Scheiden, veel verdriet

23-08-2014 13:56 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helaas hebben mijn man en ik drie weken geleden besloten te gaan scheiden.



We zijn in totaal zes jaar samen geweest waarvan twee jaar getrouwd. De laatste jaren liep het al was moeizamer. Ik heb slecht in mijn vel gezeten door onzekerheid en hij werd steeds stiller en praten kwam er niet meer van. Daarnaast toonde hij heel weinig liefde naar mij toe, zeker de laatste acht weken waren echt een hel voor mij. Hij was in zichzelf gekeerd wist tegen iedereen te vertellen hoeveel hij van me hield en me niet kwijt wilde, maar hij liet mij niet meer toe. Op het eind was ik zo machteloos, hij wilde niets meer samen doen. Alleen maar op de bank hangen en tv-kijken. Verder niets en ik werd bozer en bozer. Uiteindelijk samen besloten dat het niet meer ging.



Maar zoveel pijn en verdriet nu. Huilen huilen en huilen.....

Verdriet om mijn huwelijk, maar ook om het missen van een maatje. Ik weet dat ik verder moet, maar vandaag bijvoorbeeld is dat heel erg moeilijk. Ik mis hem maar ben ook zo boos op hem dat hij niets heeft willen doen. Het was altijd geef het maar tijd en dan komt het wel goed maar ik kon niet meer. Ik ben iemand die liefde nodig heeft en er is niets zo erg als zoveel van iemand houden en dat je dan niets meer terug krijgt.



Heeft er iemand nog tips voor mij om hier doorheen te komen en verder te gaan met mijn leven?
quote:pinky8 schreef op 23 augustus 2014 @ 19:42:

[...]





allereerst TO sterkte! even over deze reactie... hoezo "eet chocola????" wat is dat toch met die vrouwen die maar chocola of ijs of uberhaupt emotie eten? wat in godsnaam bereik je daar dan mee behalve moddervet worden en vervolgens ook geen nieuwe vent aan de haak kunnen slaan...?Bullshit ik raakte na mijn scheiding al chocola etend aan de praat met mijn huidige vriend die ook gek is op eten en had geen moeite met hem aan de haak slaan.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal voor jullie reacties.



Ik snap dat sommigen het te snel vinden, maar nu ik iets verder ben en terug kijk is dit niet de man die mij gelukkig kan maken. Qua emoties passen wij niet bij elkaar helaas.



Het verdriet is er nog steeds en dat zal nog wel even blijven maar ik moet verder alleen!



De chocolade helpt wel trouwens. En voor nu ben ik al de nodige kilo's kwijt door de stress.
Alle reacties Link kopieren
hoi ik maak het zelfde mee, mijn ex heeft alleen een ander van veel jongere leeftijd, zure appel dus.. wij waren 11 jaar samen en 9 jaar getr en een kind.

ik heb ook gehuild, gedreigd gesmeekt alles wat je kan verzinnen.

nu vooral ben ik boos op hem maar meer op haar zij wist dat hij getr was en kon mijn zoontje en mij ook!! ik moet me steeds zo inhouden.. hij zegt steeds ik heb gevochten maar mijn liefde voor jou is weg!!

hij heeft niet gevochten... heeft maanden met haar contact gehouden.

nu net alle scheidingspapieren getekend en ik moet zeggen voel me steeds gelukkiger alleen ben ik het vertrouwen kwijt in mensen.

je komt er wel, ik merk nu gelukkiger te zijn omdat ik mezelf weg cijferde voor hem en nu doe ik wat ik wil HEERLIJK alleen het eenzaam zijn in de avonden een weekenden vind ik vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven