Beddengoed

16-10-2014 17:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,



Maandag wordt mijn nieuwe bed bezorgd. Een boxspring van 140x200. Ik heb op dit moment een eenpersoonsbed, dus er zal nieuw beddengoed moeten komen.



Hebben jullie tips voor fijne dekbedden en hoofdkussens? Vier-seizoenen-dekbed of niet? Ik raak op internet een beetje verdwaald in alle aanbiedingen namelijk haha.



Budget van rond de 150/200 euro. Goedkoper mag altijd.



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 16 oktober 2014 @ 17:30:

De enige tip die ik kan geven, koop geen tweepersoons dekbed, het is een crime om die in een hoes te proppen, twee eenpersoons zijn een stuk handiger.Wat ongezellig. Gewoon een lekker breed tweepersoons dekbed. Kunnen we samen in rollen. Dekbed in de hoes doen is een trukje, en niet veel lastiger dan een eenpersoons dekbed.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een bed van 140, maar een dekbed van 240

heerlijk, nooit een kouwe tocht midden in de nacht als je je omdraait
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 16 oktober 2014 @ 19:40:

1.40 is echt geweest. Nieuwe bedden zijn vaak 1.60 of 1.80.Ik ben een studente met beperkte ruimte. Voor nu prima dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:hello.goodmorning schreef op 16 oktober 2014 @ 21:19:

[...]





Ik ben een studente met beperkte ruimte. Voor nu prima dus. Je kunt beginnen met een hoeslaken van de Action, die kosten niet zoveel. De rest kun je aanschaffen als het in de sale is.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
quote:haiku schreef op 16 oktober 2014 @ 19:22:

4 seizoenen dekbed van Texels wol. Heerlijk... Geen gezweet en lekker zwaar als zomer en voorjaar er samen op liggen.

Hier ook. Ooit bij Wehkamp gekocht.

Wel duur maar nooit spijt van gehad.
quote:MarianneDavids schreef op 16 oktober 2014 @ 17:30:

De enige tip die ik kan geven, koop geen tweepersoons dekbed, het is een crime om die in een hoes te proppen, twee eenpersoons zijn een stuk handiger.



Welnee! En ongezellig bovendien, 2 losse dekbedden!



Laatst sliepen man en ik in een hotel, hadden ze ook 2 losse ienieminie eenpersoonsdekbedjes. Wat een gedoe (+ ik verdween halverwege de nacht in De Gleuf die was ontstaan tussen de 2 losse bedjes )
quote:himalaya schreef op 16 oktober 2014 @ 17:33:

[...]





Ben ik het niet mee eens, ik heb hem zo in de hoes. En het is erg lekker om je in een 2 persoons dekbed te kunnen rollen





klopt



ik heb een 4seizoenen dekbed van Ikea, dons van 2.40 bij 2.20

dat zijn 2 dekbedden die je kan combineren

geloof 80,- en dan witte dekbedhoezen van Ikea erbij, ik geloof 3 tientjes en ik geloof dat een hoeslaken een euro of 12 kost (alles uit de serie Dvala geloof ik)



ik zou eens bij Ikea kijken, kost weinig en veel keuze



die lits-jumeaux dekbedden krijg ik gewoon in de hoes hoor
dekbed van de Ikea (4 seizoenen). Kussens bij speciaalzaak.



En bij de V&D hebben ze nu hele mooi overtrekken in de aanbieding. Vorige week eentje gekocht die normaal 119 euro kostte en nu nog maar 48 euro. Katoensatijn, heerlijk
oh en kussens heb ik ook van Ikea, keuze genoeg en kosten niet veel
Alle reacties Link kopieren
Seizoenendekbed, kan je er mooi afhalen
Fietsen kun je overal.
Alle reacties Link kopieren
quote:clemance schreef op 16 oktober 2014 @ 22:06:

[...]





Welnee! En ongezellig bovendien, 2 losse dekbedden!



Laatst sliepen man en ik in een hotel, hadden ze ook 2 losse ienieminie eenpersoonsdekbedjes. Wat een gedoe (+ ik verdween halverwege de nacht in De Gleuf die was ontstaan tussen de 2 losse bedjes )Ik vraag juist altijd om losse bedden, dat is niet zo akelig warm, ik gebruik het hele jaar een zomerdekbed, anders drijf ik mijn bed uit.
verba volant, scripta manent.
Als je stevige kussens (van dat spul dat zich naar je lijf vormt) prettig vindt zou ik eens naar de Primark gaan. Voor een tientje koop je daar zo'n kussen. Die van mij gaan al lang mee en ik weet ook van andere mensen die ze hebben dat ze er erg tevreden over zijn. Handig als je niet veel eraan wil/kan besteden.
Ik heb alles bij de beddenspeciaalzaak gehaald. Duur maar het is het absoluut waard!



Dekbed: schapenwol, vierseizoenen (2 delen dus): 250 euro

Hoofdkussen: 70 euro.



Wat de overtrekken en hoeslakens kosten weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een dekbed van Leen Bakker. Heerlijk ding, lekker warm en niet te zwaar. Mijn vriend heeft een van Ikea. Beide een vier seizoenen dekbed, maar beide gebruiken zelde beide delen tegelijk. Ik leg in de winter het extra deel wel op mijn voeten, maar niet in de hoes.



Een tweepersoonsdekbed wil je niet met mij, ik draai me er helemaal in en vriend heeft het dan dus koud. In de vakantie heeft hij wel eens onder een strandhanddoek geslapen omdat ik elke keer het hele dekbed inpikte. We checken nu voor we boeken of ergens twee eenpersoons dekbedden zijn of een tweepersoons. Bij een tweepersoons nemen we zelf een extra mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven