Bewijs dat ik niet nep ben

31-12-2013 21:54 773 berichten
..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je empire. Ik ga dan ook maar weg hier uit dit topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 22:59:

[...]



Ligt het aan mij, of is het een beetje raar om dat over jezelf te zeggen?Ik ben ook een schat van een meid hoor.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:barbiee schreef op 02 januari 2014 @ 22:53:

als anderen normaal doen doe ik het ook tegen jouHmm, dat is een doordenkertje. Zoiets als het raadsel met de honderd gekleurde hoedjes?
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 22:59:

[...]



Ligt het aan mij, of is het een beetje raar om dat over jezelf te zeggen?Wat is daar raar aan? Lijkt me niks mis mee als tenminste jezelf lief vindt.
Ik zou dat nooit zo over mezelf zeggen (terwijl ik het natuurlijk wel ben ), wel over anderen.
Hey, nieuwe nagels
Alle reacties Link kopieren
Ach, ik ben ook wel eens lief hoor. Zou gek zijn als het niet zo was.
yep nieuwe nagels weer haha,,





zomerfreak jou foto heb ik niet gezien hoor, welke pagina
Alle reacties Link kopieren
quote:Trotter schreef op 02 januari 2014 @ 23:17:

Ik zou dat nooit zo over mezelf zeggen (terwijl ik het natuurlijk wel ben ), wel over anderen.Vind ik ook een beetje raar om over jezelf te zeggen. Zou bijvoorbeeld wel zeggen dat ik een aardig en zorgzaam persoon ben, maar een "schat van een meid" klinkt een beetje vreemd.
Joh mijn foto staat er al vanaf gister en heb vanavond nog een nieuwe geplaatst, mij intresseert het vrij weinig, lijkt me wel geinig als ik bijv in de winkel loop en een forummer mij herkend!
quote:itsmyempire schreef op 02 januari 2014 @ 23:29:

Joh mijn foto staat er al vanaf gister en heb vanavond nog een nieuwe geplaatst, mij intresseert het vrij weinig, lijkt me wel geinig als ik bijv in de winkel loop en een forummer mij herkend!Tja, dat lijkt jou dan spannend. Mij lijkt het eng. Maar ik plaats daarom ook geen foto's van mezelf.
Alle reacties Link kopieren
quote:itsmyempire schreef op 02 januari 2014 @ 23:29:

Joh mijn foto staat er al vanaf gister en heb vanavond nog een nieuwe geplaatst, mij intresseert het vrij weinig, lijkt me wel geinig als ik bijv in de winkel loop en een forummer mij herkend!Ik kan jouw foto niet zien. Wordt niet geladen.
Only dead fish go with the flow
quote:Dreamglasses schreef op vrijdag 03 januari 2014 09:49 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Bewijs dat ik niet nep ben"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 02 januari 2014 @ 23:29</a>:</b>

Joh mijn foto staat er al vanaf gister en heb vanavond nog een nieuwe geplaatst, mij intresseert het vrij weinig, lijkt me wel geinig als ik bijv in de winkel loop en een forummer mij herkend!</div></blockquote>Ik kan jouw foto niet zien. Wordt niet geladen. Kijk in het fototopic , inmiddels staan er een stuk of 4 compleet met duckface en kat!
Alle reacties Link kopieren
OMG, een paar losernerds met teveel tijd en een map vol foto's uit een Russische huwelijkscatalogus en iedereen verandert in lookatme.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Alle reacties Link kopieren
Waarom maak jij je foto's in de badkamer?
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
quote:noa schreef op 03 januari 2014 @ 10:09:

Waarom maak jij je foto's in de badkamer?Misschien heeft ze alleen daar een spiegel.
.
Je hebt toch geen spiegel nodig om een foto te maken?
Alle reacties Link kopieren
Sommige vinden dat handiger trotter
.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook korte armen , ik krijg mezelf niet goed in beeld als ik een 'selfie' maak anders hoor.
.
Maar Barbiee maakt wel selfies. Anders zouden haar tattoos in spiegelbeeld zijn, toch?
Oh,ik zie dat er ook een forummster met de nick van ''Geroldine''

is.Moeten ze ons nou niet door elkaar halen.



barbiee,ik zei het in mijn laatste posting al.Ik geloof dat je echt

bent.Maar ik zou hier ook gewoon mee stoppen en niet nog meer fotos plaatsen want je hebt het al vaak genoeg bewezen.Ga gewoon gezellig mee forummen!Het beste is ook gewoon dat je accepteert dat je bent zoals je bent en schijt eraan hebt wat anderen van je denken.Of je stopt je energie in het veranderen van je kleedingstijl,make-up (en ik zeg niet geen make-up,maar gewoon op een andere manier) en gewoon wat meer lachen op je fotos.Dan heb je misschien meer kans op een baan die je leuk vind.Maar nogmaals,dit is ALLEEN ADVIES,dus begrijp me niet verkeerd!En verder moet je zelf weten wat je allemaal ermee doet.Ik neem aan dat je begrijpt wat ik bedoel.Dit is namelijk niet lullig bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Barbiee, kun je geen naaktfoto voorme plaatsen? Of heb je dat al gedaan?
quote:barbiee schreef op 01 januari 2014 @ 21:38:

mup dat is jou beeld van mij en van veel anderen vast ook , denk dat me vriend me hoerekop wel ziet zitten anders had ie niet met mij



Neem die woorden nooit meer in je mond. Dat anderen denken dat het normaal is om iemand zo'n naam te geven is hun eigen tekortkoming. Je hebt geen hoerenkop. Je hebt het gezicht van een jonge moeder.

Deze laatste foto van je vind ik nog wel de mooiste. Je hebt een lief gezicht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven