Kinderen en hun streken.

17-10-2014 17:20 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zo'n zeldzame dag, kindloze dag.



Oudste van 16 had gister een feestje dus die lag de halve dag op haar bed te pitten. Zoon is al de hele dag met papa op stap.



Kortom, tijd voor mezelf zonder het woord MAAA-HAA-MAAA constand te horen. En dan net op het moment dat je ze gaat missen, dan kijk je eens goed naar je aquarium, Godverdomme!! De Lego-poppetjes zijn weer eens op onderwater expeditie! Heb hem al een biljoen keer verteld met zijn fikken van het aquarium af te blijven! Em al helemaal dat zijn Lego niet in het aquarium

Mag varen!



Ik heb eigenlijk best wel een monster van een zoon. Onze kat heeft al heel wat te verduren gehad. Van verf in de vacht tot aangekleed worden.



3 weken geleden had meneer met verf, kinderverf op onze witte auto staan verfen, nou kan je vertellen kon het hartje mama die over de wel auto stond niet echt waarderen. Heb toen ook even tot 10 moeten tellen.



Had zoontje vertelt toen ik mijn nieuwe iPhone kreeg dat hij hem niet mocht pakken. Ja hoor, meteen de eerste keer dat hij hem zag, hup met dat ding gaan rond lopen. Ik kwaad, kwam moeilijk er de uit vanwege een keizersnede, dus ik roep zij naam en hij laat van schrik de telefoon vallen. Dan moet je toch echt even omdraaien om tot 10 te tellen.



1 winkel, kom ik door hem echt niet meer! Toen hij nog in zijn luier poepte, wou hij altijd alleen zijn als hij moest poepen, vaak verstopte hij zich dan. Nou dat deed hij dus toen ook in een grote winkel. Ik zoeken, zoeken. Kon hem nergens vinden. Was echt bang, personeel om hulp gevraagd hele winkel afgezocht, iedereen hielp met zoeken. Politie gebeld, die kwamen meteen met man en macht, was een dag ervoor ook een jongetje in de stad verdwenen, doe nog niet gevonden was. Er woonde in de stad een pedofiel die 2 dagen ervoor niet zich niet had gemeld terwijl hij dat wel verplicht was. Kortom ze hadden al een heel horrorsenario in hun hoofd.

De politie is eerst gewoon gaan zoeken. Later is er een speurhond bij gekomen die hem snel had gevonden. Wat bleek meneer was het magazijn in gelopen, was daar in een kleiner magazijn gaan zitten om te poepen. Hij had de deur dicht gedaan, deur kon dus alleen van buiten af geopend worden.

Hij antwoorden niet toen we hem riepen want hij vond het wel spannend zo verstoppertje spelen, mama vond het ook spannend een beetje te spannend. Heb hem echt goed duidelijk gemaakt dat hij nooit maat dan ook nooit meer zoiets flikt!!!



Mis hem wel, ondanks dat hij vaak een monster is.
Alle reacties Link kopieren
Pfff, ik weet het nu zeker, ik wil nooit kinderen!

Maareh TO, je komt wel een beetje gefrustreerd over.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt brave kindertjes. Het enige wat jongste ren keer heeft gedaan was op de witte kast getekend. Dat konden er zo over schilderen. Verse hier nog nooit gevallen.



Dan het zoontje van mijn zusje. Die heeft een keer de sleutel van de auto gepakt. De auto proberen te starten maar dat lukte gelukkig niet maar meneer heeft wel de handrem eraf gehaald en die rolde dus zo achteruit tegen een boom aan. 1000 euro schade.

Geprobeerd zijn hamster in een lucifer doosje te stoppen. Gelukkig was mijn zusje erop tijd bij. Mijn zusje moet hem constant in de gaten houden. Wat ben ik dan blij met mijn meiden.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven