Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!
zondag 5 oktober 2014 om 11:24
Wegens inkakken van het oorspronkelijke weggeeftopic maar omdat we het er over hadden hoe mooi dat toch altijd was, heropenen we bij deze het weggeeftopic!!
In dit topic draait het om niets anders dan het weggeven van die spullen die bij jou in de kast blijven liggen. Kleding, huisraad, decoratie, kortings- en waardebonnen, je kunt het zo gek niet bedenken!
De enige regel is dat het weggeven onvoorwaardelijk en belangeloos moet zijn.
Je mag er dus niets voor terug vragen!
Uiteraard vergoed de ontvanger de verzendkosten en ik zou voorstellen dat net als bij Marktplaats ofzo de verzender wacht op de ontvangst van de verzendkosten voor het item verzonden wordt.
Dit om conflicten uit het verleden te vermijden.
Laten we hopen dat dit topic weer net zo mooi wordt als het oorspronkelijke weggeeftopic ooit
Oh, en regio vermelden is handig ivm ophalen
Game on!
Edit 6/10;
Gratis tip van de chef:
Opsturen met pakketpost is het goedkoopste met DHL of Kiala.
Je print zelf je etiket dan en geeft het pakket af bij een DHL of Kiala pakket. Je verstuurt het naar het DHL- of Kialapunt het dichtst bij de ontvanger en de ontvanger kan het daar ophalen.
Kosten; ¤3,95 voor Kiala (tot 15 kg)
¤4 voor DHL, (tot 10 kg).
Scheelt al gauw drie euro met PostNL.
Tip van de chef 2 en gejatte tekst van Vivamod:
Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen.
Kan alleen als je meer dan 200 posts hebt, en dat kun je weer zien door op het roze balkje bij je naam te klikken.
In dit topic draait het om niets anders dan het weggeven van die spullen die bij jou in de kast blijven liggen. Kleding, huisraad, decoratie, kortings- en waardebonnen, je kunt het zo gek niet bedenken!
De enige regel is dat het weggeven onvoorwaardelijk en belangeloos moet zijn.
Je mag er dus niets voor terug vragen!
Uiteraard vergoed de ontvanger de verzendkosten en ik zou voorstellen dat net als bij Marktplaats ofzo de verzender wacht op de ontvangst van de verzendkosten voor het item verzonden wordt.
Dit om conflicten uit het verleden te vermijden.
Laten we hopen dat dit topic weer net zo mooi wordt als het oorspronkelijke weggeeftopic ooit
Oh, en regio vermelden is handig ivm ophalen
Game on!
Edit 6/10;
Gratis tip van de chef:
Opsturen met pakketpost is het goedkoopste met DHL of Kiala.
Je print zelf je etiket dan en geeft het pakket af bij een DHL of Kiala pakket. Je verstuurt het naar het DHL- of Kialapunt het dichtst bij de ontvanger en de ontvanger kan het daar ophalen.
Kosten; ¤3,95 voor Kiala (tot 15 kg)
¤4 voor DHL, (tot 10 kg).
Scheelt al gauw drie euro met PostNL.
Tip van de chef 2 en gejatte tekst van Vivamod:
Om misbruik van de plaatjesplakfunctie te voorkomen, kun je via forum@viva.nl (met als onderwerp 'plaatjesplakken') deze rechten voor je account aanvragen.
Kan alleen als je meer dan 200 posts hebt, en dat kun je weer zien door op het roze balkje bij je naam te klikken.
668, the neighbour of the Beast
zondag 19 oktober 2014 om 18:28
quote:Marels schreef op zaterdag 18 oktober 2014 21:24 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="roermondse in "Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!"" class="messagelink">roermondse schreef op 18 oktober 2014 @ 21:20</a>:</b>
Niemand die mijn rok wil van josephine en co die ik een paar weken geleden heb geplaatst? Maat 44.</div></blockquote>
Volgens mij is daar van de week een reactie op gekomen door een forumster die ik lief vind. Weet alleen niet meer wie maar ik weet nog dat ik dacht "jij bent leuk, jij verdient een mooie rok".
Maar, jij hebt maat 44, jij nog 5 leggings en twee zwarte rokjes? Nou, wat ontzettend lief!
Niemand die mijn rok wil van josephine en co die ik een paar weken geleden heb geplaatst? Maat 44.</div></blockquote>
Volgens mij is daar van de week een reactie op gekomen door een forumster die ik lief vind. Weet alleen niet meer wie maar ik weet nog dat ik dacht "jij bent leuk, jij verdient een mooie rok".
Maar, jij hebt maat 44, jij nog 5 leggings en twee zwarte rokjes? Nou, wat ontzettend lief!
zondag 19 oktober 2014 om 18:29
quote:roermondse schreef op zaterdag 18 oktober 2014 21:26 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="NummerZoveel in "Het grote weggeeftopic 2.0 Freecycle Viva!!"" class="messagelink">NummerZoveel schreef op 16 oktober 2014 @ 19:32</a>:</b>
[...]
Ik wel! Heb je hem nog, of is hij inmiddels al vergeven?</div></blockquote>Je mag hem hebben, heb hem nog namelijk! Ik PB je even (als dat lukt!) Mocht je geen mail ontvangen, zou je mij dan willen mailen op mijn nicknaam en dan @ live.nl ?
[...]
Ik wel! Heb je hem nog, of is hij inmiddels al vergeven?</div></blockquote>Je mag hem hebben, heb hem nog namelijk! Ik PB je even (als dat lukt!) Mocht je geen mail ontvangen, zou je mij dan willen mailen op mijn nicknaam en dan @ live.nl ?
zondag 19 oktober 2014 om 19:06
quote:roermondse schreef op 19 oktober 2014 @ 13:53:
Ik heb het boek "in mijn dromen" van Simone van der Vlugt in de aanbieding. Zo goed als nieuw, eenmaal gelezen. Is een thriller, leuk boek.
Mooi boek! Heb m al gelezen.
Ik heb veel boeken voor ereader. Voor verzoekjes kan iedereen me PBen dan kijk ik of ik het heb.
En dat kost geen verzendkosten natuurlijk
Ik heb het boek "in mijn dromen" van Simone van der Vlugt in de aanbieding. Zo goed als nieuw, eenmaal gelezen. Is een thriller, leuk boek.
Mooi boek! Heb m al gelezen.
Ik heb veel boeken voor ereader. Voor verzoekjes kan iedereen me PBen dan kijk ik of ik het heb.
En dat kost geen verzendkosten natuurlijk
zondag 19 oktober 2014 om 19:44
zondag 19 oktober 2014 om 20:41
quote:roermondse schreef op 19 oktober 2014 @ 19:44:
[...]
??? Wat bedoel je met verkapte terugvindpost???Als je een berichtje plaatst, dan komen updates op dat topic automatisch voorbij wanneer iemand er in post en kun je via "mijn laatste" ook het topic terugvinden. Doe je dat niet, dan kan het lastig zoeken zijn om het topic terug te vinden.
[...]
??? Wat bedoel je met verkapte terugvindpost???Als je een berichtje plaatst, dan komen updates op dat topic automatisch voorbij wanneer iemand er in post en kun je via "mijn laatste" ook het topic terugvinden. Doe je dat niet, dan kan het lastig zoeken zijn om het topic terug te vinden.
maandag 20 oktober 2014 om 10:17
Hi dames, Ik ben nu 40 weken en 5 dagen zwanger, had gehoopt ons kleintje al te mogen vasthouden, maar helaas zit hij nog lekker binnen
Dus..... Ik dacht omdat ik toch aan het wachten ben ( ) hier nog een keer een lijstje met spullen die ik te vergeven heb:
- grijs H&M jurkje maat 40 tot net boven de knie, 1x gedragen op een bruiloft
- olijf/tapas set, nog nieuw in de doos (olijfoliefles, 2 bakjes en een langwerpig olijfschaaltje)
- 2 RIBBA IKEA lijsten, zilverkleurig, afmetingen ca. 25 x 50 cm.
- setje van 3 kaarsen in glas met pastelkleurig motief (nieuw)
- blauw/zwart jurkje tot op de knie met V-hals, maat 40
- zwarte zomer/herfstjas van H&M, maat 40, tot net boven de knie
- 2 toegangskaartjes voor Catharijne Convent in Utrecht
- Heren winterjas van Chasin, groen/grijs, maat L
- Boek "Geboorte van een moeder", Daphne Deckers
- Een stuk of 20nieuwe AH Boerderij mini's, nog in het karton
- een stuk linoleum met een emmertje lijm (voor bv. een stukje gang/bijkeuken/garage), geloof ca. 1 a 2 m2.
Indien ophalen: regio 030
Dus..... Ik dacht omdat ik toch aan het wachten ben ( ) hier nog een keer een lijstje met spullen die ik te vergeven heb:
- grijs H&M jurkje maat 40 tot net boven de knie, 1x gedragen op een bruiloft
- olijf/tapas set, nog nieuw in de doos (olijfoliefles, 2 bakjes en een langwerpig olijfschaaltje)
- 2 RIBBA IKEA lijsten, zilverkleurig, afmetingen ca. 25 x 50 cm.
- setje van 3 kaarsen in glas met pastelkleurig motief (nieuw)
- blauw/zwart jurkje tot op de knie met V-hals, maat 40
- zwarte zomer/herfstjas van H&M, maat 40, tot net boven de knie
- 2 toegangskaartjes voor Catharijne Convent in Utrecht
- Heren winterjas van Chasin, groen/grijs, maat L
- Boek "Geboorte van een moeder", Daphne Deckers
- Een stuk of 20nieuwe AH Boerderij mini's, nog in het karton
- een stuk linoleum met een emmertje lijm (voor bv. een stukje gang/bijkeuken/garage), geloof ca. 1 a 2 m2.
Indien ophalen: regio 030
maandag 20 oktober 2014 om 10:31
Ik heb nog te vergeven:
* strijkijzer (nieuw in verpakking)
* winterjas maat 46/48
* een aantal boeken:
- "Nacht en ontij", Tami Hoag
- "Kwetsbaar", Tatiana de Rosnay
- "Harry Potter and the Deathly Hallows", J.K. Rowling
- "Blauwe maandag", Nicci French
- "Fortuna's dochter", Isabel Allende
* Een boek met de bladmuziek van "Ja zuster, nee zuster"
* Een set 'droomkaarten'
* strijkijzer (nieuw in verpakking)
* winterjas maat 46/48
* een aantal boeken:
- "Nacht en ontij", Tami Hoag
- "Kwetsbaar", Tatiana de Rosnay
- "Harry Potter and the Deathly Hallows", J.K. Rowling
- "Blauwe maandag", Nicci French
- "Fortuna's dochter", Isabel Allende
* Een boek met de bladmuziek van "Ja zuster, nee zuster"
* Een set 'droomkaarten'
maandag 20 oktober 2014 om 13:26
maandag 20 oktober 2014 om 16:09
blondie, heb je foto`s van de 2 jurkjes?
Ik moet binnenkort mijn kast eens opruimen. Dan zal ik ook eens eea hier plaatsen.
In het vorige topic een hoop opgeruimd op deze manier. Altijd fijn om zo mensen blij te maken!
Ik moet binnenkort mijn kast eens opruimen. Dan zal ik ook eens eea hier plaatsen.
In het vorige topic een hoop opgeruimd op deze manier. Altijd fijn om zo mensen blij te maken!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
maandag 20 oktober 2014 om 16:19
quote:biol schreef op 20 oktober 2014 @ 16:09:
In het vorige topic een hoop opgeruimd op deze manier. Altijd fijn om zo mensen blij te maken!Op welk email adres kan ik je mailen?
In het vorige topic een hoop opgeruimd op deze manier. Altijd fijn om zo mensen blij te maken!Op welk email adres kan ik je mailen?
maandag 20 oktober 2014 om 16:34