steeds moeilijker en moeilijker klaarkomen.

17-10-2014 17:56 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo iedereen ,



Ik ben een vrouw van bijna 30 j en heb al enige bedpartners/relaties achter te rug. De ene waarbij de sex al wat spetterder was als de andere. Maar ik merk dat ik het laatste jaar tot 1.5 jaar mijn orgasmes steeds moeilijker te bekomen zijn en minder intens zijn. Ik heb sinds 5 maand een nieuwe vriend waarbij de sex echt geweldig is en toch nemen mijn orgasmes in intensiteit af. Tot 1.5j geleden kon ik, in 1 bepaalde stand wel te verstaan, geweldig vaginaal klaarkomen , en ineens was dat gedaan. Clitoraal heb ik ook altijd heel goed kunnen komen ( door beffen) en vaak heel intens tot dit ook minder en minder werd. Totdat het een lichte tinteling werd onmiddelijk gevolgd door een onaangenaam 'kriebelig' gevoel waarbij de minste aanraking het nog onaangemaner maakt.

Heeft iemand hier mss ervaring mee? En wat kan ik eraan doen?
Geen ervaring... maar ik vraag me af of je misschien niet met je hoofd heel ergens anders bent tijdens de sex?
Alle reacties Link kopieren
Misschien spelen er andere dingen in je hoofd of slik je medicijnen of overgestapt op andere anticonceptie?
That voice in your head that says 'buy the shoes', That's the one to listen to!
Alle reacties Link kopieren
Verandering in de hormoonhuishouding?
Alle reacties Link kopieren
Blijft dat kriebelige gevoel en dat nare gevoel lang aanhouden na de sex?

Zo ja, voor hoelang en heb je er last van?
Alle reacties Link kopieren
Ik neem sinds 5 maand terug de pil. Maar ik had dat probleem ervoor al

@tina69: dat kriebelig gevoel duurt een paar minuten ,enkel als het aangeraakt wordt en daarna is het over. Daarna heb ik er ook totaal geen last van.

@aphrodite34: het feit is wel dat een stresskip/piekeraar ben.Ik probeer me ervoor af te sluiten als we beginnen te vrijen maar dat is zo moeilijk.
Je al vooraf zorgen maken of je wel gaat klaarkomen, is meestal niet goed voor de ontspanning die je nodig hebt om heerlijk klaar te komen. Laat het los...

Ook zonder klaarkomen kun je samen lekkere seks hebben en als de ontspanning daardoor weer terug is, kom je misschien zomaar weer wel makkelijk klaar.

Ik heb nog twee heel persoonlijke vraagjes, als je niet wilt antwoorden snap ik dat, maar heb je eerder misschien heel veel gemasturbeerd met wat hulpstukken waardoor het minder gevoelig geworden is?

Heb je dit probleem alleen als je seks met iemand anders hebt of ook als je het met jezelf doet?
Alle reacties Link kopieren
Misschien helpt het als je je bekkenbodemspier traint.

Wellicht is die wat zwakker aan het worden.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
@puzzled: ik masturbeer heel weinig tot niet. Dan is het altijd met een gewone vibo ( geen excentrieke dingen dus )

als ik het zelf doe kom ik sowieso minder intens klaar.Het is wel iets intenser als dan het nu de laatste tijd is als ik met mijn vriend vrij.

Ik ben gewoon bang dat ik op de duur helemaal niet meer klaar ga komen.

Ik moet idd leren loslaten, maar als controlefreak alom zijnde, is dat heeeeel moeilijk. mss iemand daarvoor tips??
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een controle freak en piekeraar, ik lees mee voor tips;)
Alle reacties Link kopieren
randjesfietsen al geprobeerd?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
randjesfietsen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven