Man toevoegen op facebook

14-10-2014 15:20 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zit al een paar dagen in dubio..



Op Tinder ben ik een heel leuke jongen tegen gekomen,verder geen contact mee gehad of wat dan ook..

Nu ben ik hem heel toevallig op facebook tegengekomen en heb ik hem een vriendschapsverzoek gestuurd en jawel, we zijn 'vriendjes, nu was het zo dat ik op moment van toevoegen geen foto's vanmezelf erop had staan en hij heeft dus een PB'tje gestuurd met daarin wat daar de rede van is en waarom ik 'vriendjes' wilde worden,hij vroeg of ik 1foto via PB wilde sturen maar dat heb ik niet gedaan ik heb er 1op mijn profiel gezet zoals normaal

Maar nu twijfel ik dus of ik PB zou sturen met de vraag of hij weet wie ik ben weet al dat hij niet weet ik ben waarschijnlijk,maar toch





Dus is het heel raar dat ik nu weer een PB erachter aan stuurd?
Alle reacties Link kopieren
Waarom speel je van die spelletjes?
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Rania,



Dat zei hij dus ook al..'anders heeft het echt geen nut' dat begrijp ik echt wel dat hij dat zegt want praat zelf ook niet met iemand zonder foto..



Weet alleen niet of én wat ik moet sturen naar hem nu ik er een foto op heb gezet





quote:rania90 schreef op 14 oktober 2014 @ 17:04:

Nouja, dat vind ik niet zo raar. Ik weet ook wel graag tegen wie ik praat. TO, Misschien kun je hem nu iets sturen als "ik heb er toch maar een paar foto's op gezet! ).
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen voor jullie reactie's



Gisteravond had ik er al foto op gezet maar denk dat hij die niet heeft meegekregen aangezien wij afgesproken hadden dat ik het via een PB zou sturen..



Nu staat er dus een foto op maar ik weet niet of ik hem uit mezelf nu nog een berichtje zou sturen naar hem..



'nou ik heb ondertussen wat fotos erop gezet, en ik 'ken jouw daar en daar van en ik had je gezien op tinder? klopt dat;



Of wordt het dan nog vreemder
Ik vraag me af of je de betekenis kent van deze smiley:



quote:madredefamilia schreef op dinsdag 14 oktober 2014 19:40 Ik vraag me af of je de betekenis kent van deze smiley:Shit, verkeerde haha! App kent hem niet.
Alle reacties Link kopieren
Bedoel: heb je al iets terug gestuurd naar die arme onwetende man
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk kansloos dit...
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel 'iets hebben' moet ik zeggen

Misschien had zij echt geen foto's erop staan en man in kwestie echt benieuwd is met wie hij aan het chatten is? Wie weet wat er uit komt!





quote:choilleich schreef op 14 oktober 2014 @ 23:02:

Ongelooflijk kansloos dit...
Alle reacties Link kopieren
Ik had denk ik zelf geen contact moeten zoeken..
quote:anoniem270108 schreef op 14 oktober 2014 @ 19:38:

'nou ik heb ondertussen wat fotos erop gezet, en ik 'ken jouw daar en daar van en ik had je gezien op tinder? klopt dat;

ik zou dat wel doen, tijd om eens wat duidelijker te worden
Alle reacties Link kopieren
Dat heb ik ook in een berichtje gestuurd naar hem..maar geen antwoord..Alhoewel hij op vakantie is en toch wifi heeft





Ach..





quote:marana schreef op 15 oktober
2014 @ 09:31:

[...]



ik zou dat wel doen, tijd om eens wat duidelijker te worden
Alle reacties Link kopieren
quote:Bitje93 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 17:01 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="anoniem270108 in "Man toevoegen op facebook"" class="messagelink">anoniem270108 schreef op 14 oktober 2014 @ 16:58</a>:</b>

toen heb ik hem opgezocht op FB en toen wist ik dus pas wie hij was en goe hij heet.</div></blockquote>Oh ja, het was inderdaad wel heel erg toevallig dat je hem op facebook tegen kwam. Tussen miljarden mensen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Stuur hem gewoon een foto via een pb, hou het luchtig en simpel, dit is al zo'n gedoe, is jammer toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een luchtig berichtje gestuurd naar hem,Biloba

en er staat gewoon een foto nu op mijn facebook zoals ik hem geschreven hebt.

Heb er ook ingezet dat als hij er geen zin/behoeft aan heeft om mij op facebook te hebben moet hij het anders maar verwijderen..





quote:biloba schreef op 15 oktober 2014 @ 09:58:

Stuur hem gewoon een foto via een pb, hou het luchtig en simpel, dit is al zo'n gedoe, is jammer toch?
Alle reacties Link kopieren
We zijn nu een aantal weken verder.

Heb er verder geen aandacht meer aanbesteed.

Afgelopen weekend was hij ook toevallig in de stad liepen elkaar tegen het lijf.Hij zag mij ook en zei 'hoi' ik klap dicht,rooie kop, en loop verder.

*zucht*
Alle reacties Link kopieren
Ja daar zit toekomst in
Alle reacties Link kopieren
Zal hij ook ongetwijfeld denken.Kan er niks aan doen,wist mezelf geen houding te geven.quote:GateKeeper schreef op 19 november 2014 @ 22:35:

Ja daar zit toekomst in
Alle reacties Link kopieren
Nou ja, ach het was toch sowieso al niks geworden want jullie hebben al weken geen contact meer? Dan maar beter met iemand die jou wel leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Er is toen ook niet echt een gesprek geweest hoor.

We zijn ook 'praktisch vreemden van elkaar;.

Het stomme is voordat we van elkaars bestaan afwisten hadden we altijd al een beetje oogcontact en vriendelijk lachen naar ellaar als we elkaar tegen kwamen in het verkeer maar had geen idee wie hij was.quote:minnimouse schreef op 19 november 2014 @ 22:46:

Nou ja, ach het was toch sowieso al niks geworden want jullie hebben al weken geen contact meer? Dan maar beter met iemand die jou wel leuk vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven