Ik ben zwanger praatgroep vervolg.

07-07-2014 21:54 3006 berichten
Alle reacties Link kopieren
De dames hier hebben eerder geschreven in het topic: Ik wil zwanger worden praatgroepje.



Deel, lees je bijzondere ervaringen met elkaar en geniet vooral van de zwangerschap!



Naam Leeftijd 1e,2e ….kind gestopt sinds Geslacht Uitgerekende data Bijzondrh.Spruit 21,p 231e01-14Meisje 24-12-201410-12-14 bevallen Theo27,p 291eMeisje25-03-2015 05-03-15 bevallen Dance26, p261e02-14Meisje14-03-2015 07-03-15 bevallen Wiennie23,p25 1e12-13? 11-201516-4 echo Bloem25,p 301ejongen08-01-2015 Kitty 30,p 301e01-1405-09-2015 geslachts echo 31-03 Lotte28 ,36 p1e12-13Meisje 13-04-15 Laury? ,? p1e? Lion35 ,36 p1e04-13? 29-11-20151e IUI raak! Myrna22 ,23 p1e07-14 04-10-2015 IME20 ,23 p1e01-14 Jongen1-11-2014 20-10-14 bevallen w00229 ,32 p1e09-14 ?21-08-2015 20 weken echo 3-4 Lieffies 31,31 p1e6-13 Verassing05-07-2015 ? Gatekeeper 31,31 p1e meisje02-09-2015 20 weken echo 13-4 Rosita 20,24 p1e12-13 Jongen02-02-2015 30-01-15 bevallen ® ?,? p1e? ??-?-2015



Maand 1: eindigt week 4,3

maand 2: eindigt week 8,6

Maand 3: eindigt week 13,2

Maand 4: eindigt week 17,6

Maand 5: eindigt week 22,2

Maand 6: eindigt week 26,5

Maand 7: eindigt week 31,1

Maand 8: eindigt week 35,4

Maand 9: eindigt week 40



Wijzigingen, of als je er graag in wilt even in dikke letters
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha na ja zo dus beetje! Alleen ene dag is het heel krachtig en andere dag voel ik niks hoe voelt het bij jou? Had link gedaan maar weet niet of ie het doet niet zon ster in



Haha wat grappig welke kleur wil je? Mutsy had nu aanbieding op alles 20% korting ook op alle accessoires scheelde echt
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Ik vind niks op mutsy aigo...?
Alle reacties Link kopieren
Hahaha sorry het is Toyota aigo en mutsy igo

Hijs twee kleurig vond ik mooi maar zie je niet goed op internet vind ik mijn kleuren zien er ook heel anders uit dan op internet
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hahaha ik kreeg ook allemaal pagina's over of een mutsy in een aigo past...
Alle reacties Link kopieren
Hahaha sorry! Foutje
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
@theo: leuk zeg!!



@dance: spannend joh met huizen..



@ime: ik denk aan je meid!! Zet m op!! Gelukkig heb je je ventje snel in je armen!!
Hij ziet er idd wel erg mooi uit dance!



ime zet m op vannacht!! Bijna papa en mama!



verder iedereen weltruste! Ik val alweer om van de slaap.
Alle reacties Link kopieren
Ime, als je nog niet bevallen bent, succes straks in het ziekenhuis!! Ik check regelmatig dit topic want ik vind het stikke spannend!
Succes ime!
Zet 'm op, Ime! Ik vind het zo spannend voor je.
Alle reacties Link kopieren
Kwam ook even spieken of er al een baby is!



Vind het wel echt super snel gegaan.. zo begonnen we in januari met schrijven en zo is de eerste baby al geboren! Wauw!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Kom ook even spieken! Als je nog bevallen bent succes IME! Spannend dit!
Alle reacties Link kopieren
@ IME , succes vandaag met de bevalling, hopelijk mag het vlot verlopen, en mag je straks genieten met de kleine IMe en mag je gaan genieten van mama te zijn, het zal een magisch moment zijn !



Liefs wiennie, ik heb je een berichtje gestuurd maar weet niet of je het ontvangen hebt. ... Liefs Wiennie

ik volg vandaag het forum goed op , en benieuwd naar de foto
Alle reacties Link kopieren
Hahah, wiennie, heb je een lief berichtje aan jezelf gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Goede middag. Ik wil jullie even laten weten dat ime om 11.13 is bevallen van een mooie gezonde jongen. Hij weegt 2970 gram. Moeder en kind maken het goed. Bevalling is super gegaan. Groeten van een trotse oma
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Ime, als alles goed is ben je nu aan het bevallen of zelfs al bevallen, wat ontzettend leuk en spannend!! Geniet ervan, en hoop straks een super mooie foto t zien! wat zullen jullie trots zijn...



@ theo wat klinkt jouw kamer mooi! wij zijn er dit weekend ook mee bezig geweest, hebben 3 witte en 1 mintgroene muur, en een hele lieve lamp van een zon. verder al een wiegje en eikenkleurig laminaat..



@ sex, hier genoeg libido na het stoppen met de pil kwam dat vanzelf, en heb niet echt gemerkt dat het minder is geworden bij het zwanger zijn:)



vanmorgen een pretecho gehad, en we krijgen een MEISJE!!! helemaal blij mee (jongen was ook goed hoor, maar toch voelt het nu nog 'echter' nu ik weet wat het wordt)
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, ime, imeman, imezoon en trotse oma!!!
Gefeliciteerd ime! !
Alle reacties Link kopieren
haha een crosspost, alsnog gefeliciteerd ime, ook aan imeman, opa's en oma's, tantes ooms etc etc etc!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd IME, IME vriend en oma!



@ Lotte jij ook gefeliciteerd! Leuk een meisje!
Alle reacties Link kopieren
Super gefeliciteerd IME!!



En jij ook lotte!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd, Lotte, wat leuk, een meisje!
Alle reacties Link kopieren
Oooooooooh wat leuk

IME, IME man en trotse oma van harte wat ontzettend leuk



Oh lotte wat leuk een meisje gefeliciteerd!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Van harte gefeliciteerd IME!!! 👶

Geniet lekker van dit mooie wonder!!



En Lotte: leuk zeg, een meisje!!
Alle reacties Link kopieren
Hoe heet je kleine man trouwens IME

Hoop dat je je oke voelt en dat alles is mee gevallen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven