hoeveel sekspartners

29-09-2010 14:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik die teksten hier lees lijken veel mensen nog al veel ervaring met seks te hebben, dus vroeg ik me af hoeveel sekspertners jullie al gehad hebben (en in welke tijdspanne)?



Als ik op het internet lees blijkt uit verschillende statistieken gemiddeld 4, 7, of 9.

Ergens stond zelfs:



Het totale aantal seks-partners van de ondervraagden wars wereldwijd gemiddeld 9. Nederlanders scoren met 7 bedpartners benedengemiddeld.



Ook stond er dat mannen vaak hogere cijfers aangeven (heeft misschien iets te maken met dubbele moraal: man=player, vrouw =slet)

Denken jullie dat er veel verschillen zijn tussen nationaliteiten cultuur, dorp-stad, religie?

Verder verwacht ik hier antwoorden boven het gemiddelde omdat mensen die op dit forum terechtkomen duidelijk met seks bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
hmm volgens mij 7, nooit echt bijgehouden. Laten we zeggen dat ik mij er 7 kan herinneren.



Wat ik interessanter vind:



Hoe VAAK heb je het gedaan met HOEVEEL partners



Dame 1: hmmm waarschijnlijk (ongveer 2500 sex mee gehad), ja dat lijkt misschien veel maar is het niet, was een relatie van 12 jaar, 4 x 52 x 12



Dame 2: Ongeveer 5x (sex relatie)



Dame 3: One night stand (domme actie)



Dame 4: One night stand



Dame 5: Maximaal een keer of 10, sex relatie (erg lekker)



Dame 6: One night stand (onvergetelijk)



Dame 7: Ongeveer 1000 keer, relatie van 5 jaar.



Bovenstaande geeft er volgens mij een heel andere kijk op.



Laatste hmmm jaar NIKS uitgespookt!
Traveling is the only thing you buy that makes you richer
Alle reacties Link kopieren
Ben nu 49, was pas op mijn 27e 'aan de beurt' (combinatie van eigen keus maar ook onzekerheid) en zat meteen in een relatie van 10 jaar. Daarna nog een aantal relaties gehad, kortstondige relatiepogingen en een aantal ons'jes: in totaal 14, of eigenlijk 14,5 als je mijn eerste vriendinnetje meerekent waar ik wel mee in bed heb gelegen maar wat verder niet lukte .

Als je me vroeger had verteld dat ik ooit bovengemiddeld zou eindigen (nou ja, da's nog onder voorbehoud) zou ik je raar aan hebben gekeken



Overigens vind ik het niet vreemd dat er vaak 'gezeik' is over aantallen. De ene heeft alleen maar relaties gehad en komt op 5, de andere heeft ook een leuke vrijgezellentijd gehad en alles uitgeprobeerd en komt dan op 75 ofzo, en ja leg dat dan maar eens uit. Beide is normaal en vrij van oordeel, voor eenieder op zichzelf.

Maar probeer je minder ervaren partner zich maar eens te laten verplaatsen in hoe jouw leven was, jouw keuzes, en waarom. Gaat slecht lukken, gewoon omdat die niet diezelfde keuzes heeft gemaakt of overal hetzelfde tegenaan keek.
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven