Relatie met jongere vrouw

19-10-2014 21:21 77 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben een alleenstaande sportieve AOW-er en heb sinds een paar maanden een vriendin die nog net geen 40 jaar is. De relatie is via een vluchtige ontmoeting tot stand gekomen en langzaam gegroeid. We wonen apart maar gaan intens, bijna dagelijks, met elkaar om. Ik trek veel op met haar 2 schoolgaande kinderen, kook af en toe bij haar thuis en doe de klusjes. Zij houdt van uitgaan en dansen en ik ook, zo ook met sport en hardlopen. Ook sexueel is het een feest en vullen we elkaar erg goed aan en zijn aan elkaar gewaagd, ze is erg cariñoso en zondags brengen we de halve dag in bed door. Ik ben iemand die de klusjes en het eten en uitgaan betaald en de sport voor haar kinderen, dus voor haar een financieele verlichting naast haar eigen bescheiden inkomen. Nu vraag ik me regelmatig af, en voel me een beetje schuldig, met wat ik haar in de toekomst te bieden heb gezien ons leeftijdverschil en hoe lang houdt deze relatie stand.
Met het leeftijdsgedoe heb ik echt totaal geen moeite, er is één maar en die wordt beschreven door een forumgenootje hier. Zij is een jonge blom, hij is veel ouder, zij is in de bloei van haar leven en hij is heel erg ziek. Zij heeft dan ook een minnaar en is tegelijk mantelzorger voor haar man.

Dat kan natuurlijk ook gebeuren bij een leeftijdsgenoot maar de kans is wel groter bij een veel oudere partner.



Het geld, ik hoop dat jullie daar afspraken over hebben gemaakt, zo te lezen zit je in een "latino"land, daar willen de dames er wellicht nog wel eens vanuit gaan dat ze op allerlei vlakken onderhouden worden en ze kunnen nogal temperamentvol reageren als het niet volgens hun idee en standaard gaat.



Maar hee, als jullie happy de peppie zijn met elkaar dan is er niet zoveel aan de hand toch?
Als het voor jullie werkt, wat is dan het probleem?
Alle reacties Link kopieren
Dus... Jij bent de rijke blanke man die zichzelf ondanks deze affaire nog steeds omschrijft als alleenstaand?
Zeg maar Spijker.
Het financiële plaatje zal ongetwijfeld meetellen, maar als jullie er beiden happy mee zijn zo?



Wat doen de kids op zondagochtend als jullie de hele ochtend in bed doorbrengen?
Nou, TO is duidelijk niet cariñoso. Die is alleen ño-go.
Carinoso versus Peso
Alle reacties Link kopieren
quote:gringolatino schreef op 19 oktober 2014 @ 21:21:

. Nu vraag ik me regelmatig af, en voel me een beetje schuldig, met wat ik haar in de toekomst te bieden heb gezien ons leeftijdverschil en hoe lang houdt deze relatie stand.



Waarover voel je je schuldig?



En wat de toekomst betreft, daar kan niemand in kijken toch?

Het leeftijdsverschil hoeft niet per se het probleem te zijn.
Je bent zelf een theepot
quote:gringolatino schreef op 20 oktober 2014 @ 03:21:

Want zo een reactie als erectieproblemen snap ik ook echt niet.Het was een serieuze reactie. Omdat dit topic bij het onderwerp Seks staat. Er is ook een onderdeel Relaties, dat is blijkbaar waar het over moet gaan. Op Overige is er een topic van de moderators, daarin kun je vragen of ze het voor je verplaatsen. Dan krijg je dit soort reacties niet meer.
quote:Naara schreef op 20 oktober 2014 @ 06:49:

@TO: Ik ben zeker 10 jaar ouder dan jouw vriendin, maar heb geen enkele behoefte om met een AOW'er te vozen.dan ken jij niet de goede AOW'ers. Ik ken er, van wie ik toch wel tamelijk week in de knietjes word hoor.
Ervan uitgaand dat het leeftijdsverschil meer dan 25 jaar is, vind ik dat teveel.
quote:korenwolf schreef op 20 oktober 2014 @ 09:36:

[...]



dan ken jij niet de goede AOW'ers. Ik ken er, van wie ik toch wel tamelijk week in de knietjes word hoor.Doe mij eens een linkje dan, dan kan ik me daar ook een oordeel over vormen. Want al die "oude" mannen op een datingsite, daar krijg ik acuut de vlucht-stuipen van.
Tjeemig zeg, wat een negatieve reacties hier.



Ze is veertig en ze vindt je helemaal leuk, ze is volwassen genoeg om zelfstandig na te denken dus misschien moet je gewoon geloven dat ze gek op je is. Waarschijnlijk woon je in zuid of midden Amerika en daar zal je er voor een AOW'er goed uitzien voor je leeftijd.



Jij bent ook volwassen dus je zal zelf ook wel weten of er misbruik van je gemaakt wordt of niet.



Daarnaast ben je blank en dat is iets wat ze daar echt heel mooi vinden, je hebt genoeg geld voor wat extraatjes en je bent waarschijnlijk lang niet zo machismo als de meeste mannen daar en ook dat is voor de vrouwen daar een verademing.



Ik zou heerlijk genieten van deze liefde en verder zie je toch wel? Lijkt me helemaal leuk als je op jouw leeftijd weer vlinders te voelen en als zij die ook voelt dan ben je toch koning?
Alle reacties Link kopieren
quote:Naara schreef op 20 oktober 2014 @ 09:45:

[...]



Doe mij eens een linkje dan, dan kan ik me daar ook een oordeel over vormen. Want al die "oude" mannen op een datingsite, daar krijg ik acuut de vlucht-stuipen van.Precies zou verboden moeten worden.
Alle reacties Link kopieren
Na een paar maanden wordt je al geïntroduceerd bij haar kinderen en betaal je hun sportlessen....

En op zondag heb je vaste prik, sex.

Klinkt als de markt van vraag en aanbod.

Jij bent interessant voor haar omdat je haar financieel ondersteunt.

Zij is interessant voor jou omdat zij jou in seksueel opzicht tegemoet komt

Waarschijnlijk hadden jullie geen relatie als jij armlastig was en zij er financieel goed voor stond.

Maar als jullie met deze regeling happy zijn..... En beseffen dat liefde hier waarschijnlijk niet het sleutelwoord is, dan is er geen reden om mee te stoppen....geld in ruil voor andere diensten, gebeurt overal en al eeuwen lang.
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Wat een zure reacties. Je kan wel op iemand verliefd worden als hij geen geld heeft, maar heeft hij dat wel dan gaat het om het geld? Een tientje per maand ongeveer voor sport voor de kinderen aannemen en het is meteen een hoer.. Kom op nou, zeg.



Leuk dat jullie elkaar carihuppeldepup vinden, geniet ervan! En bespreek je twijfels met haar, onzekerheid is in iedere relatie (vooral in het begin) normaal en misschien doet het je goed om er samen over te praten.
Je noemt jezelf alleenstaand. Je zet het onderwerp in de pijler 'seks' en je vraagt je af waar de reacties vandaan komen?
Alle reacties Link kopieren
quote:Rooss4 schreef op 20 oktober 2014 @ 08:21:

Met het leeftijdsgedoe heb ik echt totaal geen moeite, er is één maar en die wordt beschreven door een forumgenootje hier. Zij is een jonge blom, hij is veel ouder, zij is in de bloei van haar leven en hij is heel erg ziek. Zij heeft dan ook een minnaar en is tegelijk mantelzorger voor haar man.

Dat kan natuurlijk ook gebeuren bij een leeftijdsgenoot maar de kans is wel groter bij een veel oudere partner.



Het geld, ik hoop dat jullie daar afspraken over hebben gemaakt, zo te lezen zit je in een "latino"land, daar willen de dames er wellicht nog wel eens vanuit gaan dat ze op allerlei vlakken onderhouden worden en ze kunnen nogal temperamentvol reageren als het niet volgens hun idee en standaard gaat.



Maar hee, als jullie happy de peppie zijn met elkaar dan is er niet zoveel aan de hand toch?Tiene razon amiga. Como se dice en Latinoamerica: crian cuervos y se sacaran los ojos
Chingohuppeldepup, als je hier reactie op wilt zul je een vertalinkje moeten plaatsen.



De reacties zijn niet zuur, wel kritisch. Ik verplaats me in haar en kan niet bedenken waarom ik mijn maanden-minnaar structurele toestanden voor mijn kinderen zou laten betalen.
Alle reacties Link kopieren
Ik probeer wat:



Je hebt gelijk vriendin. Zoals ze zeggen in Latijnsamerika: Kraaien broeden en sluiten de ogen.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet over broeden maar opvoeden. Het komt erop neer dat als je je kinderen slecht opvoedt je later geen respect terug krijgt. En mogelijk ook dat het zich herhaalt.



Dus komt het neer op een mix van "wie wind zaait zal storm oogsten"en "goed voorbeeld doet goed volgen".
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Alle reacties Link kopieren
"crian cuervos y se sacaran los ojos"

TO noemt zich gringolatino en hij snapt het daarom wel (vermoed ik) en dat is voldoende
Alle reacties Link kopieren
quote:harry13 schreef op 20 oktober 2014 @ 14:59:

Ik probeer wat:



Je hebt gelijk vriendin. Zoals ze zeggen in Latijnsamerika: Kraaien broeden en sluiten de ogen.Vertaald is het dan letterlijk: ¨Ze fokken kraaien die je de ogen uitpikken¨ , maar eronder staat dan al de figuurlijke bedoeling van dit gezegde.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik haar te bieden heb is volgens haar een serieuze relatie met een leuke financieele ondersteuning en tevens een vriend voor haar kinderen, met de beperking van leeftijdgrenzen, waar volgens haar niets mis mee is en hier kijken ze niet zover vooruit. Haar zoon is over 2 jaar de deur uit en haar dochter over ca 8 jaar en daarna kan ze rustiger gaan leven.



Dat van bejaardending vat ik niet. En eenzaam ben ik zeker niet want ik heb een gevarieerd sociaal leven met een uitgebreide vriendenkring en diverse verplichtingen op soc./maatschappelij vlak. Je moet maar net de ¨ware¨ tegenkomen.



Ik loop al bijna 20 jaar in latinoland mee en dus geen groentje meer. Hier is een relatie/liefde en economie wel belangrijk want er bestaat geen sociale voorzieningen en toeslagen voor alleenstaande moeders. Dus als je geen cent te makken hebt ben je minder interessant maar daar is volgens de hier heersende normen niets mis mee.
Alle reacties Link kopieren
quote:waterplant schreef op 20 oktober 2014 @ 09:49:

Tjeemig zeg, wat een negatieve reacties hier.



Ze is veertig en ze vindt je helemaal leuk, ze is volwassen genoeg om zelfstandig na te denken dus misschien moet je gewoon geloven dat ze gek op je is. Waarschijnlijk woon je in zuid of midden Amerika en daar zal je er voor een AOW'er goed uitzien voor je leeftijd.



Jij bent ook volwassen dus je zal zelf ook wel weten of er misbruik van je gemaakt wordt of niet.



Daarnaast ben je blank en dat is iets wat ze daar echt heel mooi vinden, je hebt genoeg geld voor wat extraatjes en je bent waarschijnlijk lang niet zo machismo als de meeste mannen daar en ook dat is voor de vrouwen daar een verademing.



Ik zou heerlijk genieten van deze liefde en verder zie je toch wel? Lijkt me helemaal leuk als je op jouw leeftijd weer vlinders te voelen en als zij die ook voelt dan ben je toch koning?Waterplant slaat de spijker wel op de kop en kan het beter verwoorden dan ikzelf. Zoals gezegd loop ik hier al jaren rond en ken de soc/economische verhoudingen heel goed. Bedankt voor deze fijne reactie!
Tja, Gringo, je gaat wel steeds in de verdediging maar kun je misschien uitleggen waarom je dit topic dan hebt geopend? We belichten hier meerdere kanten van jouw situatie op een kritische manier en dan kan je de post van Waterplant wel de bomb vinden maar geeft die antwoord op je vragen?

Ik ga steeds meer denken dat je gewoon bevestiging wil van jouw situatie, je wilt graag lezen dat het geen enkel probleem is dat je het met een jonge vrouw doet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven