Vriend appt met collega

20-10-2014 09:53 61 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai.



Ik zit een beetje met het volgende in mijn maag. Mijn vriend appt al een tijd heel veel met een vrouwelijke collega van hem. Zij is wel 15 jaar ouder.



En telkens word er geappt als ik er niet bij ben en als het dan een keer gebeurd en ik vraag wie is het? Ohhhh dat is b. en dan is het natuurlijk weer erg grappig. Want t gaat natuurlijk altijd over werk. Maar ondertussen staan er overal hartjes in de appjes van haar uit. Maarja zo is zij want dat doet ze naar iedereen



Nu zijn wij zaterdag naar een pretpark geweest waar zijn collega ook was. Zouden we elkaar ontmoeten dodat ik kon zien wie zij is. Dat is dus niet gebeurd he.



Ik word er een beetje gestoord van of ligt dit aan mij?
..
Alle reacties Link kopieren
Heb je al geprobeerd of zijn telefoon kan vliegen en zwemmen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ach, wat geflirt houdt het gewoon gezellig vind ik.

Ik deed een tijdje werk dat 24 uur per dag doorging. En dan belde ik of appte mijn leidinggevende als er iets bijzonders was, incident oid. Die leidinggevende veel jonger was dan ik.

Hij appte dan iets van: ' goed opgelost kanjer, dikke en dan -kus icoon-'

Ik iets in de trant van ' zonder dat en dat van jou niet gelukt, hartje'

Ook met andere collega's, ik vind dat voor sfeer zorgen en het houdt het werk leuk.



Op mijn huidige werk te pas en te onpas hartjes. ' ik sta in de file' ' let je wel op snoep, hartje' andere oudere vrouwelijke collega 'miste je al hartje' .

Vanuit het hele team, en ook s avonds nog.

Mannen sturen trouwens ook kusjes naar elkaar etc.

Ik vind dit volstrekt niet raar.

Maar: mijn vriend mag dit desgewenst ( het interesseert hem niet) ook lezen. Er raar over doen vind ik niet nodig.

Dus dat is wel een alarmbel.

Maar beetje hartjes sturen, mijn vriend zou geen leven hebben als hij zich hier druk om zou maken.

Hij krijgt zelf trouwens ook dat soort berichtjes van leidinggevende (dame van 60 plus). Alleen maar leuk.



Nouja, voel me nu door dit topic die oude lellebel in de kroeg die met te diep decolleté en schorre rookstem, een beetje dronken zit te sjansen met te jonge jongens
In mijn job rekruteer ik - vaak studenten - en wanneer zij bepaalde informatie vragen of krijgen, dan zie ik vaak als antwoord een hartje, kusjes verschijnen in hun mails, berichten,...



Ik denk dat er heel erg luchtig wordt omgesprongen met hartjes en kusjes en dat deze niet steeds een bijbedoeling hebben.



On Topic: Indien je het niet leuk vindt dat hij appt met die collega tijdens jullie vrije tijd, zeg het hem. Haar leeftijd doet er niet toe.. Indien hij blijft doorgaan - en geen enkele rekening houdt met jouw gevoelens daaromtrent - trek dan je conclusies en handel in functie daarvan.



Succes.
Bij mijn collega's gaat het ook ongeveer zoals Haakje beschrijft. Maar dat is dan ook een heel informeel gebeuren en geen kantoorbaan ofzo. Dus een collega een knuffel geven of een hartje appen kan gewoon.

Maar: wel met meerdere collega's en niet met alleen maar eentje! En dan mag mijn man dat ook gewoon zien en doe ik daar ook niet moeilijk over. Hij vindt het wel klef, hoe wij als collega's met elkaar omgaan, maar dat komt ook omdat hij een heel ander soort baan met een heel ander soort cultuur heeft. Hij snapt het verschil ook wel zeg maar en zoekt daar ook niets achter, ook omdat het neit specifiek één iemand is.



In jouw geval krijg ik ook kriebels.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog nooit geappt met een collega, ben ik nu raar?
@haakje, of jouw collega's nou ouder of jonger of even oud zijn, ik vind het nogal kinderachtig allemaal. Zo'n overdreven 'kijk ons eens allemaal leuk/vrij/gezellig met elkaar omgaan'-houding.
Het appen hoeft ook geen probleem te zijn, ik snap wel dat de geheimzinnigheid en het boos worden TO niet lekker zit.
Alle reacties Link kopieren
"Eleonora, 1 uur geleden

Ik krijg tegenwoordig plaatsvervangend de zenuwen als ik dit soort topics lees.

Maar het zal wel projectie zijn.

Hoop ik."



Ik ook. Ik hoop voor to dat het niks voorsteld.

Helaas van dicht bij meegemaakt. Begon ook met appjes. Niet zelf maar betreft een vriendin.

Ze is nu alleen en meneer is er met de collega vandoor.



Als het echt niks voorsteld doet hij niet zo geheimzig erover. En stopt hij met appen. Iig met de hartjes. Dat boos worden geeft bij mij wel alarmbellen.
All people have the right to stupidity. But some abuse the privilege.
Alle reacties Link kopieren
Een smiley maakt meer kapot dan je lief is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou als ik jou was toch met je vriend erover gaan praten, hopend dat hij je gevoelens omtrent de appjes begrijpt.



Wat betreft de hartjes en XOXO-tjes naar je collega's toe, nee, nooit van mijn leven. Buiten het werk om, hoef ik ze ook niet te spreken of te zien. Prive en werk probeer ik zoveel mogelijk gescheiden te houden.
Ik stuur wel eens berichtjes met lachende of huilende smileys naar collega's, nooit hartjes of kusjes. De meeste van mijn collega's zijn saaie ambtenaren die bij voorkeur zo min mogelijk tekst, en zeker geen plaatjes, in hun berichtjes sturen
Ik heb trouwens wel eens gehad dat ik een collega belde en luid riep dat ik hem zo miste blabla en hoe het nu ging. Hij reageerde een stuk minder amicaal dan normaal gesproken, bleek dat ik op de speaker stond in de auto met vrouw en kinderen erbij
Alle reacties Link kopieren
Maar. Hoe weet jij dat er telkens geappt wordt als jij er niet bent?



Natuurlijk kunnen collega's beste maatjes zijn. Fijn juist.

Tja. Die hartjes. Daar hecht bijna niemand waarde aan lijkt wel.

Al zou ik een flinke wenkbrauw optrekken wanneer een collega mij met hartjes bombardeert. Onnodig.

Maar de godganse dag bezig zijn met een collega en werk? Boos worden?

Daar zou ik ook jeuk van krijgen.
Alle reacties Link kopieren
quote:cochise schreef op 20 oktober 2014 @ 10:37:

[...]





Je onderbuikgevoel bedriegt je meestal niet. Maar mijn projectie zegt ook dat dit niet in de haak is. Hij wordt boos als ze meeleest. En haakje, sorry, maar ik zou dingen als hartjes nooit naar een collega of een platonische vriend sturen.+1
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
@klavertjeellen: ik bedoel niet om door te spitten maar om meer te ontdekken wat voor een reactie het geeft. Als ik zeg tegen mijn man: mijn batterij is leeg mag ik even bellen of appen met je telefoon? En hij raakt in paniek of wist snel even iets, dan weet je dat er wat aan de hand is.
quote:klavertjeellen schreef op 20 oktober 2014 @ 10:30:

[...]





Dat vind ik echt onzin! Ik haat vreemdgaan en alles wat ermee te maken heeft en ik heb het nog nooit gedaan, en ik heb niets te verbergen, maar ik heb toch zeker wel recht op mijn privacy en mijn vriend heeft niets in mijn telefoon te zoeken!maar jij appt vast niet heel de dag door met een bepaalde mannelijke collega die je ook hartjes en kusjes stuurt..
Alle reacties Link kopieren
quote:lilyofthevalley schreef op 20 oktober 2014 @ 10:34:

Misschien moet je hem ook eens de hele dag door hartjes appen. En dan zeggen 'o, dat doe ik bij iedereen'.Mmm... vind ik niet zo sterk eigenlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het maar klef.

Er zijn vrouwen die moederlijk doen tegen jongere mannen met kusjes, maar er zijn ook oudere vrouwen die menen dat ze in trek zijn en zich daarom uitsloven.

Je mag dit best ergerlijk vinden, je mag dit best aankaarten.
Alle reacties Link kopieren
quote:charlottew88 schreef op 20 oktober 2014 @ 11:35:

[...]





+1+2
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een groepsapp met het werk maar daarin komen geen hartjes voor. Maar goed mijn werk is mijn werk en ik heb een andere relatie met mijn collega's als met vrienden



Ik vind dat hartjes gedoe trouwens zelf ook vreselijk, we zijn volwassen mensen geen kinderen meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Ik zou mij collega dringend verzoeken een eigen leven te creëren als ze mij de godganse dag zou gaan appen
Alle reacties Link kopieren
quote:itsme26 schreef op 20 oktober 2014 @ 12:46:

Ik heb een groepsapp met het werk maar daarin komen geen hartjes voor. Maar goed mijn werk is mijn werk en ik heb een andere relatie met mijn collega's als met vrienden



Ik vind dat hartjes gedoe trouwens zelf ook vreselijk, we zijn volwassen mensen geen kinderen meer



Dito hier. Groepsapp zonder hartjes. Zakelijk en to the point.

Hartjes is zo kinder8ig.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Alle reacties Link kopieren
Het enigste wat me zorgen baart is dat je het niet mag lezen want als mijn vriendin zou vragen wat er aan de hand is laat ik het haar gewoon lezen als je niks te verbergen hebt waarom een hele scene om niks maken daar begrijp ik nou echt niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven