Entertainment alle pijlers

Susan Boyle wil kind adopteren

19-10-2014 21:27 12 berichten
Susan Boyle wil kind adopteren



zo is te lezen in dit artikel van www.nu.nl



Ze is inmiddels 53 en ze heeft Asperger syndroom, een vorm van autisme.



Moet dit kunnen, is haar bekendheid een voordeel?

Kan dit niet vanwege haar leeftijd?

Kan dit niet vanwege het Asperger syndroom?

Is ze stabiel genoeg om een kind te kunnen opvoeden?

Kan ze niet beter af en toe een tehuis bezoeken en daar tijd met kinderen doorbrengen?
Geen idee, ik ken haar niet (behalve van tv).
Alle reacties Link kopieren
Asperger en een kind opvoeden is lastig. Ligt er wel aan in welke mate. Inlevingsvermogen is wel handig met kinderen...
Ze kan het wel willen, maar de kans dat ze ervoor in aanmerking komt, lijkt me van niet.
Alle reacties Link kopieren
Dat is toch die vrouw die aan de lopende band gecoacht wordt om te voorkomen dat ze een mental breakdown krijgt als ze buiten haar voordeur stapt?



Lijkt me een strak plan.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken haar niet maar ik vind 53 aan de oude kant. In Nederland kom je dan volgens mij niet eens in aanmerking voor adoptie, als ik het goed heb,
Alle reacties Link kopieren
En wat gaat jou dat aan?
Alle reacties Link kopieren
Ik laat het aan de bevoegde instanties over om daar een oordeel over te hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ze mag het toch wel willen? Of het gebeurt is een tweede.



Bladen roepen van alles als het maar verkoopt. Ik zou me lekker ergens anders druk over gaan maken.
Alle reacties Link kopieren
quote:minnimouse schreef op 19 oktober 2014 @ 21:35:

Ik ken haar niet maar ik vind 53 aan de oude kant. In Nederland kom je dan volgens mij niet eens in aanmerking voor adoptie, als ik het goed heb,



Volgens mij wel, maar niet van bijvoorbeeld een baby. Er mag maximaal 40-42(?) jaar leeftijdsverschil zijn tussen ouder en kind.



Verder vind ik er niet zoveel van. Laat het haar proberen, als ze door de strenge selectie-eisen heenkomt zal het wel goed zijn.
Liever elitair dan een pauper!
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 19 oktober 2014 @ 21:27:

Moet dit kunnen, is haar bekendheid een voordeel?

Kan dit niet vanwege haar leeftijd?

Kan dit niet vanwege het Asperger syndroom?

Is ze stabiel genoeg om een kind te kunnen opvoeden?

Kan ze niet beter af en toe een tehuis bezoeken en daar tijd met kinderen doorbrengen?

Natuurlijk moet ze dit mogen willen, en er zijn instanties die bepalen of het kan. Niet jij of ik.

Er zijn hordes ouders met asperge, pddnos, adhd, autisme, dwangneuroses, zwakzinnigheid en weet ik veel wat die gewoon kinderen hebben. Waarom zou zij het dan niet mogen?

En af en toe een tehuis bezoeken..... zeg je dat ook tegen ouders die niet op de natuurlijke manier kinderen kunnen krijgen en jaren lang in de medische molen lopen?
52 lijkt me wel erg oud. Maargoed, het is niet aan mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven