Wat staat er op je verlanglijstje

20-10-2014 10:36 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je nu jarig zou zijn,of alvast voor sinterklaas kerst. Wat wil je nog heel graag hebben!
Alle reacties Link kopieren
Een nieuwe tennistas.

Zonde van het geld, maar als cadeau graag.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 11:20:

[...]





Dat klinkt (letterlijk en figuurlijk) heel gezellig! Ik vind zulke dingen ook fijn, scheelt ook spullen in je huis die je toch nooit gebruikt maar ook niet kan wegdoen, want je hebt ze gekregen...Was inderdaad echt super, zo'n heerlijke middag, een top herinnering
Alle reacties Link kopieren
Luxe douchespullen vind ik inderdaad ook altijd leuk, dat soort dingen koop ik voor mezelf niet
Een paard staat al vanaf mijn 4e op mijn verlanglijstje. Nog nooit een gekregen en nu kan ik er geen betalen
Ik ben volgende week jarig, wil graag een nieuwe tas, een portemonnee, hoesje voor mn iphone, parfum... En dan ben ik uitbedacht.

Mijn dochter is volgende maand jarig, en die krijgt nog sint en kerst erachteraan... Altijd lastig met kadootjes verzinnen, al is dat dit jaar aardig gelukt.
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 20 oktober 2014 @ 12:21:

[...]





Ow waarom mag dat niet?

Omdat ik ze ook buiten aan heb gehad en ze zwarte zolen hebben. Ik heb ze ooit gekregen, dus had daar niet veel in te zeggen. Moet dus nieuwe, maar een beetje goede sportschoen is zo duur.



Gelukkig krijg ik geld voor mijn verjaardag
Na lang twijfelen wil ik eigenlijk wel een tablet. Het hoeft niet spectaculair, gewoon een Lenovo zou me erg blij maken, zodat ik ook eens vanaf de bank mijn dingen kan doen, in plaats van altijd maar aan tafel te zitten.
Een beetje meer geluk in mijn leven
quote:SilverShadow schreef op 20 oktober 2014 @ 13:41:

Een beetje meer geluk in mijn leven

Spullen zijn ook maar een alternatief hè.



Als ik alle spullen in kon ruilen voor mijn immateriële hartewens, dan zou ik het zo doen.
En als het iets materieels is dan een doosje "Je doet het er één keer op en je onkruid komt in de komende 10 jaar niet meer terug".
Alle reacties Link kopieren
@ Budapest



"Ben bijna jarig, maar denk niet dat ik hier iets van ga krijgen helaas :("



Met zo veel leuke en concrete dingen op je lijstje..



"Een staafmixer met hakmolen

Een blender

Een goede bakpan

Een creuset

Een goede skinny jeans

Nieuwe allstars

Nieuwe sportschoenen (met mijn sportschoenen mag ik de sportschool niet meer in )"





Waarom ben je er dan zo van overtuigd dat je iets anders krijgt?? Weten je geliefden niet wat je echt wilt hebben??
Alle reacties Link kopieren
@ Cateautje



En wat is jouw immateriële hartewens dan?
quote:Anthonius schreef op 20 oktober 2014 @ 14:41:

@ Cateautje



En wat is jouw immateriële hartewens dan?Ik wil mijn gezondheid en mijn leven terug.
Ik denk dat iedereen wel een immateriële wens heeft. Ik zou graag van mijn spastische darm af willen. Kom vandaag niet verder dan de bank.



Verder zou dat doosje voor onkruid wel een goede zijn en groeipoeder voor de boom, zodat hij snel op lengte en dikte is.
Offtopic: Cateautje, wat heb je dan als ik vragen mag?
quote:elfje12 schreef op 20 oktober 2014 @ 14:57:

Offtopic: Cateautje, wat heb je dan als ik vragen mag?Sorry, dat mag je niet vragen. Viva is er voor mij voor de gezelligheid, over persoonlijke dingen schrijf ik verder niet.
Alle reacties Link kopieren
Ook staat er op mijn lijstje het boek Koken met Karin zonder pakjes en zakjes en de dvd box van Moeder ik wil bij de Revue.
Alle reacties Link kopieren
quote:ikeaverslaafde schreef op 20 oktober 2014 @ 12:13:

Deedot, online zijn er nog webshops te vinden die die nagellak hebben. Bijv. dezeThanks Ikeaverslaafde!
Alle reacties Link kopieren
quote:Stefke schreef op 20 oktober 2014 @ 12:21:

Ik wil heel graag een brede, platte, gouden slavenarmband met de namen van de kinderen erin. Maar die is niet te betalen. Voor 10 verjaardagen nog niet!



Verder zou een nieuwe wintergarderobe welkom zijn!En als je dit nou eens aan een goudsmid vraagt om te maken? Misschien is dat wel helemaal niet zo duur als dat je denkt. Of je moet 20 kinderen hebben natuurlijk....
Offtopic: alle begrip voor jouw antwoord Cateautje.
Kichenaid ...
Alle reacties Link kopieren
Materiële wensen heb ik niet, gezond blijven.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
Shampoo van Unique, zo fijn

Een pannenkoekenpan

1 of 2 draagdoeken

Een leuk boek
.
Ja ik zou ook graag gezond worden maar dat zit er niet in, dus dan maar een Kitchenaid

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven