie. Uit nieuwsgierigheid.

Hij vond dat op een gegeven moment echt vervelend worden.

Dus dat risico loop je ook nog.

Niet om vervelend te doen maar er gaan nogal wat schunnige verhalen rond over dames met 1 been.

Dus let je wel op?
Ik zou het voor een ons een belemmering vinden, voor een relatie niet.



Niet gek toch: een ons is lichamelijk en seks, een relatie om de persoon. In het laatste geval maakt het niet uit, want dan gaat het om hem. Maar een ons, nee ik geloof niet dat ik me daar dan overheen zou kunnen zetten.
Alle reacties Link kopieren
Als een vrouw er leuk uit ziet maakt het toch niet uit of ze een handicap heeft lijkt mij. Nou juist niet voor een one night stand, als je een serieuze relatie aan wilt gaan kan ik mij voorstellen dat sommige mannen terughoudend of bang zijn.

Persoonlijk zou ik er geen moeite mee hebben zowel voor een relatie of ons.
Alle reacties Link kopieren
Ook voor mij zou het echt niet uitmaken of een vrouw een been mist of niet. Als ze er voor de rest goed uitziet is het eens wat anders dan een vrouw met 2 benen. Misschien zijn er wel andere leuke standjes mogelijk die niet mogelijk zijn bij een vrouw met 2 benen.
sexy is sexy.... of je nou benen hebt of niet.



het gaat mij persoonlijk om de uitstraling die iemand heeft.



ik ben in het verleden wel eens met een man naar bed geweest die een kunstbeen had en ik heb daar eigenlijk verder niets van gemerkt.



hij maakte daar geen punt van.... het was zoals het was en het was goed.

de sex dan,.



dat hij ook nog een gebitsprothese had.... daar had ik eigenlijk meer moeite mee... omdat we nog zo jong waren en ik in gedachten had dat alleen oude mensen een kunstgebit kunnen hebben... gaat helemaal nergens over natuurlijk... maar ik had toen nog weinig levenservaring.
Alle reacties Link kopieren
Als je een ONS zoekt lijkt het me geen enkel probleem als je er zoals je zelf aangeeft best leuk uitziet. Mannen die daarop uit zijn vinden iets wat niet standaard is vaak juist interessant ook al lijkt het op het eerste gezicht een nadeel. Anders gezegd, maak van je "handicap" een uitdaging!
Alle reacties Link kopieren
Je kunt toch een man zoeken die ook maar 1 been heeft???
Alle reacties Link kopieren
quote:Lipsservice schreef op 14 oktober 2014 @ 18:12:

Je kunt toch een man zoeken die ook maar 1 been heeft???









*nominatie droeftoeter 2014
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Alle reacties Link kopieren
Onzin. Zo te lezen heeft to genoeg gevoel voor humor om hier tegen te kunnen.
Alle reacties Link kopieren
Hey Ilse



Je klinkt als een sterke meid die stevig in het leven staat en in bent voor een goed gesprek. Dat zijn enkele mooie troeven om serieuze mannen mee te scoren. Vroeg of laat kom je hem tegen, zolang je je niet laat afschrikken om uit te gaan en zoveel mogelijk zaken normaal te beleven.



Een pure one-night-stand, daar wek je vast wel nieuwsgierigheid mee (inclusief me) Good luck!
Alle reacties Link kopieren
En vervelend trutje: je kunt wel Youp uitdrukkingen gaan gebruiken maar dat maakt jou niet zo geestig als hij!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lipsservice schreef op 15 oktober 2014 @ 00:13:

En vervelend trutje: je kunt wel Youp uitdrukkingen gaan gebruiken maar dat maakt jou niet zo geestig als hij!Ik zie geen berichten van Vervelend Trutje, zijn die verwijderd of zie jij ze vliegen?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven