Nationale huizennacht

22-08-2014 15:26 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom net op het internet tegen dat er 17 oktober een nationale huizennacht georganiseerd wordt. Mensen die een huis willen kopen, kunnen dan een nachtje slapen in het huis dat ze op het oog hebben.



Als koper zou ik het best een toegevoegde waarde vinden, je krijgt veel meer gevoel bij zo'n huis. Als verkoper zou ik het eigenlijk helemaal niet zo prettig vinden om wildvreemden in mijn huis hebben. Helemaal niet als ze ook in mijn bed zouden moeten slapen.



Ik ben heel benieuwd hoe anderen daar tegen aan kijken.

meedoen aan nationale huizennacht

Totaal aantal stemmen: 23

Zowel als koper als verkoper: ja (9%)
Zowel als koper als verkoper: nee (39%)
Wel als koper, niet als verkoper. (52%)
Wel als verkoper, niet als koper. Geen stemmen
Alle reacties Link kopieren
De nationale huizennacht is dus geen succes. Er hebben zich slechts 83 verkopers aangemeld. Ik begrijp dat wel voor nu, zowel als verkoper als koper zou ik niet staan te springen. Ik ben benieuwd of ze volgend jaar weer een huizennacht organiseren.
Alle reacties Link kopieren
Het was inderdaad een mislukking 83 huizen deden mee en er is door niemand gelogeerd:



http://www.volkskrant.nl/ ... nd-kwam-logeren~a3771298/



Jammer! Ik vond het echt een leuk idee
Voor de koper top, voor de verkoper: nee.

Ik neem wel aan de de mensen gescreend worden en dat je niet zomaar een nacht ergens kunt logeren.



Bij de dure woningen hier in de buurt moet je voor een bezichtiging aan kunnen tonen dat je budget/salaris ook toereikend is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven