Mrs. Perfecte condities

15-10-2014 09:47 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vraag. Mijn man en ik hebben een goed sexleven. We doen het de meeste avonden en vinden dezelfde dingen lekker. Hij vindt het fijn om mij met zijn tong te bevredigen (ik ook) alleen niet als het -3 is in de slaapkamer en ik open en bloot daar lig. Nat + koud is voor mij geen goeie combi. Als ik aangeef dat ik het koud heb, wordt hij boos en stopt hij. Want: ik heb weer iets te zeuren... We zouden de kachel aan kunnen doen, dekens erover en doorgaan maar ... Hij wordt boos en stopt. En ik gefrustreerd. Das toch raar? Of niet?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie de meeste avonden dit scenario volgen, wat let je dan om een uurtje vantevoren de kachel aan te doen?
Alle reacties Link kopieren
Prinses op de erwt

Waarom doe je het niet beneden op de bank ik de warme woonkamer? Gewoon niet praten over dat je het koud hebt, daar uitkleden en gaan. Of een sexy bontmanteltje aan/berenvelletje neerleggen.
Alle reacties Link kopieren
Een goed seksleven is niet als je het bijna iedere dag doet. Liever kwaliteit dan kwantiteit.
Ik herken dat wel. Ik hoef ook geen massage of bloot te liggen voor de orale verwennerij als het harstikke koud is. Lijkt me logisch.



Wat onaardig hoe hij reageert, hij wil toch dat zijn vrouw er ontspannen en prettig bij ligt, of wat is zijn bedoeling dan?!
Alle reacties Link kopieren
Wat houd je tegen om het dekbed over jullie heen te trekken?
Alle reacties Link kopieren
Niet zeuren, niet klagen, niet bekvechten. gewoon elke avond om 1700 of 1800 de kachel aandoen. Iedereen tevreden. Klaar!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt het koud. Waarom zet jij de kachel niet aan? Of trek gewoon de dekens over jullie heen. Hoeft geen woord aan te pas te komen.

Of heb seks onder de warme douche.



Boos worden is overdreven. Maar als dit vaker voorkomt snap ik wel dat hij uit de mood raakt.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie hier al gedoe over hebben... nou!

Verwarming aan. Of dekentje. Of wat dan ook.

Behoorlijke mood-killer als je eerst gelikt wil worden en hij z'n best doet en het enige dat je dan zegt is, wel fris hier.



Misschien standje doggy proberen waarbij hij op je billen mag slaan. Daar kun je het best warm van krijgen.
Hij raakt uit de mood?



Zij niet dan? Waar zijn de galante mannen gebleven die ervoor zorgen dat zij het niet koud heeft?! Als het een terugkerend ding is, dan is het toch gek dat hij haar iedere keer weer ontbloot laat liggen zonder deken in een koude slaapkamer. En zij dan die deken steeds over zich trekken, neuh... zou ik ook van uit de mood raken van zo'n kerel die mij in de kou laat liggen.



Ook al staat de kachel aan, bloot op bed is alleen fijn op zwoele zomerdagen.
Alle reacties Link kopieren
quote:tobe2014 schreef op 15 oktober 2014 @ 11:27:

Behoorlijke mood-killer als je eerst gelikt wil worden en hij z'n best doet en het enige dat je dan zegt is, wel fris hier. Hi Tobe. Ik hoef niet perse gelikt te worden hoor. Hij wil dat graag. Zonder deken, want dat vindt hij te warm en kan hij niet naar me kijken. Ik vind een koude slaapkamer best wel een mood-killer. Gelukkig blijk ik niet de enige te zijn. Bedankt aan iedereen voor de positieve tips en commentaren. Soms is het antwoord dus heel simpel...
Nou, misschien bedoel je een frequent seksleven, maar dit onderdeel klinkt niet zo goed. Ik heb het ook weleens koud. De ene keer gooien we dan een dekentje eroverheen de andere keer verplaatsen we ons naar een warmere kamer, maar het is in ieder geval nooit een reden om boos te worden. Mijn man kan er zelf niet van genieten als hij weet dat ik niet aangenaam lig.
Knip anders het kruis uit je warmste thermolegging.
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 15 oktober 2014 @ 12:53:

Knip anders het kruis uit je warmste thermolegging.





God wat een onderwerpen worden er toch geopend.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Koop een elektrisch kacheltje en zet dat naast je bed.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij doet ie het niet goed als jij nog door hebt hoe warm/koud het is.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
elektrische onderdeken?



Maar ik moet zeggen, dat iemand die mij wil likken, omdat hij dat zelf zo lekker vindt, me daarbij in de kou laat liggen, want een deken mag niet. En boos wordt, als ik het zo niet prettig vind. Een enorme passion-killer, en niet iemand waar ik het elke dag mee zou willen doen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Justmaartje123 schreef op 15 oktober 2014 @ 12:53:

Knip anders het kruis uit je warmste thermolegging.



Herkenbaar, ik kan het ook heel koud krijgen. Mijn raam staat namelijk 24/7 open (behalve als we dus seks gaan hebben)



Ik zet de kachel in mijn kamertje nooit aan, het is namelijk heel klein en de warmte kan er maar moeilijk weg (zolderkamer).



Woonkamer gaat niet, want huisgenoten. Mijn vriend moet het dus doen met een deken erover. En op een gegeven moment heb ik het warm genoeg en kan de deken er vanzelf af

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven