Afscheid nemen van mijn lieve hondje

12-02-2014 06:34 102 berichten
Mijn hondje wordt zou volgende maand 16 worden, maar gaat dit waarschijnlijk niet meemaken.

Ze loopt al poosje slecht en heeft daar pijnstillers voor. Nu eet ze sinds een week bijna niets. Alles geprobeerd, kip, biefstuk, tartaar.

Natuurlijk zijn we bij dierenarts geweest en we hebben antibiotica gehad omdat haar gebit heel slecht is.

Na een paar dagen nog geen verbetering dus zaterdag weer naar dierenarts, bloedonderzoek wees uit dat leverwaarden 4x hoger zijn dan normaal, ook nieren zijn niet zoals het moet zijn. Weer pijnstiller en speciaal voer mee voor verzwakte dieren.

Gisteren weer contact met dierenarts, hij vermoed dat er meer aan de hand is en denkt aan kanker, dit is aan te tonen op echo.

Zijn voorstel, hondje roesje geven, echo maken van ingewanden, daarbij in bek kijken. Mocht er niets met lever of ander orgaan zijn dan narcose en gebit reinigen en/of tanden en kiezen trekken. Risico is natuurlijk dat ze de narcose niet overleeft.

Maar aan de andere kant, dan is ze uit haar lijden en mocht het lukken dan is de pijn in haar bekje verdwenen.

Je ziet nu dat ze niet happy is, slaapt de hele dag, buiten reageert ze niet meer op andere hondjes.

Ik slaap al dagen slecht, ik wil alleen het beste voor haar.

Moet dit even van me af schrijven, misschien heeft iemand goed en eerlijk advies.
Alle reacties Link kopieren
Ontzetting en ongeloof als je je hond door ongeluk verliest. Dat is werkelijk verschrikkelijk. Dat weet ik helaas.



Zoek afleiding in een andere hond. Dat is het enige dat ik je kan aanraden. Het verkort het rouwproces niet, maar het maakt het wat gemakkelijker.
Lieve mopsie, wat erg dat je op deze manier je hondje hebt moeten afgeven. Ik weet zeker dat hij altijd een plekje in je hart heeft, dat maakt het dat hij niet helemaal weg is.



Veel sterkte, weet hoe je je voelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven