Zwanger worden vanaf augustus '14 doorstart

31-08-2014 12:08 2001 berichten
Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 rond 17-1 5 uitgerekende datum 27-9-2015 zwanger2805 24+35 10-09-2014 216-5 bevallen van een dochter Pluisje 22+27 22 maart 715 april eerste afspraak ziekenhuis lilly1980 33+45 13-05-2015 Hou ik niet bij pinguin00 21+30 26-05-2015 10? 18 mei zkh Chloeev 22+27 23-11-2014 4 23-11 positieve test Diamondgloss 25+34 22 januari 2015 6 van plan pil weer te gaan slikken daardbei27+2909-09-20141 Uitgerekende datum 16 mei 2015EvenWatAnders32+3304-06-20158? 03-06 positieve test!!exquise29+3022 juni9 25-6 positieve test zwangerwordenvanaf201432+3413-08138 juli onderzoeken gehad bij de gynaecoloog en 14 augustus terug voor de uitslagenJuffrouw2323+28+\- 14-04-20159 13-04-2015 positieve test
Alle reacties Link kopieren
Haha vergeten te testen! Wie weet @evenwatanders dat het toch raak is, duim voor je!



Even vraagje, als je na het stoppen met de pil zolang niet ongesteld wordt heb je dan überhaupt wel een eisprong?
Even gemist hoor, maar heb je na stoppen wel een onttrekkingsbloeding gehad? In principe kan je een eisprong verwachten, maar dat hoeft niet zo te zijn als je aan de pil bent geweest. Je kan ook een eisprongloze menstruatie hebben na stoppen pil. Het kan dus allebei.
Alle reacties Link kopieren
Ja die heb ik wel gehad, net als altijd dag of 2 meer niet. Nja ik wacht het maar gewoon af dan, niet veel meer aan te doen
Nee, niet echt. Duimpjes draaien dan maar
Alle reacties Link kopieren
Hoi Meiden,



Heb de laatste dagen wel meegelezen, maar niet gereageerd. Vind dat zo irritant met mijn telefoon.



@ Lilly, heeft je menstruatie doorgezet? Wat goed dat jij zo positief denkt! Ga ik ook proberen.



@ Vlasje je leest het niet meer, maar een fijne vakantie! Mijn vriend vind ook dat we niet teveel moeten testen vanwege de kosten en de valse hoop steeds.



@ Kleiin welkom! Heb je alweer een test gedaan? Spannend hoor.



@ Evenwatanders dat je het kan vergeten haha, maar kan het me voorstellen want 's ochtends ben ik ook vaak suf. Ga je nu morgen testen?



@ Pluisje, ik zou ook even de doktersassistente bellen. Misschien kan die je meteen gerust stellen en ik denk dat die wel wat gewend is hoor, dus niet denken van straks vinden ze het raar dat ik hiervoor bel.



Nou ik ben 4 okt dus echt ongesteld geweest. Korter en minder heftig dus hopelijk blijft dat zo! Ben van de week wat afgeleid geweest door gedoe met een vriendin en toen verdwenen al mijn kwaaltjes als sneeuw voor de zon. Heb gisteren vermoedelijk mijn eisprong gehad. Tijdens het shoppen voelde ik even buikpijn en daarna veel witte afscheiding. Vandaag had ik ook weer veel afscheiding, maar geen buikpijn dus houdt het maar op gisteren het was vandaag ook iets minder dan gisteren. We hebben vrijdagavond voor het laatst geklust dus ik zeg eindelijk een goede timing gevonden haha.
Nog steeds niet ongesteld, witte test vanmorgen. Zit dus weinig anders op dan te wachten, bah bah. Nu mag het van mij wel duidelijk worden, heb steeds buikpijn en ben zwaar sjagga! Iets wat standaard elke maand zo is. Het zal wel komen een dezer dagen, anders denk ik woensdag of donderdag nog maar eens testen.
Alle reacties Link kopieren
@evenwatanders, wat balen meid! Ik ken het gevoel. Vol spanning zit je met die test, zo'n domper... Wie weet test je van de week nog wel positief en anders hoop ik voor je dat ongesteldheid dan maar snel doorzet!



@ Vlasje, je leest het niet meer, maar toch een hele fijne vakantie. Hopelijk heb je lekker afleiding en ga je positief testen bij terugkomst



@ Chloeev, fijn dat je eisprong hebt gevoeld. Dan weet je wel dat je op het juiste moment erbij was hihi. En nu maar afwachten dan he, spannend hoor!



@ pluisje, en inmiddels al wat ontwikkelingen? Dat je nog wacht vind ik wel knap



@ Pinquin, succes op het wachtbankje!



Hier na 1,5 week lichte bloedingen hebben gehad ben ik nu eindelijk echt ongesteld geworden. En weer heel heftig, bah! Op naar de volgende ronde in ieder geval! Ben minder teleurgesteld dan vorige maand gelukkig. Voel me wel nog steeds heel onprettig bij die tussentijdse bloedingen en heftige(re) ongesteldheid. Hopelijk wordt het snel opgelost straks. Ik lees dan ook weer verontrustende stukjes op Internet van cystes die groeien en dat je eierstok kan gaan draaien en daardoor afgekneld kan raken en verwijderd moet worden. Dat vind ik toch best wel een beetje een eng idee. Maar ga er maar vanuit dat het zover niet komt. Ergens kan je het beter maar niet lezen, maar wil me ook goed voorbereiden. Het kan ook dat je misschien weer een paar maanden aan de pil moet, maar dat zie ik echt niet zitten. Heb me zo verheugd om te beginnen met proberen zwanger te worden, zou zo'n domper zijn!



Hoe is het met de zwangeren? Hebben jullie nog veel last van kwaaltjes? Groeit het buikje al/nog steeds? Heerlijk hoor!!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een negatieve test...

Inmiddels al 8 dagen overtijd. Ik voel totaal niks bijzonders wat op een zwangerschap of een naderende menstruatie lijkt. Zou ik dan een maandje overslaan?

Wel vervelend dat ik nu niet weet wanneer mijn eisprong is enzo. Maar ach, we zien het allemaal wel.



Succes voor jullie allemaal gewenst!
Alle reacties Link kopieren
Kleiin, wat jammer! Ik gebruik sinds deze maand ovulatietesten en ik wilde er eerst niet aan, maar vind het best handig! Mijn eisprong is echt een aantal dagen later dan ik zelf had gedacht. Echt fijn om sowieso te weten... Succes, hopelijk heb je snel duidelijkheid.



Gadver, wat heb ik een buikpijn zeg! Wat kan dat toch vervelend zijn die menstruatie, misselijkheid, ontzettende buikpijn enzo. Vanavond installeer ik mij op de bank gezellig naast lief onder een dekentje met troost snacks en mn Jillz
Alle reacties Link kopieren
Ps. die positiviteit;

ik heb een tijd terug een burn out gehad. Met name ook omdat ik me overal altijd zorgen over maakte, echt een piekeraar. Dit in combinatie met zaken die zowel zakelijk als privé niet lekker liepen en waar ik geen controle over had, maakte dat ik compleet vastgelopen ben. Best een lastige tijd gehad. Dat maakt wel dat je op een gegeven moment geen zin meer hebt om je zorgen te maken, aangezien het vaak toch niet gaat zoals je denkt/ bang voor bent. En als dat toch zo is, dan komt er ook wel weer een oplossing!

Met andere woorden, soms is dat innerlijke stemmetje er nog die wilt piekeren/zorgen maken, maar dan roep ik mezelf weer terug. Ik ben er wel van overtuigd dat je met een positieve gedachte/gevoel veel naar je toe kan trekken (niet alles natuurlijk!) en sindsdien voel ik me overal veel beter bij. Het vertrouwen hebben dat het hoe dan ook goed komt
Alle reacties Link kopieren
@evenwatanders shit! Jammer hoor, dan maar weer afwachten..



@vlasje geniet ervan, heel veel plezier!



@pluisje wachten duurt lang idd, maar ik mag niet klagen als ik naar jou kijk. Lastig hoor, hou ons op de hoogte!



@chloeeev hopen dat het raak is deze ronde! Aan de timing zal het dan vast niet liggen.



@lilly fijn dat de teleurstelling wat minder is, wel erg naar dat je zo'n buikpijn hebt en misselijk bent. Ga niet op internet zoeken trouwens!!! Lastig, want ik doe het zelf ook vaak maar de meest erge verhalen worden onthouden en opgeschreven terwijl dat vaak de uitzonderingen zijn. Wacht gewoon lekker je afspraak af!

Lastig verhaal trouwens, over je burn out. Klinkt als een moeilijke periode en juist daarom vind ik het nog mooier dat je alsnog een positieve kijk hebt en jezelf terugroept wanneer dat nodig is.



@kleiin wat jammer! Hopen dat je snel duidelijkheid hebt.



Hier geen nieuws eigenlijk, nog steeds op het wachtbankje! Ik heb wel weer pijnlijke tepels maar dat had ik vorige maand ook na mijn eisprong dus ik vrees dat dat er gewoon bij hoort :(
Ok, even kort vandaag.

Ik ben ongesteld geworden, kon ook bijna niet anders na 4 dagen zwaar chagrijnig te zijn geweest. Nu wel in twijfel wanneer ik mijn volgende NOD heb, ik ga er eens rustig over nadenken en rekenen.
Alle reacties Link kopieren
Joehoe ik heb ook even moet gereageerd, maar ik lees steeds mee hoor! Succes met alle nare menstruaties, wachten etc etc...



Hoe het hier is? Eigenlijk wel goed! Inmiddels ben ik 10 weken zwanger en heb ik de intake gehad, nog steeds geen teken van leven mogen zien of horen. Zaterdag is het eindelijk zover!! Ik blijk tegelijk met mijn schoonzus uit te zijn gerekend, superleuk. Mijn misselijkheid is zo goed als weg, dus heb de mazzel gehad dat ik er maar een paar weekjes last van heb gehad en dat ik vrijwel niet heb hoeven over te geven. Ben wel wat moeier, maar voel me eigenlijk wel goed !! Maakt ook wel onzeker maar mijn buik blijft groeien en mijn borsten zijn groot en gevoelig, dus het zal wel goed zitten.
Alle reacties Link kopieren
leuk om van je te horen daardbei! 10 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel! en lijk me inderdaad heel bijzonder om met je schoonzus zwanger te zijn, dat is ook een toeval zeg. Fijn dat je je goed voelt



ik moet even klagen meiden, ik voel me sinds een dag of 3 zo beroerd, moe, misselijk, krampen in mijn onderbuik alsof ik ongesteld moet worden.. Zie ik nou spoken of zou dit een beginnende zwangerschap kunnen zijn? Ik durf er niet te hard op te hopen eigenlijk. Nog een dikke week voordat ik kan testen!
Alle reacties Link kopieren
Exquise ik heb precies de krampen die jij beschrijft! Sinds een dag of 2-3.. Verder niet de klachten die jij beschrijft. Een week duurt dan nog lang he!



Daardbei wat leuk dat jullie tegelijk zijn uitgerekend! 10 weken alweer, wat gaat dat snel! Fijn dat je van je misselijkheid af bent! Geniet ervan!



@evenwatanders balen! Door naar de volgende ronde iig..
Alle reacties Link kopieren
quote:aug14 schreef op 31 augustus 2014 @ 12:08:

Hallo dames,



Hierbij een nieuw topic, omdat we dan met zijn alle een tabel kunnen bijhouden.

Voor inloggen:

gebr. naam: Aug14

ww: aug14





NaamLeeftijd+partnerNODRondeBijzonderh. Vlasje88 26+30 02-11-2014 2 Ga uit van cyclus van 47 dgn Visje8 23+34 10-09-2014 2positieve test 14-9 Mary-ann29 29+39 26-10-2014 2 Pluisje 22+27 eind september? 1 lilly1980 33+45 17-10-2014 3 pinguin00 20+30 2-11-2014 3 Chloeev 22+27 31-10-2014 3 Diamondgloss 24+34 4 november 2014 3 pannenkoek2013 23+25 24-09-2014 2 26-9 positieve test daardbei26+2809-09-20141 Positieve test 9-09-2014EvenWatAnders31+3218-10-20142Joske36+??? positieve test Jo*27+2718 oktober3 exquise29+3028 oktober2 kleiin24+2812 oktober2
Alle reacties Link kopieren
Ik heb afgelopen week de ovulatietesten van de action geprobeerd. Vanaf 16 oktober heb ik de eerste gedaan, die gaf nog niks aan. Zondag heb ik de eerstvolgende week gedaan licht streepje, maandag een donkerder streepje en gisteren had ik gewoon een streep net zo duidelijk als de controlelijn. Dit had ik tegen mijn vriend gezegd en dat het waarschijnlijk betekend dat het op dat moment je meest vruchtbare dag is. Vriend kon meteen niet wachten haha. Wie weet.



De rest van de maand is nogal druk geweest dus als het nu niet lukt zal er de rest van de maand ook niet zoveel kans in zitten denk ik.



De testen van de Action werken dus wel, zitten er 5 in een doosje (midstream) en kost volgens mij 2,50. Er naast liggen de zwangerschapstesten (2 voor 1,50) dus dat is best goedkoop!
Alle reacties Link kopieren
@ Diamondgloss, fijn he dat je je eisprong zo vindt. Mij gaf het wel even een goed gevoel. Mijn eisprong was iets later dan ik dacht, dus wel handig om te weten. Jullie hebben de kansen dus optimaal benut hihi. Spannend, nu afwachten dus!



@ evenwatanders, balen dat je een negatieve test had zeg en uiteindelijk toch ook ongesteld geworden. Balen meid, op naar de volgende ronde!



@ exquise en pinquin, klinkt hoopvol haha. En nu maar afwachten. Duurt lang die twee weken op het " bankje" he!



@ daardbei, wat fijn dat je niet meer misselijk bent. Het komt en gaat he de kwaaltjes, sommigen hebben er amper last van. Ik snap je onzekerheid wel hoor, zou ik ook hebben. Wat geweldig dat jullie samen zwanger zijn. Dat is bijzonder! Mijn beste vriendin is samen met partner bezig en zou het ook geweldig vinden als dat lukt om samen zwanger te zijn. Kans is natuurlijk wel klein, maar wie weet Geniet van de eerste echo meid, wat moet dat geweldig zijn ik zit hier al te genieten voor je , moet je nagaan hoe dat voor jullie is



Hier wordt ongesteldheid minder, waarschijnlijk laatste dag! dan gaan we er weer vol tegenaan!
Alle reacties Link kopieren
kleiin, al ongesteld? Of nog beter: al een positieve test?



lilly, breek me de bek niet open haha, nog 6 dagen tot NOD. Hopelijk haalt de nachtdienst die ik vanaf vanavond ga doen mn gedachten er een beetje vanaf. En voor jou: klus ze straks weer he!



pinguin, jij al meer klachten? Bij mij wordt het vermoeide gelukkig wel minder, nog wel af en toe zeurderige pijn in mn onderbuik, maar ja mn darmen zijn ook heel onrustig dus ik hou het daar maar op. Mn tepels zijn ook alweer minder gevoelig, terwijl ik zou verwachten dat als ik zwanger zou zijn deze juist meer pijn gaan doen. Al met al dus maar niet te hard hopen, anders is de teleurstelling straks extra groot



evenwatanders, al een nieuwe NOD kunnen uitpluizen? Zet m maar in de tabel zodra je eruit bent, dan kunnen we weer hard duimen draaien met zn allen als het weer je vruchtbare tijd is



mary ann, al lang niks gehoord, hoe is het bij jou/jullie?
Zo, tabel ge-updated. Ga steeds maar uit van de laatste cyclus, maar die lijkt steeds langer te worden. Maar goed, mag niet klagen, een aantal van jullie heeft meer ellende ermee. Maar weer goed ovulatietesten doen, ik ben nog niet echt overtuigd van wanneer dat gebeurd. Ik sta er nog wel positief in verder, ik ga wel proberen minder koffie te leuten deze maand, misschien helpt dat.



Ik heb eindelijk weer wat sollicitaties lopen deze maand, voelt wel heel dubbel ergens om dan ook zwanger te willen worden. Ik ben heel onverwachts werkloos geraakt, ik was overtuigd van contract verlenging, maar helaas, ik moest eruit. Toen is er bij mij een knop omgegaan. Ik ben 31, bijna 32 straks, en vaste banen zijn schaars. Ik ga mijn kinderwens niet nog langer uitstellen vanwege werk, dan ben ik misschien wel 40 voordat ik eens kan beginnen. Maar het blijft een dubbel gevoel. Gelukkig kunnen we rondkomen van een inkomen, nu heb ik nog ww en dat sparen we op. Naast de spaarrekening komen we qua kindkosten heel ver, dus dat is de zorg ook niet. Dubbel en lastig vind ik het. (moest het even kwijt geloof ik)



Ik gebruik ook action testen, heb wel een clear blue klaar liggen voor als het twijfelachtig is (test lag in de 1 euro bak van de etos, dus gelijk maar meegenomen). tot zover werken ze wel, als ik tenminste eens leer om fatsoenlijk over dat ding te piesen. Potje wilde ook al niet. Drie druppels in het potje, de rest op de grond voor de wc....en om daar nou een test in te hangen hahhahaha



Ik had ook dezelfde klachten de eerste maand excuise, uiteindelijk was het niets. Ik denk dat je lichaam momenteel reageert op elk seintje, omdat je er zo mee bezig bent. Dus ook al ben je wat misselijk van wat anders, dan zal dat enorm uitvergroot worden. Maar evengoed kan het wel raak zijn en heeft je lijf helemaal gelijk! Spannende periodes zijn dat...



Ik draai in ieder geval duimpjes voor jullie wachters, dat er maar snel weer een feestend smiley figuurtje in de tabel erbij staat.



Mooie post trouwens Lilly over die positiviteit, zo waar! Het komt, hoe dan ook, altijd goed. En meestal op een totaal andere manier dan wat je in eerste instantie voor ogen had.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een tijd niet geschreven en ook niet mee gelezen. Zijn wat zaken geweest in mijn omgeving die mijn aandacht opslokte, inmiddels is dat gelukkig weer minder…



Heb net wel alles bij gelezen!



En ik las ook dat we weer een nieuwe schrijfster hebben, welkom Kleiin!



Wat balen voor iedereen die ongesteld is geworden of met negatieve testen weer in onzekerheid zit…



@Lilly wat goed dat het je gelukt is om nu anders tegen dingen aan te kijken. Je mag trots zijn op jezelf dat je nu zo in het leven staat!



@Daardbei wat leuk dat jullie tegelijk zijn uitgerekend! En spannend zaterdag!



@Diamondgloss, fijn inderdaad dat je zo je eisprong weet! Ik duim voor je!



Voelt een beetje ego dit na zoveel dagen niet te hebben gereageerd maar wil het toch graag delen:

Wij hebben gister de intake bij de vk gehad. Uitgaande van mijn cyclus zou ik toen 8+1 week zwanger zijn. Ze wilde even voelen of ze m’n baarmoeder kon vinden (wat zit dat laag trouwens voelde me heel dom dat ik dat niet wist). Tot haar verbazing voelde ze die zitten en toen zei ze dat ze wilde proberen het hartje te horen, ze heeft wel 10x gezegd dat je het hartje normaal met 8 weken niet kon horen met zo’n luisterapparaatje, maar omdat m’n baarmoeder zo duidelijk te voelen was wilde ze het proberen. En ja hoor na even zoeken hoorden we een heel snel hartje kloppen (net een stoomtrein volgens man). Vk was echt oprecht verbaasd en gaf aan nu benieuwd te zijn wat er uit de echo komt. Volgens haar is er een grote kans dat ik dan richting de 12 weken zit, maar ik vind het maar verwarrend omdat ik een menstruatie en voor mijn idee een duidelijke eisprong heb gehad… Volgende week maandag is de echo en dat vind ik nu wel heel spannend!



Ik duim voor iedereen die nog op het wachtbankje zit en voor de andere dames veel succes in jullie volgende rond het gaat allemaal goed komen!
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi, heb afgelopen week niet echt geschreven maar wel alles gelezen hoor. Maar had/heb nog steeds geen nieuws te vertellen, nog steeds niet ongesteld namelijk :( wel dit weekend weer test gedaan maar weer negatief, heb ook nergens last meer van dus had ook totaal niet gedacht dat ie positief zou zijn. Wel super verkouden nu bah.. Denk dat ik nu toch maar volgende week even keertje huisarts ga bellen, of wat denken jullie? Of moet ik nog even geduld hebben? Het is nu 10 weken geleden..



Hoe is het verder met iedereen hier?
Alle reacties Link kopieren
Hoi meiden, terug van weggeweest. Heerlijke tijd gehad! Helaas wel omgesteld geworden op de heen weg (zaterdag dus). Dus helaas op naar ronde 3. Miss ga ik starten met temperaturen. Even vandaag bijkomen van mn weekje weg en alles laten bezinken. Ik gok dat rond 22 november mijn NOD ligt uitgaande van een cyclus van 35 dagen? Vind het lastig..



Geen nieuwe positieve testen meer, helaas dames we gaan er gewoon weer voor in de volgende rond, onze tijd komt vanzelf!
Het leven is een feestje, je moet alleen zelf de slingers ophangen :-)
Alle reacties Link kopieren
hee dames, ik ben er ook nog hoor. Ben alleen te gaar om t reageren met mn nachtdiensten ;) nog 3 te gaan en dan ben ik er vanaf.



Verder ook geen nieuws hier. Heb nog even een nieuwe berekening gemaakt en blijkt dat mn NOD toch pas de 30e is. Wisselende klachten, soms helemaal niks, soms zeurend gevoel in onderbuik en misselijkheidsvlagen. Mn intuitie zegt me dat het niet raak is, maar ja je weet maar nooit. Volgend weekend ga ik pas testen!



Leuke vakantie gehad vlasje? Vond iedereen het prima dat je geen alcohol dronk of heb je dat gezien je ongesteldheid toch gedaan ;)



vandaag is ook de NOD van mary ann, hoe is het met jou?

kleiin al ongesteld geworden? anders ben je al echt lang over tijd hoor!

en voor jou komt het ook weer in de buurt allemaal chloeev, heb je last van kwaaltjes?
Alle reacties Link kopieren
Heeeeej allemaal,



@ Vlasje, jammer van je ongesteldheid. Wel fijn dat je cyclus nu korter is, toch? En goed om te horen dat je een fijne tijd hebt gehad. Op naar de volgende ronde inderdaad!



@ pluisje, ik had denk ik wel de huisarts gebeld, maar dat ben ik ik ben nogal ongeduldig van aard haha.



@ mary ann, ben wel benieuwd hoe het bij jullie is. Is alles weer ok tussen jouw en partner? En hoe het met eventueel zwanger zijn is



@ evenwatanders, lastig is dat he! Je weet ook niet hoe een nieuwe werkgever erop zal reageren als je snel zwanger zou zijn. Ik heb ook een tijdje het idee gehad weg te gaan bij werkgever, maar dat geeft inderdaad veel stof tot nadenken. Want wat als je zwanger raakt... Maar ja, straks lukt het niet de eerste tijd, ga je dan de rest van je leven " on hold" zetten... Haha, lukt het nog steeds niet met de testen joh hihi. Misschien kan ik eens een korte cursus geven



@ Pannenkoek, wat bijzonder dat je het hartje van de kleine hebt gehoord. Wauw Jij zit op je roze wolk zeker nog

Dat is wel gek ja! Zou je ondanks zwanger zijn toch menstruatie en eisprong nog gehad kunnen hebben? Dat hoor je toch weleens, dat vrouwen gewoon nog ongesteld werden... Ben benieuwd wat eruit komt met die echo. Nog een weekje wachten dus



@ exquise, jouw NOD nadert zeg, wat spannend... merk je nu al iets? Hou je ons op de hoogte? Ik duim met je mee!



Hier naderen we de eisprong, Afgaand op de vorige maand, zal dat ongeveer woensdag zijn. Ga vanmiddag starten met de ovulatie testen. Merk echt dat het elke maand wel steeds makkelijker wordt, begin er steeds meer nuchter in te staan. Zo fijn! Hopelijk dinsdag en woensdag aan de slag met mijn lief en wie weet wat deze maand ons brengt



Afgelopen weekend vrijgezellenfeest gehad. Had al zo'n vermoeden omdat ik met mijn moeder had afgesproken en die begon zich toch een beetje vreemd te gedragen haha. Die zat dus volop in het complot. Werd er dus wel een beetje zenuwachtig van, ik kan slecht tegen verrassingen en niet " in control" zijn haha. Maar het was een super leuke dag! Op naar de bruiloft, nog 7 weekjes te gaan nu, het gaat dichtbij komen. De kaarten vorige week klaar gemaakt, die gaan we volgende week op de bus. Ben benieuwd naar wat iedereen ervan vindt, want we hebben best een aparte, een vintage kaart. Echt super mooi en anders dan anders

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven