Gastendoekje

18-10-2014 11:15 20 berichten
Sta de was op te vouwen en vraag me ineens af. Wat is het nut van een gastendoekje. Ik kreeg er eentje gratis bij handdoeken sparen. Hij is te groot voor een washand, te klein voor een handdoek. Op de reclame van Zeeman noemen ze hem ook specifiek. En waarom die naam? Wat doen gasten ermee? En hebben mensen zo vaak gasten dat er een speciaal doekje voor nodig is.

Wat doen jullie ermee?

Stomme vraag op zaterdagochtend..
Alle reacties Link kopieren
Dat hangt op het toilet bij het fonteintje.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Volgens mij hang je die bij de wc zodat mensen daar hun handen aan kunnen drogen na het wassen van de handen.

Waarom alleen gasten dit mogen doen en bewoners niet weet ik eigenlijk ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Extra kleine handdoekjes (gastendoekjes) zijn bedoeld voor gasten voor eenmalig gebruik, bijvoorbeeld op een toilet in een huis of de wat betere restaurants. Er is dan een stapel gastendoekjes beschikbaar. Ieder doekje wordt na eenmalig gebruik in een speciale mand of bak gedeponeerd. Het gebruik van een droog en schoon gastendoekje is uiteraard veel hygiënischer dan het herhaald gebruik door verschillende mensen van een steeds natter wordende handdoek.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik heb ze wel eens jn een restaurant gezien als handdoekje voor eenmalig gebruik . Er lag een hele stapel bij de wastafel van het toilet en een wasmandje op de grond. Dus ik denk dat ze zo bedoeld zijn.
Ah, ik had gelijk dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 18 oktober 2014 @ 11:17:

Extra kleine handdoekjes (gastendoekjes) zijn bedoeld voor gasten voor eenmalig gebruik, bijvoorbeeld op een toilet in een huis of de wat betere restaurants. Er is dan een stapel gastendoekjes beschikbaar. Ieder doekje wordt na eenmalig gebruik in een speciale mand of bak gedeponeerd. Het gebruik van een droog en schoon gastendoekje is uiteraard veel hygiënischer dan het herhaald gebruik door verschillende mensen van een steeds natter wordende handdoek.Dit dus. Ik heb ze in een rekje, mandje voor de gebruikte handdoekjes onder het wasbakje. Ik vind het onsmakelijk om bij een ander mijn handen af te drogen aan een handdoek waarvan je niet weet door hoeveel mensen hij is gebruikt en ik denk niet dat ik de enige ben die daar zo over denkt.
verba volant, scripta manent.
Ah, dank jullie wel. Klinkt logisch. Nu maar gastendoekjes sparen en het zo doen als jij MarianneDavids.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze ideaal als handdoekje na de seks :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik ze aan de wastafel. Groot genoeg om af te drogen en daarna meteen in de was. Zo zit de wasmachine niet zo snel vol met grote handdoeken.



Dit is begonnen omdat mijn kinderen elke morgen 2 handdoeken "nodig" hadden. Een voor na het wassen en een voor hun haar. Daar konden ze natuurlijk niet dezelfde handdoek voor gebruiken.....
Alle reacties Link kopieren
quote:zand-korrel schreef op zaterdag 18 oktober 2014 11:54 Ik vind ze ideaal als handdoekje na de seks :-)Ik ook. Maar durfde dat niet te plaatsen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Gastendoekjes? Dat zijn toch die dingen waar het ex-vriendinnetje van je zoon mee aan de haal gaat? 😁



http://www.youtube.com/watch?v=bRLyNp2u6N0
My mind wanders in the shadows, I can not hear a sound, a zombie screams and a werewolf howls, my world is going down..
Haha hier liggen ze ook in het nachtkastje ;)
Alle reacties Link kopieren
quote:Pretzel66 schreef op zaterdag 18 oktober 2014 13:08 Haha hier liggen ze ook in het nachtkastje ;)Zometeen kan niemand meer normaal naar gastendoekjes kijken. ?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 18 oktober 2014 @ 13:09:

[...]





Zometeen kan niemand meer normaal naar gastendoekjes kijken. ?



Mooie actie voor Christine LeDuc: Nu bij aankoop van een vib een gratis gastendoekje.



Hier ook naast het bed ( geen nachtkastje).

En ik gebruik ze om de handen van klanten droog te deppen na een manicure behandeling.

Niet dezelfde doekjes hoor! Strikt gescheiden. Twee verschillende kleuren.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Ik gebruik ze eerst bij de seks en daarna leg ik ze op een plankje in het toilet.
Alle reacties Link kopieren
quote:StoraHuntur schreef op 18 oktober 2014 @ 14:21:

Ik gebruik ze eerst bij de seks en daarna leg ik ze op een plankje in het toilet.





Met dank aan het viva-forum een nieuwe associatie: gastendoekjes en seks.



Ik heb nog nooit een gastendoekje gekocht, snapte nooit wat je ermee kunt doen. Maar nu weet ik dus waar ze voor zijn
Alle reacties Link kopieren
Voor na de seks dus
Alle reacties Link kopieren
Op het toilet. Heb er een aantal opgerold liggen in een kastje naast het fonteintje, zodat mensen hun handen af kunnen drogen. Onder het kastje een mandje voor gebruikte doekjes.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
quote:barrelroll schreef op 18 oktober 2014 @ 13:07:

Gastendoekjes? Dat zijn toch die dingen waar het ex-vriendinnetje van je zoon mee aan de haal gaat? 😁



http://www.youtube.com/watch?v=bRLyNp2u6N0Oh wat geweldig toch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven