Verjaardagscadeau neefje 4 jaar

17-10-2014 15:27 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal!



Mijn neefje wordt binnenkort 4 jaar oud. Maar, nu heb ik nog geen cadeau voor hem! En ik heb ook geen flauw idee wat ik moet halen.



Hij is stapelgek op Duplo, maar alles dat hij wil hebben (treinbaan etc) is ruim boven ons budget. En alle andere dingen van Duplo heeft hij al, of krijgt hij van andere familieleden.



Volgens mijn zus heeft hij ook genoeg knutselspul. En hij is niet zo'n ridder/draken etc type.



Ik wil absoluut geen onzincadeau geven, maar iets waar hij daadwerkelijk wat aan heeft en ook blij mee zal zijn. Het budget is 15 euro. (Ik ben student en dat kan ik net missen..)



Heeft iemand de gouden tip?
Alle reacties Link kopieren
Had afgelopen weekend een verjaardag van een vierjarig jongetje. Een doosje Lego en een rugzak van Spiderman (voor school) was ie apetrots op!
Alle reacties Link kopieren
Heel eerlijk, ik zou geen duplo meer geven voor een 4-jarige.



Heb je een Ikea in de buurt? Daar hebben ze (nep)kapla.

Of playmobiel?

Bij kruidvat hebben ze vaak leuke aanbiedingen. Ik koop er vaak cadeautjes. Niet alleen playmobiel trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Duplo blijft nog tijden leuk hoor! Spelen ze hier ook nog steeds mee (oudste is bijna 8!). Soms gaat de doos een tijd naar zolder, maar steeds zoeken ze het weer op.

Kun je anders niet iets samen met een ander familielid geven, zodat je meer te besteden hebt?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een klein legodoosje. Kinderen komen tegenwoordig toch al om in het speelgoed, met de helft van wat ze hebben, spelen ze amper. Dus als hij lego leuk vindt, is dat een perfect cadeau en hij kan er jaren plezier van hebben.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben bij de Bart Smit een kinder sjoel bak voor 14 euro. Mijn peetkind van 4 kon niet meer stoppen met ermee spelen
Alle reacties Link kopieren
Ik had al vermeld dat Lego zijn ouders liever nog niet hebben. Plus daar staat kilo's van op zolder van zn vader.

Duplo vind hij echt nog geweldig, maar heeft hij heel veel al van. Dus dat wordt niet wat.



Ik vind dat educatieve speelgoed wel leuk. Die sjoelbak lijkt me ook wat!
Alle reacties Link kopieren
Oh en een wereldbol lamp is ook leuk! Hebben we gegeven toen hij zijn eerste schooldag had. Hij kijkt nu elke avond met zijn ouders even naar de landen. Heel grappig. Maar misschien niet heel leuk voor hem zelf om mee te spelen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Een leuk gezelschapsspel, bijv. 'Huisje, boompje, beestje'. Dat is een soort mens erger je niet in kindervorm. Vanmiddag ben ik daarmee nog ingemaakt door mijn neefje van 4! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven