Leuke man heeft geen tijd om af te spreken

18-10-2014 17:36 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,



In juni heb ik een leuke man ontmoet ivm zakelijk netwerken. We hebben afgesproken dat we elkaar nog eens zouden ontmoeten voor prive. Het lukt maar niet om af te spreken....

Hij geeft aan geen tijd te hebben, zowel op werk als prive heeft ie het druk. We hebben zo nu en dan contact via whatsapp. Daarin geeft ie regelmatig aan dat hij me leuk en interessant vindt en dat hij een keer af wil spreken. Drie weken terug heb ik voorgesteld om wat te gaan drinken, maar hij kon niet. Sindsdien heb ik niks meer van hem vernomen. Enerzijds denk ik dat ik hem maar uit m'n hoofd moet zetten, maar aan de andere kant wil ik om beter leren kennen.

Ik weet even niet wat ik moet doen. Ik neig om hem te laten weten per whatsapp dat ik het contact wil verbreken. Maar twijfel, want hij lijkt me echt een goeie man.

Ik ben benieuwd of iemand met me mee wil denken. Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er zelf al geen zin meer in hebben.
Alle reacties Link kopieren
Dan is het dus gewoon helemaal geen leuke man
Alle reacties Link kopieren
Het kan best een leuke man zijn, maar hij heeft in ieder geval geen interesse in TO. Dat staat los van het feit of hij leuk zou zijn of niet. Als je iemand niet echt leuk vindt bel je inderdaad niet, dat is bij mij in ieder geval zo.
Waarom verbreken? Het kan toch gewoon zijn dat hij het echt druk heeft? Komt vast wel weer een keertje dat je wel kunt afspreken en dan zie je wel weer.
Alle reacties Link kopieren
Je geeft zelf al aan dat je hem kent van zakelijk netwerken.

Dan weet je dus nooit wanneer je elkaar nog eens nodig zult hebben.



Hij wil dus een potentieel goede zakelijke relatie niet verpesten door te zeggen dat hij je prive niet zitten.



Dus wimpelt hij je elegant af door te zeggen dat hij je wel leuk vindt maar nu geen tijd heeft om af te spreken. Hij hoopt datje de hint snapt en je zonder gezichtsverlies kan terugtrekken.



Door hem nu te laten weten dat je geen contact meer wil of door hem achter na te lopen zet je jezelf voor schut en verpest je ook nog eens je zakelijke netwerk.
Alle reacties Link kopieren
Alles is al gezegd. Wat de reden ook is, hij heeft in elk geval privé geen interesse in je. Dat is jammer maar er komt wel weer iemand anders. Ga nou geen dramatische berichten sturen over dat je het contact wil verbreken. Ten 1e zet je jezelf daarmee voor gek en ten 2e, wie weet heb je hem zakelijk gezien nog eens "nodig" en dan werkt zoiets niet in je voordeel.



Gewoon dood laten bloeden. Sterkte
Alle reacties Link kopieren
Hij kan je best heel leuk vinden, maar andere prioriteiten hebben in het leven (op dit moment). Waarom wil je die man nog, als ie nu al geen tijd heeft, zijn leven blijkbaar volgepland is, geen ruimte heeft voor een vrouw/ partner? Want dat zal hij in een relatie ook niet hebben, denk ik dan.



Het is gewoon een indicatie over hoe zijn leven eruit ziet en dat daar maar mondjesmaat iemand anders in past. Dat verandert niet, als het in de kennismaking al zo is dat er geen tijd/ aandacht is. Dit is waar je aan begint. En juist in het begin zou er meer reden zijn voor hem om tijd te maken, (dan als je al een tijd samen bent en de vlinders verminderen), dus bij zo iemand moet je altijd genoegen nemen met de kruimels die hij (ervoor) over heeft en niet wat jij nodig hebt of vindt in een relatie.



Blijf je dus niet blindstaren. Bij hem staat "werk" of ambitie centraal in zijn leven. Dat verander je niet van buitenaf.
Een open hart toont de weg naar een bezield leven..
Alle reacties Link kopieren
En als hij tijd voor je maakt, maakt hij eenmalig tijd voor je ....
Alle reacties Link kopieren
Als een man je echt (echt echt) leuk vindt, dan zorgt hij er echt wel voor dat hij contact met jou heeft, met je uit eten gaat en andere leuke dingen met jou doet.

Dus dit exemplaar vindt jou eigenlijk niet leuk genoeg.



Kijk er niet raar van op als hij jou over een maand of wat weer casual een berichtje stuurt....

Nergens meer op reageren! Next!
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft het druk.......



Tijd voor jou om leuke dingen met je leven te gaan doen, ipv wachten op een man die overduidelijk geen tijd voor je maakt en ook niet wil vertellen waarom hij het zo druk heeft.



*waar is het grote smoezen boek, met deze man kan TO ze waarschijnlijk binnen no time allemaal gaan afstrepen*
Alle reacties Link kopieren
Kijk, het is een kwestie van vraag en aanbod, van loven en bieden.

Misschien is hij wel zo aantrekkelijk dat hij aandacht kan krijgen van vrouwen die veel aantrekkelijker zijn dan jij.



Als binnen een relatie de ene veel aantrekkelijk is dan de andere, dan gaat het fout. Je moet samen ongeveer even leuk of knap zijn.



De 20-80 regel: slechts 20% mannen is aantrekkelijk. Die groep kan kiezen uit 80% van de vrouwen. Omgekeerd is het ook waar.
Alle reacties Link kopieren
quote:Quinty schreef op 19 oktober 2014 @ 10:09:

Als een man je echt (echt echt) leuk vindt, dan zorgt hij er echt wel voor dat hij contact met jou heeft, met je uit eten gaat en andere leuke dingen met jou doet.

Dus dit exemplaar vindt jou eigenlijk niet leuk genoeg.



Kijk er niet raar van op als hij jou over een maand of wat weer casual een berichtje stuurt....

Nergens meer op reageren! Next!



Dat, en ik vermoed dat hij gebonden is en het flirten wel leuk vond.

Meer niet.



Ik zou me niet laten kennen, geen berichtjes meer sturen. Daarmee kom je alleen maar wanhopig over.
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Allen bedankt voor de reacties.

Zoals ik aangaf, ik neig inderdaad om het te laten verwateren.

Ik ga geen berichtjes meer sturen

Ik ben zeker niet wanhopig, want ik ga ook met andere mannen om. Ik zit echt niet alleen maar op hem te wachten.
Alle reacties Link kopieren
Good for you Tennis!
Alle reacties Link kopieren
Lees eens:

"He's just not that into you." Soms niet al te letterlijk nemen (mbt langere relaties), maar soms ook juist wel (mbt het prille daten). Eye-opener!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zelf altijd: als het te lang duurt voordat iemand contact opneemt of als een date plannen Enorm Lastig is, dan doe ik zelf ook geen moeite meer. Dan heeft iemand namelijk gewoon geen interesse.



Alhoewel, zo'n 4 weken terug vroeg een man die ik al een paar keer gesproken had bij het uitgaan mijn nummer. Hij wist nog een leuk feest en zou me sms'en. Ik was best enthousiast, maar ik hoorde dus helemaal niets meer van hem. Zo'n 4 weken later kwam ik hem opnieuw tegen en toen bleef hij dus weer bij me in de buurt rondhangen enzo en hij vertelde dat hij ziek was geweest en dat er van feesten dus geen sprake was geweest. En of ik zin had om dan dit weekend ergens heen te gaan.

Die wilde dus nog wel, alleen ik had er zelf in dit geval niet zoveel zin meer in.
Alle reacties Link kopieren
[.....]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 20-10-2014 07:49
Reden: spam verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven