Koptelefoontjes met een draadje dat heel blijft?

13-10-2014 14:25 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn ipod is mijn grootste vriend. Ik sjouw hem overal naartoe en heb bijna altijd koptelefoontjes in mijn oren met luisterboeken, podcasts of muziek. Alleen die stomme koptelefoontjes, die blijven dus nooit heel! Zal wel komen door hoe ik er mee omga, want ik blijf eens haken hier en daar, en ik gooi het ding in mn tas en dan zitten ze weer in de knoop. Maar iedere zoveel maanden moet ik nieuwe kopen omdat er weer ergens een draadbreuk zit en dat word ik zo zat! Bestaan er nou geen koptelefoontjes die wel heel blijven? Met een dikker en steviger draadje bijvoorbeeld? Of draadloos misschien zelfs? Oh draadloos, dat zou echt een uitvinding zijn!
Zeg maar Spijker.




Hier gaat ook altijd vanalles stuk. Man heeft nu deze. Kan je na gebruik dicht ritsen. Die doen het tot nu toe het beste.
Ik heb deze van Philips http://m.kijkshop.nl/nl/1 ... efoon-shs3200-10-shs3200/



Gaan inmiddels alweer een paar jaar mee ik wikkel ze altijd om mijn iPod heen en mik hem dan in mijn tas. En hij ligt hier ook weleens opgefrot tussen de sleutels en handschoenen in een la, maar is nog steeds heel. De oortjes zelf vind ik ook heel prettig, blijven tenminste goed zitten
En alleen de iPod classic gaat er toch maar uit? De rest blijft gewoon. Ik moet nog ff kijken, want mijn nano is overleden inmiddels. De batterij gaat nog net een half uur mee ofzo twijfel tussen weer een nano of de shuffle, nijg naar die laatste.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dopjes van Creative. Zaten ooit bij een MP3-speler, ik weet niet of ze los te koop zijn.

Zijn al een aantal keer op straat gevallen, tussen spaken geraakt etc en ik vind het altijd een soort wonder dat ze het nog steeds doen. Geluid is ook mooi.



Of ze compatible zijn met I-pod weet ik niet.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Alle reacties Link kopieren
Ja kennelijk wordt de classic niet meer gemaakt Terwijl het juist zo heerlijk is (vind ik) dat je alles erop kan gooien zonder te hoeven kiezen! Ik neem mn ipod mee en beslis in de trein pas of ik een luisterboek wil of een podcast of muziek. Want er is ruimte voor 160 Gb dus ik hoef niet te kiezen!



Dat gaat er kennelijk uit want volgens mij is er geen andere mp3-speler die zo'n grote opslag heeft.
Zeg maar Spijker.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven