kerstbomen en -versiering spottopic

12-10-2014 20:15 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Naar aanleiding van het hoe versier je je kerstboom-topic: wie heeft al versiering danwel bomen gezien? Op mijn fietsroute naar het werk, kom ik langs een buurt waar als bijzonder vroeg zeer groots wordt uitgepakt, dus ik vermoed wel snel te kunnen melden.



Als je gewoon de spot wil drijven met kerst en de onzin eromheen kan dat hier ook, wat mij betreft



Alle reacties Link kopieren
Ik zag in de folder van het kruidvat ook alweer kerstmeuk.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Idd die kerstman is een beauty. Alleen die hoort in de USA en niet hier. Zegt me niks die Amerikaanse kerstviering.
Alle reacties Link kopieren
kerstverlichting in de nieuwsbrief van de Action
never a failure, always a lesson
Alle reacties Link kopieren
Tegenover mn werk staat een pand leeg en dat is nu ingericht als kerstwinkel. Was dus laatst klaar met werken, kwam buiten en zag... een hele rij kerstbomen!

Nou sorry, maar begin oktober is echt te vroeg.
Zeg maar Spijker.
Alle reacties Link kopieren
Toch leuk idee. Hier in het dorp staan genoeg lege panden in de winkelstraat wat de sfeer aantast. Een kerstwinkel zou dit behoorlijk compenseren. Maar pas in december. De mensen hier zijn te nuchter om eerder aan kerst te doen, hoewel er dus hier al een winkel is met kerstdecoratie.
Zullen we beginnen met die lege winkels te versieren met een halloween-thema, dan een sinterklaas-thema en dan eens over kerst gaan nadenken?



Ik spot mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat mensen in deze sombere tijden eerder beginnen met kerstversiering.

Je kunt echt wel sinterklaas vieren tussen de kerstverlichting en kerstversieringen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren




Ik vind hier dingen van.
quote:iones schreef op 12 oktober 2014 @ 21:25:

[...]



Woon jij in Eindhoven? Dat is leuk he, die lichtjesroute.Jawel, maar ik pleit voor volgend jaar voor een nieuw decor op de eendjesvijver. Deze kennen we nu wel
Sabeltand



Hier vlak over de grens is ook een huiseigenaar die flink uitpakt. Groter dan life-size rendieren, grote - wel mooie - Kerstman in de tuin, het hele huis brandt zowat op je oogvlies van het licht... ik kan weer niet wachten om daar met zonnebril weer langs te rijden.



Mijn moeder is ook van de - dan wel echt mooie - Kerstversiering. Die begint normaal voor Sinterklaas al, al zal het nu anders zijn omdat ze een kleinkind heeft nu. Maar ze heeft ieder jaar weer een pracht van een boom, ik heb haar vaker gezegd dat ze moet solliciteren bij de Intratuin als etaleur rond de Kerstperiode. Ook buiten veel licht, onder de goot, onder de overkapping, enkele bomen (geen palmbomen gelukkig ), mooie versiering in de keuken en woonkamer, de hal... zeg maar overal. Maar wel mooi en niet commercieel Amerikaans.
Alle reacties Link kopieren
quote:*Ginger* schreef op 17 oktober 2014 @ 17:18:

[...]





Jawel, maar ik pleit voor volgend jaar voor een nieuw decor op de eendjesvijver. Deze kennen we nu wel Dat is een van de charmes van wonen in Eindhoven. Er is wel veel te doen en te beleven. Maar qua wonen voor mij totaal geen aantrekkingskracht. En een mooie stad is het ook niet. En duur!
Klopt,iones. Wij wonen ook niet in Ehv zelf, maar dichtbij. Dichtbij genoeg voor de lusten, ver weg genoeg om geen last van de lasten te hebben

Nog wel verl duurder trouwens, dat dan weer wel.
Alle reacties Link kopieren
Wij hadden jaarlijks vlak voor het eerste advent onze kerstversieringen klaar.

Zoon vierde sinterklaas altijd tussen de kerstversieringen.

Daar heeft hij weinig aan overgehouden, alleen leuke herinneringen.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven