Wat moeten we nou?

20-10-2014 17:55 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb maar even een nieuwe profiel aangemaakt, want ik wil absoluut niet herkent worden. Ik schaam me en ik weet dat ook jullie geen blad voor de mond nemen. Wel wil ik jullie vragen om niet bevoordeeld te reageren. Laten we het wel netjes houden aub.



Ik ben smoorverliefd op een vent van 30. Ikzelf ben bijna 20. Allemaal leuk en aardig. Nu komt het: hij heeft momenteel nog een vriendin en een dochtertje. Dat wist ik pas later. Ondertussen spreken we elkaar elke dag en zien we elkaar regelmatig (een paar keer in de week). Hij geeft aan verliefd op mij te zijn en met mij verder te willen en hij zit in een lastige situatie nu. Hij wil namelijk graag weg bij zijn vriendin. Hij is al een hele lange tijd niet meer gelukkig met haar. Ze zijn eerder uit elkaar geweest, in relatietherapie geweest enz, maar de koek is gewoon op.



Het erge is nu: hij weet niet hoe hij dat moet doen met zijn dochter. Zijn dochter staat op nummer 1 en voor mij geldt vanzelfsprekend hetzelfde, ondanks dat het niet mijn kind is. Als zijn vriendin merkt dat hij bij haar weg wil, zal zij zijn dochter van hem afnemen en zal hij haar een lange tijd niet mogen zien. Kortom: hij zit vast. Zij heeft financieel niet veel te bieden aan hun dochter. Hij is bang dat ze iets tekort zal komen als hij niet meer daar woont. Ik heb gewezen op een omgangsregeling, maar hij was ervan overtuigd dat zijn vriendin dat niet gaat doen. Ik ben van mening dat een kind absoluut nooit de dupe mag worden en ik snap niet waar zij het lef vandaan haalt om een kindje haar vader af te nemen en andersom. Dat doe je gewoon niet... Ik snap dat ze ervan zou balen dat hij weggaat bij haar, maar die kleine meid mag je niet gebruiken om iemand bij je te houden.



Ja, ik weet dat we fout bezig zijn naar zijn vriendin (en ook dochter) toe. Absoluut en daar ben ik me volledig van bewust. Scheld me maar uit, noem me wat je wilt. Ik weet het allemaal.



Ik wilde het denk ik gewoon even uiten, omdat ik er natuurlijk met niemand over kan praten.

Heeft iemand hier ervaring mee en heeft misschien iemand een advies qua zijn dochter? We willen samen verder en natuurlijk wel met zijn dochter.
Alle reacties Link kopieren
Hou dan rekening met de; geef me nog een paar maanden smoes....



Hij moet bij zijn kind zijn vanavond. Niet bij jou.
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Helemaal eens met Adorabull, goede teksten!
Waarom wil je dit TO? Ik snap daar echt helemaal niks van.



Dat je als negentienjarige een relatie wil met een man die al een kind heeft. Trouwens, ik ben dertig en heb daar nog steeds geen zin in. Het gaat gegarandeerd gezeik opleveren. Echt. Gegarandeerd.



Waarom wil je iemand die niet durft te kiezen omdat hij zo zielig is?



Waarom wil je een vreemdganger? Wat hij nu doet, doet hij met gemak nog een keer.



Je kan wel zeggen dat je oud voor je leeftijd bent. Geloof mij, dat denkt iedere 19-jarige. Ik heb hem alleen al deze week op dit forum al tien keer voorbij zien komen. Maak je niks wijs wat dat betreft.
Alle reacties Link kopieren
Deze man is anders, hij gaat echt zijn kind verlaten voor haar. Ik geloof het echt, ik heb mijn schoen ook gezet, want Sinterklaas is er bijna en daar gelooft TO ook nog in, net als ik.....





Toen ik 5 was....
Je reactie zegt meer over jou dan over mij....
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 18:57:

Haha, lieve mensen. Ik neem alles ter harte hoor. Ik vind het helemaal niet erg dat jullie zo reageren. Ik zal een goed gesprek met hem voeren en kijken of we het gaan beëindigen of dat hij er voor gaat. Hij is nu in gesprek met zijn moeder erover.. Bedankt voor jullie reacties in ieder geval!

Kan me indenken dat je nu nog lacht.

Geniet er nog maar heel eventjes van.....................................................

Want ik vermoed dat je gezicht in een glimp treurig staat.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Checklist:

1. wilt u een partner die al gesetteld is?

2. wilt u een partner die al kinderen heeft en hier ruim de komende 10 jaar alimentatie over betaald bij het beëindigen van de huidige relatie?

3. wilt u een partner die moeilijk zelf keuzes maakt en dit eerst met mijn moeder bespreekt?

4. Wilt u een partner die liegt als het beter uit komt?



Dan maak je de goede keuze voor een bijna 20 jarige (waarom niet gewoon 19 zeggen? Voelt volwassener?)
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 17:55:





Ik ben smoorverliefd op een vent van 30. Ikzelf ben bijna 20. Allemaal leuk en aardig. r.Het is niet allemaal leuk en aardig.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Jij bent een tiener.



Waarom denk je dat hij eerlijk tegen jou is terwijl hij liegt tegen zijn vrouw?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij zit niet vast, een rechter zal nooit 1 ouder buitensluiten ten zij er iets heel ergs aan de hand is.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Ik leg je de goede volgorde even uit.

Stap 1: je laat hem (tijdelijk) los

Stap 2: hij gaat bij zijn vrouw weg

Stap 3: hij komt tot een goede regeling met zijn vrouw op het gebied van omgang met her kind

Stap 4: hij komt tot een goede financiële regeling met zijn vrouw (want hij wil niet dat zijn kind iets te kort komt)

Stap 5: hij wordt volwassen en gaat op eigen benen staan

Stap 6: hij is stabiel, de situatie is stabiel en hij is aan een relatie toe

Stap 7: je kijkt of hij nog net zo leuk en spannend is nu hij een doorsnee single vader is die op respectvolle wijze met zijn ex en dochter omgaat.



Maar als je gewoon een vent aan je haak wil slaan die vreemd gaat en een gezin wil ontwrichten en een kind op het spel wil zetten dan moet je dat gewoon doen hoor....maar dan niet komen janken hier als je op de brokstukken zit hè?!
Alle reacties Link kopieren
Arme vrouw en dochter. Zitten nu nietsvermoedend thuis op de bank, terwijl papa alweer de volgende kutsmoes aan het verzinnen is om een 19 jarige te neuken. Bah bah bah. En met diezelfde muil kust ie zijn vrouw en kind nog voor het slapen gaan. Echt te plat en ordinair. En dan gaat zij respecloos om met het kind door haar weg te willen houden. Kom op zeg, wat zijn jullie een stel sneuerds bij elkaar.
If God is watching us, the least we can do is be entertaining
Alle reacties Link kopieren
Deze man is al snel een stuk minder leuk wanneer je naast de lusten ook de lasten hebt en je je realiseert dat je een relatie hebt met een vreemdganger.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Deze man is al een minder leuke vader als je erover denkt dat hij vreemd gaat en zo oneerlijk is naar vrouw en kind. Hij riskeert zo een escalatie en vechtscheiding. Alles voor het kind.

TO, het is niet te geloven, maar het kán gewoon dat hij liegt, glashard. door zijn tanden.

Dat zijn vrouw geen weet heeft van de slechte relatie, dat ze werkelijk wekelijks dampende sex hebben. Je weet het pas als je met haar praat. Maar dat doe je niet, want jíj vindt dat kind wél belangrijk.



Een écht leuke man had het eerst beëindigd met zijn vrouw, omdat er geen toekomst meer in zit. Was daarna pas met jou verder gegaan (ook als in verder dan praten).

Je kunt véél beter krijgen dan hij. Hij is verlust op jou, jij gelooft dat hij verliefd is.



Stel nou dat het echte liefde is, dan overleeft het ook een pauze tot hij vrijgezel is. Ment to be.
Alle reacties Link kopieren
quote:adorabull schreef op 20 oktober 2014 @ 18:53:

Ik vraag me af wanneer de; " jullie bent allemaal verzuurde wijven zonder eigen leven" opmerking komt....Die allemaal strontjaloers zijn op de fantaaaastische relatie die TO heeft met haar vent.
Dothemath, Dothedance!!
Alle reacties Link kopieren
Hoezo, wou jij niet dat je vent vreemdging?
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
quote:Girl1978 schreef op 20 oktober 2014 @ 19:29:

Ik leg je de goede volgorde even uit.

Stap 1: je laat hem (tijdelijk) los

Stap 2: hij gaat bij zijn vrouw weg

Stap 3: hij komt tot een goede regeling met zijn vrouw op het gebied van omgang met her kind

Stap 4: hij komt tot een goede financiële regeling met zijn vrouw (want hij wil niet dat zijn kind iets te kort komt)

Stap 5: hij wordt volwassen en gaat op eigen benen staan

Stap 6: hij is stabiel, de situatie is stabiel en hij is aan een relatie toe

Stap 7: je kijkt of hij nog net zo leuk en spannend is nu hij een doorsnee single vader is die op respectvolle wijze met zijn ex en dochter omgaat.



Maar als je gewoon een vent aan je haak wil slaan die vreemd gaat en een gezin wil ontwrichten en een kind op het spel wil zetten dan moet je dat gewoon doen hoor....maar dan niet komen janken hier als je op de brokstukken zit hè?!

De grap is dat mannen [onbewust] helemaal niet zo,n vrouw willen.

Later gaan ze pas nadenken, en denken dan bij hunzelf..''.tjee, zij ''beukte'' zomaar mijn leven in.''

Ik wil een eerlijke lieve vrouw.

het duurt even hoor bij die mannen, maar uiteindelijk.....
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik snap dit toch nooit. Mannen die met je aan het flirten zijn terwijl ze een vrouw (of erger: kind!) thuis hebben zitten, vind ik zo verschríkkelijk wanstaltig onaantrekkelijk. Hoe kan dat toch dat niet elke vrouw dat heeft?
Alle reacties Link kopieren
(Linkj met cijfers)

slechts 1,5% van de getrouwde mannen gaat bij hun vrouw weg, omdat ze verliefd zijn op een ander.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb ooit een "relatie" gehad met een man die nog gebonden was aan zijn vriendin + kind.

Ook wij zagen mekaar dagelijks, appte de hele dag door, we waren zoooo verliefd en ik was net zo naief als jij..



In de periode dat wij iets met elkaar hadden (dit heeft ongeveer 6 maanden geduurd) is zij zwanger geraakt. In het begin was het: ja het gaat niet goed meer tussen ons, maar we hebben een koophuis blablabla



Toen zij zwanger werd was het natuurlijk: ik kan haar nu niet laten zitten, dat is niet goed voor het kind



Toen het kind geboren was had hij echter natuurlijk weer n nieuwe smoes: ik kan niet zomaar bij haar weggaan want dan pakt zij mijn dochter af.



Keer op keer geloofde ik zijn smoesjes, juist omdat ik zo blind van verliefdheid was en niet wilde inzien dat ik gewoon zijn neukertje was.



Deze man gaat zijn vrouw niet verlaten, nu niet, nooit niet! Hij gebruikt zijn kind nu als smoes om rond te kunnen neuken.

Denk goed nu bij wat je doet. Hoe je er aankomt zo kom je er ook weer vanaf en geloof me, dit is echt zo!!
En stel, in het allergunstigste geval verlaat hij haar echt voor jou. Dan volgt er dus een periode uit de hel want die ex gaat niet blij zijn.

En vervolgens ga jij je realiseren dat wat hij haar en zijn kind aandeed ook maar zo bij jou kan gebeuren...



Leef je nog steeds niet lang en gelukkig
Een vriendin van me kreeg iets met een collega, ze waren toen allebei getrouwd.



Hij heeft zijn vrouw en twee kinderen inderdaad verlaten maar vriendin zit nu met:

1 vertrouwenskwestie (zijn allebei vreemdgegaan, weg is je basis)

2 een paar kinderen waar ze een hekel aan heeft

3 een ex die nog veel te vertellen heeft

4 een man die zich in allerlei bochten wringt voor iedereen en het nooit goed doet



Succes...
Alle reacties Link kopieren
quote:dothedance schreef op 20 oktober 2014 @ 19:04:

Klopt, hij kan dat inderdaad doen, mij vanalles wijsmaken. Dat weet je nooit zeker, van niemand niet. Ik zal kijken of we tot een besluit kunnen komen vanavond en anders is het voor mij ook einde oefening. Thanks allemaal!

Je hebt het steeds over "we" en "wij" maar dat is helemaal niet aan de orde . Het is "jij" en "zij" (=hij met vrouw en kind)

Je kunt die beslissing volkomen zelfstandig nemen maar misschien ben je daar toch niet oud genoeg voor.

Geeft niets. Daar leer je van...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Het zou al bijvoorbaat einde oefening moeten zijn. Je bent nog erg jong, maar geloof me als een man geen moeite hoeft te doen om twee vrouwen te houden, dan zal hij zijn vriendin niet verlaten. Pak je zelfrespect en eigen waardering terug en kap het direct af. Dat huilie huilie over zijn dochtertje is niet jouw probleem, dat had hij eerder kunnen bedenken. Als de koek van zijn relatie werkelijk op is en hij is compleet van de wereld van je en wil met jou verder, dan onderneemt hij maar actie op de nette manier. Eerst zijn relatie beëindigen en samen met zijn ex dan afspraken maken die het beste zijn voor hun dochtertje. Tot die tijd moet je tegen hem zeggen: "hit the road Jack". En als je mijn eerlijke mening wilt weten: ik zou er helemaal voor passen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeger vond ik het altijd een dooddoener als men zei:"Later, als je net zo oud bent als ik nu ben, dan begrijp je het". Hoezo, later als ik net zo oud was? Ik was al oud en ik wist heel goed waar ik het over had. Nu pas besef ik dat ik op jonge leeftijd veinsde volwassen te zijn en nu pas weet waar het leven echt om draait. En nog zijn er mensen ouder en wijzer en hebben meer levenservaring en ik kijk er naar uit om nog meer nieuwe inzichten te krijgen. Dus dat je de zorg hebt voor je jongere broertjes, een oudere man hebt getroffen, je meent te kunnen inleven in de situatie en meent het, met de volwassen instelling, bij het juiste eind te hebben, je weet nog niet half waar je over praat.



Natuurlijk gaat deze man niet bij zijn vriendin weg en natuurlijk laat hij zijn kind niet in de steek. Want als hij dat had gewild, dan had hij overal een oplossing voor gevonden. Een man heeft ook rechten hè, een vrouw heeft niet het alleenrecht. Nu komt het hem makkelijk uit, vriendin thuis, kind thuis en als hij even op adem moet komen heeft hij jou. En hij mag ook menen dat hij verliefd op jou is, dat zal ook best, maar hij verlaat zijn vriendin en kind niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven