Ervaringen wasdroger combinatie

15-10-2014 15:18 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal,



Ik ga kleiner wonen en daar past geen droger op de wasmachine in de badkamer. Vriendin kwam met het idee van een wasmachine en droger in één.

Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zeker met de goedkopere?



Ik gebruik nu de droger weinig, 2 keer per maand. Ik denk straks 1 keer per week.
Eens per week? Dan gewoon geen droger gebruiken lijkt me?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit een candy gehad. Was geen succces, want de droger droogte niet alles bij een volle trommel. Daarbij was hij erg snel kapot.



Mijn toenmalige vriend (is nu man) had een whirlpool, zelfde probleem, je kon geen volle was draaien en hem dan gelijk op de droger zetten, want dan was het te vol om te drogen.

Dat is ook mijn grootste bezwaar, je moet de helft uit de machine draaien om te kunnen drogen.

Of halve wasjes draaien.
Alle reacties Link kopieren
Hai, Ik heb dat vroeger gehad...Op zich werkte het prima..wel na de wasbeurt even alle was eruit halen, uitschudden en dan weer erin voor de droogbeurt. Let er ook op dat als de trommel met wass vol zit, deze te vol is om te drogen, Dus ongeveer 1/3 eruit laten. Verder geen klachten :-).
Bijna iedereen die ik ken die een combi heeft, klaagt.



Ook bij de woning controles die ik uitvoer, waarbij ik ook de droger check, hoor ik weinig positiefs erover. Is een droogrekje geen beter plan?
Alle reacties Link kopieren
Zelfde ervaring als hierboven. heb een AEG dus niet de goedkoopste, maar ook die trommel moet wat leger zijn voor je kan drogen, maar ervaar dat niet als storend.

Waar ik rekening mee moet houden is na witte handdoeken gedroogd te hebben niet direct de zwarte was in te doen. Dan zit alles onder de witte pluisjes. Los dat op door de wasmachine kort te laten spoelen tussendoor.

Ben er erg tevreden mee!
Nou, ik had er vroeger eentje, die hing alles aan de lijn, buiten.

Tegenwoordig heb je wasdrogers, ik zie daar het voordeel wel van in.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg ook minder plek om de was te drogen, dus is de droger wel welkom, want ik draai meer wassen in de week.



Ik lees dus niet de goedkoopste nemen en neit te beroerd zijn om de was er tussendoor uit te halen.
Ik vond het een prima ding. Ik had ook geen plek voor allebei en de droger gebruikte ik alleen voor nood. Gemiddeld één keer per maand.



Met reële verwachtingen kun je er veel plezier van hebben. Verwacht je het zelfde als van een losse droger dan valt het tegen.
Ik woon ook niet groot n heb een Samsung combi. Prima ding, ben er erg tevreden over. Eentje met een etra grote trommel voor 8 kg, er kan 5 kg in de droger. Mijn ervaring is dat je toch niet alles in de droger mag doen, komt dus prima uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een en ben heeeel tevreden!



Als het even kan hangen we de was buiten, dus van april tot september gebruiken we alleen de wasmachine en hangen we de was buiten op te drogen. Maar omdat we zo klein wonen vind ik het dus zeker in de winter ideaal dat bijv handdoeken, beddengoed enzo (grote lappen was) niet overal binnen hangt te drogen.



Het is trouwens wel echt een dure geweest (maar van mn ouders gekregen toen onze tweede geboren werd) Dus misschien dat je je even moet laten informeren? Zou trouwens niet weten waar je op moet letten.
Alle reacties Link kopieren
quote:sandt2.0 schreef op 15 oktober 2014 @ 16:05:

Ik vond het een prima ding. Ik had ook geen plek voor allebei en de droger gebruikte ik alleen voor nood. Gemiddeld één keer per maand.



Met reële verwachtingen kun je er veel plezier van hebben. Verwacht je het zelfde als van een losse droger dan valt het tegen.Dit. Heb een nieuwe samsung. Droger paste bij ons wel maar alleen op onhandige plekken helaas. Ik doe wel minder was in de droger tegenwoordig, maar als je juist doseert werkt het prima. Mijn man heeft er altijd problemen mee want die snapt kennelijk niet wat 'je kan minder drogen dan wassen' betekent.
Alle reacties Link kopieren
Ik had 25 jaar geleden een white knight. Topding. Is lang meegegaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een goedkopere variant van Indesit gehad. Bij gebrek aan beter veel gebruikt maar inderdaad er kan minder kg in voor de droger. En omdat er geen pluizenfilter in zat kwamen alles met pluisjes uit de droger. Ik vond het geen succes.
Alle reacties Link kopieren
een apparaat dat alles moet kunnen kan nooit iets echt goed.

Of het wast goed of het droogt goed, meestal zal het wassen beter zijn.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb erg weinig ruimte en daarom ook een was/droog combi van Indesit. Werkt prima. Het is wel wat meer gekreukt en er zit geen pluzienfilter in, maar beide ervaar ik zelf niet als heel vervelend.



Omdat ik bepaalde kledingstukken toch niet in de droger wil hebben en sowieso op een rekje hang heb ik er ook geen problemen mee dat je iets minder kunt drogen dan wassen.

Mijn Indesit is nu 3,5 jaar en werkt nog prima. Wel heb ik begrepen bij de verkoop dat ze minder lang meegaan (want vaker gebruikt dan een losse wasmachine of droger).



Bij gebrek aan ruimte een fijn apparaat.
Alle reacties Link kopieren
Ah pluizenfilter dus.



Ik was van plan de handdoeken en lakens e.d. te drogen. Kleding gaat er nooit in bij mij.



Moet ik wel een wasmachine van nog geen twee jaar kwijt raken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er een, weet even niet uit mn hoofd welk merk, maar ik gebruik de drogerfunctie nooit.. Droogt toch nooit volledig, dus dan hang ik liever alles op.



Oja en daarnaast duurt t ook heel lang voordat de was/droogcombinatiefunctie klaar is. Vreet volgens mij alleen maar meer stroom. Dus alleen wassen voor mij en drogen op een rek ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven