Iphone maakt geen reservekopie meer

16-10-2014 09:55 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg van mijn Iphone 4s telkens de melding dat hij geen reservekopie meer kan maken. Ik heb al veel apps eraf gegooid, van de 1300 foto's er 1000 verwijderd. Bij reservekopie staat alleen de foto's 'aan'. De overige apps staan allemaal uit.



Bij Icloud staan staan alleen contacten, agenda en herinneringen aan.



Wat kan ik doen zodat er weer een reservekopie wordt gemaakt? (sorry ben hier niet zo in thuis allemaal )
hier hetzelfde probleem
Alle reacties Link kopieren
Heb dit probleem ook gehad. Was bij mij inderdaad dat de telefoon te vol was.



Heb je een vast tijdstip dat hij reserve kopie maakt? Dan zal je moeten wachten tot dat moment tot hij het doet.



Heb je al eens ingelogd bij de cloud? Misschien dat e daar wat wijzer word. Welke melding geeft hij precies? Staat er een ervoor code bij?



Ik heb sinds kort een nieuwe iPhone, had eerst ook dus weer problemen met de cloud, bij een icenter hadden ze dat zo opgelost. Mocht je het dus niet zelf kunnen oplossen dan kan je altijd nog een icenter proberen.
Misschien kun je in dit artikel nog handige tips vinden:



iOS: als u geen reservekopie kunt maken of herstellen in iTunes

http://support.apple.com/kb/TS2529?viewlocale=nl_NL
Is de cloud niet vol?
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet/zie ik of de cloud vol is? Tot 2 weken geleden maakte hij nog wel reservekopieen en nu ik er super veel vanaf heb gegooid geeft ie nog steeds aan dat er een grotere opslagruimte nodig is.
Bij Instellingen zoek je iCloud, en kijk je of die vol is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven