Napraattopic 6 (Lees OP voor gewijzigde regels!)

04-10-2014 19:51 3154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Omdat we jullie de mogelijkheid willen geven om na te praten over dingen die op het forum gebeuren hebben we dit topic geopend. Helaas blijkt na een aantal weken proefdraaien dat dit toch niet gaat op de gehoopte manier en daarom zullen er vanaf nu strengere regels gelden in dit topic.



Wat is Napraten?

In het napraattopic kun je samen met de andere forummers napraten over gebeurtenissen op het forum.



Wat mag:

Bans bespreken Bantopic

Beleid bespreken

Trolhinten* (mits dit op normale wijze gebeurt, en dit niet resulteert in een trollenjacht of het verpesten van het betreffende topic)

Stoom afblazen/ offtopic kletsen* (mits dit op normale wijze gebeurt, en niet zorgt voor onrust op het forum)



*Deze privileges kunnen op ieder moment worden ingetrokken.



Wat mag niet:

Alles dat in overtreding is met de huisregels.



Het bashen van het moderatorteam en andere gebruikers.

Hinten en hengelen naar eerdere nicks.

Het openbaar maken van persoonlijke gegevens, zoals naam, adres, woonplaats of andere privacygevoelige informatie, Ook het dreigen met het openbaar maken van deze informatie is niet toegestaan.

Het uitvechten van privé-vetes.



Dit soort gedrag accepteren we niet en kan direct, zonder waarschuwing vooraf, resulteren in een (permanente) ban. Of er sprake is van een overtreding die leidt tot een permanente ban is ter beoordeling van de Community Manager en hier wordt niet verder over gediscussieerd.



Kritiek op ons forumbeleid mag absoluut, mits dit binnen de fatsoengrenzen gebeurt die wij redelijk achten. Mocht het toch buiten deze fatsoengrenzen komen, behouden de Junioren, Moderators en de Community Manager het recht om de betreffende reacties zonder reden van opgaaf te verwijderen, de napraat (tijdelijk) te sluiten en direct een ban van een week toe te kennen aan de betreffende forummer(s).



De moderators gaan niet in discussie op dit topic en als er dingen zijn die jullie onder de aandacht willen brengen, of als je een reactie wilt over een ban, beleid of moderatie, staf dan je posting of stuur een mailtje naar forum@viva.nl.



Net als bij Het Bantopic behoudt het moderatorteam het recht om bij misdragingen het topic offline te halen en het bestaan van dit topic te beëindigen.



Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 20 oktober 2014 @ 11:18:

Oh sorry, ik bedoel:



Bgb, namens alle vrouwen kan ik zeggen dat wij vrouwen je bericht als uiterst humoristisch ervaren. Dat is nou eenmaal evolutionair zo bepaald.







[afbeelding]Wahahaha! gek wijf!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:harry13 schreef op 20 oktober 2014 @ 10:51:

[...]





Oh, deze vind ik wel leuk als je naar je onderschrift kijkt. Of zat je dit keer wel vastgeworteld.

nee, maar wel met een gecrashte laptop
quote:sandt2.0 schreef op 20 oktober 2014 @ 11:07:

[...]





Ik heb de boel daar nu ook maar gedag gezegd, vond het een leuk onderwerp, vooral omdat er zo veel familiale gewoontes bij zitten. Daardoor gaat het vaak wringen als er schoonfamilie bij komt, en dat maakt het interessant. Als kersverse aanhang kun je niet binnen komen denderen en dan de gewoontes even aanpakken.



Nu ben ik er net als jij wel klaar mee! 'Help me want ik snap het niet, maar waag me niet te proberen op weg te helpen want jij snapt het niet!' Tot zo ver de samenvatting van haar bijna 70 posts!Perfecte samenvatting, al blijf ik het gevoel van bewust doen sterk hebben.
quote:Kurritsj schreef op 20 oktober 2014 @ 11:19:

[...]



Daar is gister ook al iets over gezegd.

Namelijk dat het in dit geval wel kon.



[...]



Inderdaad, dit topic heeft een behoorlijke aantrekkingskracht op de wat meer assertieve dinosaurussen van het forum. Je bent van harte welkom om ook na te praten en stoom af te blazen!

ah, oke, heb ik dat gemist



afblazen, niet echt nodig hier, ik wind me nergens over eigenlijk. ben daarin niet forumsociaal genoeg waarschijnlijk
Ik ga hier even op mijn handen zitten voordat ik ga katten.
quote:LadyZiva schreef op 20 oktober 2014 @ 11:41:

[...]





Perfecte samenvatting, al blijf ik het gevoel van bewust doen sterk hebben. Dat idee heb ik nou helemaal niet! Meer iets simpels, waardoor ze niet uit haar eigen kromme denkbeeld kan stappen!
Alle reacties Link kopieren
quote:Thordis schreef op 20 oktober 2014 @ 10:59:

Dames, en heren uiteraard.



Ik ben echt zó zeker van mijn uiterlijk, echt hoor. Maar toch wil ik graag weten wat jullie ervan vinden. Gewoon als extra bevestiging van wat ik al wist.



[img]http://www.animaatjes.nl/plaatjes/h/hui ... -72994.gif[/img]



Echt handig overigens, dit uiterlijk. Ik merk dat mannen er écht gevoelig voor zijn. Nou, wat vinden jullie?



Ik zeg een 10.



Maar ik heb ook nog veel was liggen.
En ik ontdekte iets, bitterder dan de dood: de vrouw, die een valstrik is en wier hart een net is en wier handen boeien zijn.
Stom zeg, lullige opmerking van Vivamam bij dat vage foto-topic wordt verwijderd ivm 'op de man spelen'. Terwijl hele topic een grote vraag is om juist op de man te spelen/vrouw te beoordelen.
Oh, en ik durf daar niet op foto te klikken omdat ik er eerder ingestonken ben en een virus binnen harkte via zo'n onduidelijke fotolink.
Oh, en Naara blijkbaar ban gekregen op hetzelfde topic.
Alle reacties Link kopieren
En dan is het pas maandag, gaat een leuke week worden.

Ik ben dol op vakantie.
TO neem ik niet serieus. Als je zo lang zo ernstig ziek bent geweest dan haal je de term remissie en recessie niet 2 keer door elkaar met als uitleg; ja recessie als in dat het steeds slechter ging.



Zal ik?



Ja, ik zal;



Ik geloof niet dat TO ziek is geweest.De reactie waren niet zo lollig als ze dacht, dat denk ik eerder.



Dus.
Dat is geen pruik. Kijk maar naar de aanzet van haar haar op de eerste foto. Ik geloof het ziekteverhaal ook niet. Lekker makkelijk, want dan mag niemand meer commentaar leveren wegens gemeen.
quote:Thordis schreef op 20 oktober 2014 @ 12:32:

Dat is geen pruik. Kijk maar naar de aanzet van haar haar op de eerste foto. Ik geloof het ziekteverhaal ook niet. Lekker makkelijk, want dan mag niemand meer commentaar leveren wegens gemeen.Maar ik word er stiekem wel pissig om. Je spot niet met (zulke) ziekten.
Alle reacties Link kopieren
Die remissie verspreking was ietwat onnozel ja, als je zo lang ziek bent geweest neem ik aan dat je dat woord vaak genoeg voorbij hebt horen komen
Ach, misschien deed het ook iets met haar hersens.



Maar ik vermoed nog steeds dat het nep is. Fototopics zijn een beproefde manier om een rel uit te lokken hier.
Alle reacties Link kopieren
quote:bankje schreef op 20 oktober 2014 @ 11:53:

Ik ga hier even op mijn handen zitten voordat ik ga katten. Op je bankje
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen flauw idee over welk topic jullie het hebben?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Topic: wat voor cijfer geven jullie mij.
Alle reacties Link kopieren
@Star;



het ging er over dat die foto van iedereen kon zijn en misschien wel gebruikt werd om een ander af te laten zeiken.

Dus ik heb die foto door Google afbeeldingen gehaald om te kijken of ik hem ergens tegenkwam. Dat heb ik gezegd; " kan die foto nergens vinden op het www " en dat werd gewist als trolhinten, of trolhunten, weet ik veel.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2014 @ 14:49:

@Star;



het ging er over dat die foto van iedereen kon zijn en misschien wel gebruikt werd om een ander af te laten zeiken.

Dus ik heb die foto door Google afbeeldingen gehaald om te kijken of ik hem ergens tegenkwam. Dat heb ik gezegd; " kan die foto nergens vinden op het www " en dat werd gewist als trolhinten, of trolhunten, weet ik veel.Nou ja zeg, wat een onzin. Das toch heel logisch als iemand foto's plaatst. Beetje naïef om te denken dat dat niet gedaan wordt.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 oktober 2014 @ 14:49:

@Star;



het ging er over dat die foto van iedereen kon zijn en misschien wel gebruikt werd om een ander af te laten zeiken.

Dus ik heb die foto door Google afbeeldingen gehaald om te kijken of ik hem ergens tegenkwam. Dat heb ik gezegd; " kan die foto nergens vinden op het www " en dat werd gewist als trolhinten, of trolhunten, weet ik veel.Sjonge jonge er is wel een huilie Mod bezig momenteel zeg.
Je had iets geschreven over Noorwegen, Bianca,

Dat mag niet.



Al zie ik bepaalde mensen dat nog met regelmaat roepen in andere topics en dan blijft het gewoon staan. Volgens mij heeft minimouse daar nogal een handje van.
Ik wil ook naar Noorwegen...
Alle reacties Link kopieren
Viel mij in een paar topic's ook al op. Sommige post waren duidelijk een post waarin gewoon de twijfel werd uitgesproken. Alleen werd er om de hete brei heen gedraaid.



Degenen die het iets directer vroeger werd de post meteen van verwijderd, of ze kregen veel kritiek.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven