Lijf & Lijn alle pijlers

Wat voor cijfer geven jullie mij?

20-10-2014 01:24 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben nieuw hier en las gisteren een topic van Barbie :P Nou vond ik jullie reacties echt TE geniaal. Ik heb me super vermaakt met het lezen en heb eigenlijk in geen tijden zo kunnen lachen op een forum.



Dusss... nu wilde ik eigenlijk wel eens weten of jullie de moeite zouden willen nemen om mij ook even te 'vleeskeuren'



Alvast bedankt!



https://scontent-b-ams.xx ... f2667ab838a98&oe=54BB146E

Ik geef jou een...

Totaal aantal stemmen: 76

<5 (58%)
Net voldoende (20%)
7 (14%)
8> (8%)
Alle reacties Link kopieren
Je bent supermooi. Maar je makeup, je houding en kleding maken je ordinair. Zonde.

Kleed je anders en je schoonheid komt meer op de voorgrond.
quote:Naara schreef op 20 oktober 2014 @ 06:33:

[...]



Nee, die periode ben ik gelukkig voorbij.



Ik hoef me dan ook niet net als TO als een aandachtshoer te gedragen, en te denken dat ik op 26 jaar al last heb van rimpels. Die heb ik zelfs op mijn leeftijd (40+) nog nauwelijks. Ik heb ook geen valse wimpers, geen kaal geplukte wenkbrauwen zoals TO, ik ben mezelf en ben daar beslist blij mee.



Niet in de laatste plaats omdat ik aandacht heb van mannen in de leeftijd van TO. En daar zit 'm de crux, TO heeft die aandacht niet. En dat alleen maar omdat ze zich uitdost als een sloerie.... In die zin kan ze zich op 1 lijn stellen met Barbiee. Behalve dan, dat Barbiee van nature een leuke meid is, en dat kan deze TO dan weer niet zeggen van zichzelf.Je weet eigenlijk niet wie van nature leuk is en wie niet, tis een forum.
De eerste foto een 3, sletterig en ordinair, de tweede foto een 8, een leuke meid om te zien, en niet met mama's make up doos gespeeld.

Graag gedaan.
Er is maar één Barbiee, daar haal jij het niet bij!!
Alle reacties Link kopieren
Op de eerste foto zie ik een meisje zich verschuilen achter een dikke laag make up in een wat ordinair jurkje. En op de tweede foto zie ik een veel mooier meisje. Ik ga je geen cijfers geven want dat slaat natuurlijk nergens op. Sterkte met alles trouwens. Je hebt op jonge leeftijd al veel op je bordje gehad.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
quote:Carenza schreef op 20 oktober 2014 @ 07:50:

Er is maar één Barbiee, daar haal jij het niet bij!! wat een frustraties.
wie de toekomst als tegenwind ervaart, loopt in de verkeerde richting.
Alle reacties Link kopieren
Net instagram dit, gooi je cijfer. Doen al die 12 jarige beugpiepers bij elkaar.
Mooi meisje hoor. Dank wel dat je nog mooier zou zijn als je het wat meer naturel houdt.
Herfstvakantie is in bepaalde delen in Nederland weer begonnen blijkbaar . Wat een zoektocht naar aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Dertien in een dozijn. Beetje minder blusher en méér wenkbrauwen, daar zou je van opknappen.
verba volant, scripta manent.
quote:rdvv schreef op 20 oktober 2014 @ 07:19:

[...]

Je weet eigenlijk niet wie van nature leuk is en wie niet, tis een forum.Ook op een forum kan ik door de lagen make up heen kijken, net als IRL. Dus ik kan zeker wel zeggen wie van nature leuk is.
Je hebt een make-under nodig.
Alle reacties Link kopieren
Je bent een knap meisje. Je hoeft helemaal geen waardering te zoeken bij een stelletje zure wijven. ( Dit is de korte adequate omschrijving van Vivaforumsters)

Ik hoop dat je ziekte weg is?
Vraag die ouwe tangen hier niet om goedkeuring. Zij weten toch niet wat hip is.
Alle reacties Link kopieren
Je hoofd zit scheef op je nek.
Je ziet er goed uit meid! Niks aantrekken van dat gezeur, de mensen die het meest naar je uithalen zijn vaak zelf niet zo knap als ze zouden willen.
Op je tweede foto vind ik je mooi, een dikke zeven. Lief gezichtje en een mooie uitstraling. Op de eerste foto haal je die schoonheid naar beneden met een dikke laag make-up en een slecht jurkje. Ook werkt de zwoele blik niet voor je, in mijn ogen zie je er daardoor juist erg onzeker uit. De eerste foto scoort voor mij dan ook een onvoldoende.
Alle reacties Link kopieren
Cheap...
En nou is het afgelopen!
Alle reacties Link kopieren
Je bent een mooi meisje maar die make up en jurk op foto 1

maakt het een beetje ordinair.



Dat heb je helemaal niet nodig.

Foto 2 is veel mooier.

Make up en kleding vaker wat rustiger is mijn advies.

Voor foto2 een 9.



Maar schoonheid zit van binnen, als je je goed voelt straal je dat ook uit!
Alle reacties Link kopieren
quote:Egidius schreef op 20 oktober 2014 @ 09:19:

Vraag die ouwe tangen hier niet om goedkeuring. Zij weten toch niet wat hip is.



hahaha :P

ik verbaas me er echt over in welke mate ze me ordinair noemen. snap er niks van :P dacht dat ik juist wel meeviel. beetje gewaagd is toch niet gelijk fout?
Alle reacties Link kopieren
quote:marchien82 schreef op 20 oktober 2014 @ 09:40:

Je bent een mooi meisje maar die make up en jurk op foto 1

maakt het een beetje ordinair.



Dat heb je helemaal niet nodig.

Foto 2 is veel mooier.

Make up en kleding vaker wat rustiger is mijn advies.

Voor foto2 een 9.



Maar schoonheid zit van binnen, als je je goed voelt straal je dat ook uit!Dankje
Alle reacties Link kopieren
quote:blobs schreef op 20 oktober 2014 @ 09:20:

Je hoofd zit scheef op je nek.Ja anders paste die er niet op
Alle reacties Link kopieren
quote:parbleumondieu schreef op 20 oktober 2014 @ 09:16:

Je bent een knap meisje. Je hoeft helemaal geen waardering te zoeken bij een stelletje zure wijven. ( Dit is de korte adequate omschrijving van Vivaforumsters)

Ik hoop dat je ziekte weg is?Ja, op dit moment is het weg gelukkig. Maar ik heb wel geleerd om van dag tot dag te leven :D
quote:steffy88 schreef op 20 oktober 2014 @ 09:43:

[...]





hahaha :P

ik verbaas me er echt over in welke mate ze me ordinair noemen. snap er niks van :P dacht dat ik juist wel meeviel. beetje gewaagd is toch niet gelijk fout?

Ach ja hier wordt al snel iets ordinair genoemd als het niet van Esprit,Hillfigger etc is..

Ik vind je ook op de 2e foto veel mooier dan op de eerste.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind je een stoer wijf dat je je hier op dit forum "bloot"durft te geven.



Ik hou niet van jouw stijl qua make-up en kleding maarja ik ben ook bijna 20 jaar ouder. Ik vond 20 jaar geleden ook andere dingen mooi dan dat ik dat nu vind.

Ik vind jou wel mooi maar zou je inderdaad nog mooier vinden als je wat minder make up zou gebruiken.

Ik vind de tweede foto ook mooier.



T.O. is kennelijk heel ziek geweest en haar haar verloren, daarom draagt ze een pruik en tekent haar wenkbrauwen en heeft ze nep wimpers.

Al die opmerkingen over lelijke pruiken en geplukte wenkbrauwen.. Leer eens lezen en denk eens na voordat je iets schrijft.
Misschien klopt het niet allemaal, maar het is wel waar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven