Minnaar deel 26

18-09-2014 16:34 3011 berichten
Al 25 delen lang schrijven we over het wel en wee om en rond onze minnaars.

Heb jij een fladderend hart of zit ze vast verankert in je eigen borstkas? Eet, slaap en toiletteer jij met je telefoon of leg je hem ook rustig een paar dagen in de kast?

Met andere woorden...



Kun jij een minnaar hebben zonder verliefd te worden? Blijf jij met groot gemak in de verlust fase hangen of verleg jij constant je grenzen?



Dit topic is voornamelijk bedoelt voor gelijkgestemden al staan we natuurlijk open voor nieuwe input en meningen mits respectvol geschreven, het is de toon die de muziek maakt.



Kanttekening van mij: ik zie graag avatars bij de (vaste) schrijfsters, zo blijven we kleurrijk en is het makkelijker om de verhalen bij de naam te plaatsen. Bedankt.



Wat goed om te lezen Hart!

Niet vergelijken inderdaad, maar gewoon blij zijn met de intimiteit die je daardoor weer met je nr 1 kan delen.
@hart : ja het is idd een soort bezinningsperiode , daar zit misschien ook mijn onzekerheid.

, steeds minder zin in die cyclus van ups en downs.
anoniem_202785 wijzigde dit bericht op 21-10-2014 09:22
Reden: aanpassing
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helemaal hetzelfde roodkapje. Soms als het super lekker loopt niet, maar in basis heb ik meestal dezelfde gevoelens na een date. Ik pep mezelf dan een beetje op dat ik niet zo'n onzekere miep moet zijn.
Maar dat doe je toch jezelf aan? Ik zou als minnaar ook doodmoe worden van iemand die steeds maar trekt en sjort. Eh, figuurlijk dan Hij vindt je leuk en lekker, anders spreekt ie niet mer je af.
Alle reacties Link kopieren
@Roodkapje,

Ik hou het soms allemaal niet meer bij...

Heb jij ook een nmr 1?En wat is de situatie van minnaar?

Heb je dan zelf ook niet die periode van rust nodig?Als je na een date op het zelfde niveau met elkaar blijft praten verlies je jezelf in de ander.

Als er de afspraak is gemaakt dat niet te willen is dat rustmoment,tijdelijk minder contact echt heel erg nodig.

Ik zie het niet als iets wat hij doet,ik doe het zelf ook.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, wat voor externe bevestiging heb jij dan precies nodig?



Hij spreekt met jou af omdat hij jou een lekker wijf vind lijkt mij.
volg je verstand, gebruik je gevoel
@theemok : ik hang nooit aan zijn been , zie ook wel in dat het grotendeels mijn ding is.
@hart : beide een nr 1 , dat is verder ook prima en ik verlang ook niet naar een te intens contact.
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk is het hebben van een minnaar onzeker.Je moet er niet te verslingerd aan raken.Hij heeft al een leven.Dit is fijn voor erbij maar brengt ook schuldgevoelens met zich mee.

Hij kan na iedere date besluiten dat het mooi is geweest en de focus voor honderd procent op thuis gaat.Ik ook.Daar hoeft de date niet slecht voor te zijn geweest.

Een minnaar is altijd tijdelijk.Wat je samen hebt is bijzonder maar niet voor altijd.
@High : bevestiging dat het heel fijn was en dat we op de zelfde voet door gaan , zo duidelijk is dat bij ons niet altijd.
@Hart : dat idee vind ik dus moeilijk.

Zelf heb ik deze gevoelens ook wel maar het idee dat hij dat heeft vind ik lastig
Alle reacties Link kopieren
@Roodkapje,

Dat klinkt alsof je een klopje op je schouder wil van minnaar dat je het goed hebt gedaan en daaruit de bevestiging haalt dat hij nog wel terugkomt.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, weet hij dat jij na de date een jubel-app verwacht?



Mijn definitie van jubel-app:

Een bevestiging van hem naar haar dat zij - door hem tijdens de zojuist afgelopen date proefondervindelijk vastgesteld - nog steeds lekker is zodat hij de dagen weer af kan tellen tot hij haar weer treft.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Haha nee zo zwart wit is het niet.

Ik heb al aangegeven dat mijn motieven om vreemd te gaan wat anders zijn dan de meeste hier. Ik doorzie mijn eigen processen gelukkig wel heel goed maar dat maakt het daarom nog niet altijd makkelijk.
aanpassing
anoniem_202785 wijzigde dit bericht op 21-10-2014 09:23
Reden: poef
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat schiet je op met die bevestiging achteraf Roodkapje?

Dan nog kan hij de dag erop beslissen om ermee te stoppen en volledig voor nmr 1 te gaan.

Je kan de ander niet bezitten.Hij is bij jou omdat hij het fijn vind om bij jou te zijn.Daar en op dat moment.Garanties voor de toekomst zijn er niet.Niet met nmr 1 en niet met nmr 2.Met niemand.
@hart : mooi gezegd , dat is dus mijn belangrijkste levensles die ik onder de knie probeer te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Loslaten...

De allermoeilijkste les in het leven

Laat het gewoon gebeuren en zie wat het je brengt,ieder mooi moment is er één.

Probeer niet alvast het volgende moment vast te hebben staan.Komt het wel is het fijn,komt het niet dan moet je dat accepteren.
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, probeer jezelf los van jouw minnaar een lekker wijf te vinden.

Dan heb jij externe bevestiging minder hard nodig.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Mijn nr 2 heeft pdd-nos , dat verklaard een beetje hoe we met elkaar omgaan.
anoniem_202785 wijzigde dit bericht op 21-10-2014 09:26
Reden: aanpassing
% gewijzigd
@high : ik ben een lekker wijf , daar ligt ook het probleem niet
Alle reacties Link kopieren
Is het niet dat je hem gewoon heeeeel graag ziet, en daarom ook verlangt dat hij jou net zo graag ziet als hoe jij dat voelt. Maar bevestiging dat dit zo is uitblijft en daar onzekerheid uit ontstaat?
Alle reacties Link kopieren
Een schop onder je eigen kont werkt toch het beste bij onzekerheid. Hij blijft niet voor niks bij je terug komen toch ondanks dat hij het moeilijk vind ermee te handelen? Zegt wel wat vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon ook lastig.... Dat zeker!!!!!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Roodkapje, eigenlijk snap ik er geen hol van waarom jij zo graag van hem de bevestiging wilt dat jullie op dezelfde voet verder gaan.



Verandering is de enige constante factor.

Probeer in het moment te genieten.

Probeer wanneer het voorbij is blij te zijn dat het er was.
volg je verstand, gebruik je gevoel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven