De laatste nacht samen.

20-10-2014 02:29 817 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik lig op de bank met Brutus, mijn trouwe viervoeter. Het is op, voorbij na zestieneneenhalf jaar. Hij eet al een week amper en sinds gisteren drinkt ie bijna niet meer. Morgen komt de dierenarts voor de laatste keer. Ik kan hem niet alleen laten, ik wil zo lang mogelijk zijn warme lijf voelen. Hij slaapt nu rustig en droomt af en toe. Ik hoop dat ie droomt dat ie aan het rennen is.



Zijn kist is klaar, een mooie witte kist met hartjes en botjes. We hebben een mooi plekje voor hem uitgekozen. Maar ik ben nog lang niet klaar om afscheid te nemen van mijn maatje. Stilletjes hoop ik dat ie in zijn slaap mag gaan. Wat ga ik hem missen, wat ga ik hem missen...
You know how I know? Because I reeaally think so!
Wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet er bijna een beetje van huilen. Wat erg. Maar wat een mooie leeftijd, hij heeft vast prachtige jaren gehad met jou:) Knuffel!
Why own a room when you can build a house?
Alle reacties Link kopieren
I don't care what is written about me so long as it isn't true.
Alle reacties Link kopieren
Héél veel sterkte !



Slaap zacht lieve Brutus !
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 oktober 2014 @ 09:39:

Hij eet niet meer, winkelfanaat. We hebben alles uit de kast getrokken, maar hij eet niets meer. Hij drinkt nog water en met een spuitje krijgt ie recovery, dat accepteert ie nog.



Brutus is een Ridgeback. Voor een grote hond is ie verbazingwekkend oud en de afgelopen jaren hebben we elk jaar ook gezien als een cadeautje. Maar juist daardoor kan ik me er niks bij voorstellen om zonder hem te leven. Brutus was mijn schaduw en ik moet nu zonder schaduw verder. Ik kan hem nooit meer knuffelen, nooit meer in zijn ogen kijken, nooit meer betekenisvolle blikken uitwisselen. Ik hoor nooit meer zijn tred achter me bij alles wat ik doe. Geen hond onder mijn bureel om mijn voeten te warmen.



Een leeg huis als je thuiskomt, na zoveel jaar. Wat prachtig gezegd, precies wat een hondenvriend is.
Vreselijk...sterkte en een dikke knuffel.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh, lieve Mrs, ik lees je nèt pas.

Gecondoleerd met het verlies van je grote, trouwe Brutus



Ik kan zo veel zeggen,



Niet verder lijden

Prachtige leeftijd,

Mooi leven gehad.......................



Maar het was jòuw vriend, jòuw trouwe kameraad.

En die is er niet meer.

Dat doet pijn, heel erg veel pijn.



Heel veel sterkte en een dikke pakkerd
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Wat een gemis en leegte
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 oktober 2014 @ 10:48:

Dat is precies hoe ik het Mason heb uitgelegd, Clemance. Dat Brutus voor altijd in zijn hartje zit en dat ie alleen over zijn hartje hoeft te aaien als ie hem mist en hem wil aaien. En dat Brutus pas echt dood is als ie nooit meer aan hem denkt.



Tranen hier

Wat heb je dat mooi uitgelegd aan Mason. Ik lees dat je lieverd niet meer is... Ik wil je heel, heel veel sterkte wensen, ook voor Stan en Mason. Ik weet zeker dat Brutus een geweldig en liefdevol leven bij jullie heeft gehad.

Een hele dikke knuffel



Rust zacht, Brutus
quote:MrsStanleyWalker schreef op 20 oktober 2014 @ 17:40:

Mijn lieverd is er niet meer. Wat doet dit gruwelijk veel pijn.ach meid toch
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Omdat je zo van hem hield, heb je hem niet langer lijden. Maar het is vreselijk en snijdt door je hart. Wat een leegte nu hè?



Nogmaals sterkte, ook met alle tastbare zaken, zijn drinkbak en riem. Tijdstippen waarop je hem normaal uitlaat.



Och ja die tastbare dingen, drink/eet bak riem, speelgoed, mand bal, met alles sta je te janken, vreselijk.

Hier de hele dag al zo n depri gevoel, kan hier heel slecht tegen.
Veel sterkte samen!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte, met al je dagelijkse handelingen, die nu anders zijn of worden. Bereken hoeveel dagen je van hem hebt genoten, hoeveel uren dat waren. Heel veel!

Denk aan leuke momenten, dat hij je liet lachen!

Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte MrsStanleyWalker!



Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte. Wij hebben onze lieverd na 15 jaar moeten laten inslapen in januari. Wat een gemis! 😩
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
Alle reacties Link kopieren
Sterkte. Een maatje verliezen, al weet je dat het er aan komt, is altijd zo moeilijk. Ze leven te kort vind ik :/
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte! Afgelopen juni afscheid moeten nemen en snap je pijn volledig. Je hebt er nu niets aan, maar het heeft onze kinderen achteraf wel heel veel goed gedaan dat ze overal bij zijn geweest en voor hen gevoel echt afscheid hebben kunnen nemen. En ondanks dat onze schat er niet meer is hoort hij nog steeds bij ons. Dat zal met jullie Brutus ook zo blijven.
Ah, wat een moeilijke beslissing is het toch om je huisdier te laten gaan. Heel veel sterkte met het gemis
Alle reacties Link kopieren
ahahah you didn't say the magic word
Wat moeilijk... Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Heel veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven