Gezondheid alle pijlers

pijn steken in de longen

18-10-2014 23:26 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen weet ik dat jullie geen dokters zijn, maar ik vind het onodig om elke keer naar de huisarts te gaan.



Ik heb sinds een paar dagen last van steken in mijn longen, bij mijn rug op hoogte van mijn bh band.

Als ik dit heb wordt ik meestal misselijk en gaat mijn gezicht tintelen, ook heb ik dan wel eens last van brandend maagzuur en veel boeren en zuchten.



Ik ben 20 en na 8 jaar gerookt te hebben nu 1 maamd gestopt.



Weet iemand misschien wat dit is, of herkent iemand deze klachten?
"If by my life or death I can protect you, I will."
Alle reacties Link kopieren
Eerst naar de dokter en daarna naar een goede lingeriezaak voor een BH die niet afknelt.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Niemand weet hier wat het is.

Je zult toch naar een arts moeten als je er niet gerust op bent.
Alle reacties Link kopieren
8 jaar gerookt???
Doet het heel erg pijn aan de zijkant als je inademt?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat die klachten helemaal los staan van het stoppen met roken. Van stoppen met roken word je niet ziek.
You know how I know? Because I reeaally think so!
Nou, réken maar dat je ziek kunt worden als je stopt met roken. Of dat hier het geval is weet ik uiteraard niet, maar toen mij vader destijds stopte werd hij echt doodziek. Maandenlang last van hoesten, pijnlijke longen, periodes met koorts en een lamlendig gevoel, op een gegeven moment wilde hij zelfs weer gaan roken. Gelukkig heeft hij doorgezet. Klachten zijn nu helemaal weg.
.
Alle reacties Link kopieren
@ Inglein nee ik heb alleen maar last van steken als ik gaap of boer.

En naar de dokter gaan vind ik meteen weer zo overdreven, terwijl ik toch altijd zeer angstig ben met ziektes enzo en bang om dood te gaan. Staat helemaal los van mijn klachten.



Maar ik ben nu maar weer beneden gaan liggen omdat ik echt een paniekaanval begon te krijgen. Dus nu weet ik ook dat ik een aantal nachten niet goed ga slapen.
"If by my life or death I can protect you, I will."
Alle reacties Link kopieren
Krijg je dan hulp van je huisarts voor je angstklachten? Of ben je daarvoor nog nooit geweest? In dat geval zou ik je zeker aanraden om dit eens te bespreken met je huisarts.
Alle reacties Link kopieren
quote:

aragorn, 4 minuten geleden

@ Inglein nee ik heb alleen maar last van steken als ik gaap of boer.

En naar de dokter gaan vind ik meteen weer zo overdreven, terwijl ik toch altijd zeer angstig ben met ziektes enzo en bang om dood te gaan. Staat helemaal los van mijn klachten.



Maar ik ben nu maar weer beneden gaan liggen omdat ik echt een paniekaanval begon te krijgen. Dus nu weet ik ook dat ik een aantal nachten niet goed ga slapen.Hyperventilatie dus en heeft alles te maken met je klachten. Je zal dus toch naar de huisarts moeten voor een doorverwijzing naar een psycholoog. Als je hier vanaf wil tenminste.
You know how I know? Because I reeaally think so!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven