Alleen naar parenclub

04-08-2014 10:30 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,



Ik ben zelf erg nieuwsgierig om eens een parenclub te bezoeken. Ik wil dit graag alleen doen. Nu ben ik benieuwd of jullie tips hebben en na welke club ik het beste kan gaan.. Ik zoek rond de leeftijd 20-30 jaar.. En ik zou dit graag doordeweeks wen x willen doen! Hoor graag van jullie waar ik moet zijn!! Zo spannend...
Oei oei. Het zit jullie blijkbaar hoog. Vind ik wel opwindend eigenlijk.
Dank je Antoon.

Kon effe niet reageren, werd net in alle gaten gepakt en doe daar morgen uitgebreid verslag van.



Ow.. as we speak, ik mot weer aan de bak!

Latersssssssss!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 16 oktober 2014 @ 20:43:

Oké.

Als ik het goed begrijp mag een man het wel geil vinden maar er niet over schrijven.





Ja hoor, maar hij schrijft toch ook een beetje zielig. Ik zie ook een man voor me die niet snapt dat vrouwen ook zin in seks kunnen hebben.



En verder vind ik dat jullie allebei (Roos, Troelalaaaatje) erg vermakelijk schrijven.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Hi hi het roept nogal wat verschillende reacties op! Maar dankjullie wel voor de gene die op mijn bericht reageerden. Een taxi is zeker een idee/optie. Daarmee ben je in ieder geval het meest onafhankelijk van en dat vind ik wel een prettig idee. Zou dan alleen nog voor mezelf moeten uitmaken naar welke club ik dan zou gaan. Qua afstand is Fata Morgana het dichtstbij en lees ik daar ook goede verhalen over. Maar is die ook leuk/geschikt voor vrouwen alleen? Ook zie ik reacties voorbij komen dat het in principe veiliger is in een parenclub voor een vrouw alleen dan in een kroeg. Dat geloof ik opzich wel, maar het lijkt me toch een beetje een akward situatie. Gewoon het binnenkomen en dan daar zo alleen zitten. Ondanks dat ik er dus wel over kan fantaseren en ik ook echt veel voordelen eraan zie zou ik toch ook wel stiekem een beetje door de grond zakken. Hoe was het voor jullie (de vrouwen die alleen naar een Parenclub zijn geweest) de aller eerste keer?
Leven is het meervoud van lef
Nee joh, niks awkward. Ga lekker aan de bar zitten, kies een leuke kerel / lekker stel uit en ga een praatje aan. Beetje aftasten, kijken of het klikt.



De eerste keer heb ik met bonkend hart in de auto gezeten, maar ik wist ook zeker dat het een leuke avond zou worden. Na vijf minuten voelde ik me al helemaal op mijn gemak. Ik ben toen wel in het weekend geweest, het was druk met veel leuke stellen. Heel leuke gesprekken aan de bar gehad, en uiteindelijk een topavond met een stel.
@theemok



Goed gedaan van je theemok. Zo moet je er ook ingaan. Jij hebt genoten en dat stel van jou, niets aan de hand dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:spectral schreef op 05 augustus 2014 @ 08:27:

Lees je wel goed? Volgens mij zijn er genoeg tips al gegeven.... er zijn nagenoeg geen leeftijdsgenoten die naar parenclubs gaan.

Volgens mij lees jij dus juist dingen die er niet staan.

Slechts een paar mensen reageren en zelfs die geven nauwelijks aan dat er geen leeftijdsgenoten gaan.

Dus deze overtrokken reactie raakt kant noch wal.



Zelf gaan wij naar Fun4Two, Fata Morgana en hebben we in het verleden ook andere clubs zoals Showboat en Mystique bezocht. Daarnaast enkele clubs in het buitenland.



Twintigers kom je in het weekend in overvloed tegen in Fun en Fata.

Afgelopen zaterdag waren we in Fun4Two en daar waren er genoeg.

Van sommigen vroegen we ons zelfs af of ze al de leeftijd van 20 hadden bereikt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven