Vriendengroep omg Emmen

17-10-2014 18:57 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi!



Het lijkt mij heel gezellig om een vriendengroepje te starten en leuke dingen te doen, zoals terrasje pakken, naar de bios gaan, koken, uitgaan etc.

Heb zelf een paar lieve vriendinnen, maar een groepje lijkt me zo gezellig

Ik ben 28 jaar, woon samen met mijn vriend in Emmen. Ik ben juffrouw op een basisschool. Ik hou van reizen, koken/bakken en leuke dingen ondernemen.



Ik hoop van jullie te horen! :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



Ik ben 23 jaar en ben verpleegkundige.Ik kom uit de omgeving Emmen. Ben daar opgegroeid. woon nu in Groningen ivm mijn werk. kom nog wel regelmatig in de buurt van Emmen.



Ben creatief hou van leuke dingen doen zoals bios,terras, uitgaan, winkelen en koken bij mooi weer lekker naar het park en wandelen in het bos.
Genieten van het leven
Alle reacties Link kopieren
Hi!



Wat leuk dat je een oproepje hebt geplaatst. Ik verhuis terug naar Emmen en veel contacten zijn verwaterd. Jouw oproepje sprak me dus erg aan! Ik hou van shoppen, lekker eten, kletsen en stappen, eigenlijk alle echte meidendingen! Verder ben ik 24 jaar en werk ik momenteel fulltime in het westen, maar binnenkort ga ik terug naar het hoge noorden en een leuk meidengroepje zie ik zeker zitten.



Hopelijk krijg je meer reacties!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



Leuk jullie reacties te lezen! We houden in elk geval allemaal van gezellige, leuke dingen ondernemen!

Altijd leuk om iets te doen, we kunnen nog even wat meer reacties afwachten ( als die volgen )



Groetjes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven