Wat vinden jullie van de naam M.aximilian?

14-10-2014 15:10 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,



Wij hebben voor ons zoontje in gedachten de naam Maximilian en willen dan als roepnaam Maxim gebruiken. Wat vinden jullie hier van en hebben jullie nog soortgelijke naam suggesties?
.
Alle reacties Link kopieren
Ik persoonlijk vind het écht een naam voor een kakkertje, zo'n jochie met n scheiding in het haar en spencertjes met bootschoentjes. Ik weet niet waarom.
Bi sonraki hayatimda gel.
Goeie naam voor een kroeg.
Montessori naam wmb. En dat is geen positieve kwalificatie
Niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik zo er niet voor kiezen.
Ik vind zowel de lange als de korte versie lelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het eigenlijk wel leuk, het 'bekt' wel lekker vind ik :-) Ook al gebruik je wrs de hele naam niet zo vaak, en Maxim lijkt mij een prima afkorting. Alhoewel dat misschien als ie wat groter is toch ook weer Max wordt, daar moet je denk ik wel rekening mee houden.
Alle reacties Link kopieren
Gtst
Alle reacties Link kopieren
"ime21, 2 uur geleden

Ik persoonlijk vind het écht een naam voor een kakkertje, zo'n jochie met n scheiding in het haar en spencertjes met bootschoentjes. Ik weet niet waarom."



+1! Vreselijk. Maar ik hou dan ook niet van bekakte uit de hoogte namen.

Is dat wel je smaak: doen! Dan is Maximilian iig beter dan Jan-Willem-Frederik ( van Pietersen de derde).
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Vreselijke naam en komt, mijn inziens, alleen in een bepaald milieu voor. Maxim vind ik wel een aardige naam. De zoon van Gullit heet ook Maxim, toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven