Microsoft account Windows 8

16-10-2014 15:31 3 berichten
Hoop dat ik het een beetje duidelijk kan uitleggen, wij zijn onderhand wel eens toe aan nieuwe laptop.

Waarschijnlijk word dit er dus een met Windows 8, nu had ik begrepen dat je daar een Microsoft account voor moet gebruiken. Sowieso om apps te downloaden.

Nu heb ik nog een hotmail adres wat ik eigenlijk alleen gebruik voor reclame en dergelijke . Vroeger gebruikte ik dit ook voor msn enzo. Nu wil ik dit adres niet voor de nieuwe laptop gebruiken.

Maar een hele nieuwe , kan dit? Volgens mij staat bij dit hotmail adres ons hoofdemail adres ( ziggo) als herstel adres.

Kan je 2 Microsoft accounts hebben met het zelfde reserve of herstel adres?



Ik ben er gewoon niet handig mee en moet je dan iedere keer als je laptop wil gebruiken je Gebr. Naam plus ww invullen?



Alvast bedankt en groetjes van een ramp op computergebied
Alle reacties Link kopieren
Als je apps wil downloaden heb je hem nodig ja en je kan gewoon en nieuwe aanmaken met zelfde hersteladres.



Ik gebruik persoonlijk heel de apps niet, ik werk met het gewone bureaublad en heb een startmenu geinstalleerd.



Je kan instellen of je je op die manier wil aanmelden of niet, ik weet alleen niet of als je instelt geen gebruikersnaam en wachtwoord in te hoeven voeren bij opstarten je dan wel apps kan downloaden. Misschien kan je je in de store zelf apart aanmelden dan wanneer nodig. Of anders zou je je alsnog moeten aanmelden op je laptop bij Microsoft
Don't know, don't care
Alle reacties Link kopieren
Ja, je kan bij 2 verschillende Hotmail/Live/Outlook adressen hetzelfde herstel e-mailadres hebben.



Bij Windows 8 moet je idd steeds je ww invoeren als je je laptop gebruikt. Bij mij staat mijn Windows Live adres er vanzelf.



Het is even wennen maar ik ben om!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven