Kleinere mannen

17-10-2014 19:39 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo viva forum,



Nu ook mijn eerste topic...



Ik heb al maanden leuk contact met een man via internet. Het klikt op alle punten. Hij is grappig, ambitieus (vind ik aantrekkelijk in een man)... Toen we voor het eerst contact hadden wilde ik hem graag ontmoeten. Ik had het idee dat het klikte en wilde graag een gezicht zien bij alle leuke gesprekken. Ik kreeg het idee dat hij dit afhield, contact werd minder en ik vond het wel prima. Nu is het contact sinds een paar weken weer heel intensief, dagelijks. Voor mij voelt het raar om blij te worden door een berichtje van iemand die ik nog nooit heb ontmoet.



Alleen nu het volgende. Ik ben lang en dus groter dan hem. Heb dit in het begin wel eens aangekaart, maar hier niet verder op in gegaan. Nu lijkt hij aan te sturen op een afspraakje en houdt ik het af. Ben bang dat hij afknapt op het feit dat ik langer ben dan hem en denk dat ik de dagelijkse gesprekjes ga missen als het na een date stopt. Is dit puur en alleen mijn onzekerheid omtrent mijn lengte of is dit wel herkenbaar? Ik weet trouwens niet wat ik er van vind, maar denk dat ik er wel doorheen kan kijken.
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 17 oktober 2014 @ 20:22:

Als het echt een probleem voor hem is, is hij echt niet vergeten dat je dat gezegd hebt. Je maakt jezelf gek nu en ziet problemen die er niet zijn. Echt. Ga gewoon daten en maak je niet zo druk.

Dit!

En ga het zeker niet herhalen.

Wat maak je een ding ervan zeg... Is niet voor het eerst dat je eigenlijk vindt dat je als vrouw te lang bent, of niet?
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.85 en man is 1.78. Daarbij ben ik ook nog een stuk breder en zwaarder dan hem. Ik ben gewoon groter (helemaal nu ik zwanger ben) terwijl ik vroeger en heel erg op lette bij mannen, lette ik er bij deze man niet op.

Ik zou gewoon afspreken en ervan genieten! Echt lengte is ook niet alles!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een vriend gehad die kleiner was, (ik ben 1.74 dus niet extreem lang, gewoon of redelijk lang denk ik) en het speelde geen rol in onze 'liefde' o.id, maar ik vond het ook niet echt leuk,vooral als ik hakken aanhad. (ik weiger dan maar altijd platte schoenen te dragen, al droeg ik die ook wel)

Toen ik daarna een lange/grote vriend kreeg, merkte ik dat ik dat toch wel veel leuker vond, het gevoel in hem weg te kunnen kruipen.

Het speelt bij mij best wel een grote rol in de aantrekkingskracht merk ik, en dat is ook belangrijk.

Is dat zo erg, als je een voorkeur hebt, net als bv iemand die niet (snel) op blondines valt, of op hele forse vrouwen?

Sommige reacties hier vind ik daarom ook een beetje overdreven, alsof je dit niet mag vinden/zeggen en geen voorkeur mag hebben.
Alle reacties Link kopieren
quote:glitglam schreef op 17 oktober 2014 @ 22:03:

Is dat zo erg, als je een voorkeur hebt, net als bv iemand die niet (snel) op blondines valt, of op hele forse vrouwen?

Sommige reacties hier vind ik daarom ook een beetje overdreven, alsof je dit niet mag vinden/zeggen en geen voorkeur mag hebben.

Nee, het is niet erg een voorkeur te hebben.

Alleen TO heeft nergens aangegeven dat zij een voorkeur heeft voor langere mannen. Zij is bang dat hij het niet leuk vindt dat hij 6 cm korter is. Ze heeft geen idee wat zijn voorkeur is!



N.B. Ik heb wel eens een vent achter me aan gehad die een stuk kleiner was dan ik en die expliciet aangaf op langere vrouwen te vallen. Ik dus. Was niet aangetrokken tot hem, maar daar had lengte niets mee te maken.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:_lupine_ schreef op 17 oktober 2014 @ 19:52:

Als hij het zo erg vindt dat jij langer bent, had hij contact wel afgekapt. Ik denk dat hij het helemaal geen probleem vindt. Of in ieder geval geen levensgroot probleem.Dit denk ik ook.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
quote:juul2489 schreef op 17 oktober 2014 @ 19:39:

Toen we voor het eerst contact hadden wilde ik hem graag ontmoeten. Ik had het idee dat het klikte en wilde graag een gezicht zien bij alle leuke gesprekken. Ik kreeg het idee dat hij dit afhield, contact werd minder en ik vond het wel prima..



weet je waarom hij het contact toen afhield, misschien maakte destijds het verschil in lengte hem ook wel onzeker.



het gaat erom; hoe sta jij erin? vind jij het een probleem?



Ik had ooit een date die op internet zei dat hij 1.72 was....hij bleek 1.68 dat was echt teleurstellend. Want toen ik hem voor het eerst ontmoette bleek hij kleiner dan ik..en maar volhouden dat hij 1.72 was, yeah right! Ik had al mijn platste schoenen aangetrokken!
Alle reacties Link kopieren
Ach, 6 cm lengteverschil maakt toch niet zo veel uit?



Het wordt pas onhandig als je écht heel veel in lengte scheelt.

Ik moest even denken aan Samantha uit SATC met die vriend die erachter komt dat haar vriendje bij de kinderafdeling shopt
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
quote:Miss.Innuendo schreef op 18 oktober 2014 @ 10:16:

Ach, 6 cm lengteverschil maakt toch niet zo veel uit?



Het wordt pas onhandig als je écht heel veel in lengte scheelt.

Ik moest even denken aan Samantha uit SATC met die vriend die erachter komt dat haar vriendje bij de kinderafdeling shopt Dat vond ik een hilarische aflevering.
..
Alle reacties Link kopieren
Mijn lief is een halve kop of zo kleiner dan ik. Totaal geen last (meer) van. Al was het wel even wennen om voor het eerst hakken aan te trekken bij hem in de buurt, haha. Maar misschien is het wel de liefde van je leven.. dat kan, echt!
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
Piepdemuis ik heb cup A en rood haar.. :'(

Maar wel een vriend? :D
Grappig, ik vind het juist altijd een heel krachtig aanzicht hebben als een vrouw groter is dan een man. Het is alsof de vrouw zo zelfverzekerd is dat het niet uitmaakt dat haar liefde kleiner is en vice versa ook.
Alle reacties Link kopieren
Eerlijk is eerlijk: ik val op hele lange mannen. Misschien omdat ik zelf 1.83m ben? Mijn exen waren altijd tussen de 1.90m en 2.10m.



Mijn man is 1.78m en het is de liefde van mijn leven! Het enige nadeel vind ik dat ik wat moet bukken als we op de foto gaan
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf 2.02 en was altijd heel kieskeurig op datingsites dat een vrouw minimaal 1.75/1.80 moest zijn.



Heb nu een vriendin van 1.70 en vind het eigenlijk helemaal geen probleem haha. Gelukkig vind ze het leuk om hakken te dragen zodat het verschil meestal maar 25cm is ;)
Wat grappig dat het hier wordt omgedraaid. Je maakt je zorgen dat deze man je niet meer leuk zal vinden als je langer blijkt te zijn dan hem. Ik denk dat hij zich omgekeerd veel meer zorgen maakt dat een langere vrouw juist op hem zou afknappen omdat hij kleiner is.



Het beste wat je dus kan doen is niet te hameren op jullie verschil in lengte. Als je er nog iets over wil zeggen, maak dan liever duidelijk dat het jou zelf dat geen fuck uitmaakt.
Alle reacties Link kopieren
Over 6 cm is nog wel overheen te komen. Kijk als het nu een klein koppie gaat schelen is het misschien wat anders. Maar kom op zeg, 6 cm. Wat een drama.



Vraag jezelf af of je een hele leuke vent zou laten lopen voor dit kleine verschil? Ik zou zeggen: 'natuurlijk niet'.



Gewoon gaan ontmoeten en kijken hoe het loopt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven