Centraal Moderatortopic I|

16-09-2014 16:23 1067 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'vriendschappen ombouwen in dorp' is gewijzigd in vriendschappen opbouwen in dorp .



Met vriendelijke groet,



Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 20 oktober 2014 @ 00:12:

[...]





Beste Alixane,



Bedankt voor de melding. Het is echter niet onder de aandacht verdwenen. Zoals je hieronder hebt kunnen lezen hebben wij Shaniqa een mail gestuurd en wachten wij op een antwoord.



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDat heb ik gezien. Maar het bevreemdt mij dat normaliter direct aan een anonimiseerverzoek wordt voldaan. Dit schijnt dan weer een speciaal geval te zijn?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Alixane schreef op 20 oktober 2014 @ 00:25:

[...]



Dat heb ik gezien. Maar het bevreemdt mij dat normaliter direct aan een anonimiseerverzoek wordt voldaan. Dit schijnt dan weer een speciaal geval te zijn?



Het klopt dat wij normaliter direct voldoen aan een anonimiseerverzoek, maar als er wordt gevraagd om het verwijderen van een account willen wij het liefst per mail nog even duidelijk maken dat wij geen accounts verwijderen, maar wel kunnen anonimiseren. Hierin wordt ook de vraag gesteld of de persoon in kwestie dat wilt....



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Verdere vragen over het beleid graag via de mail.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 20 oktober 2014 @ 00:36:

[...]





Het klopt dat wij normaliter direct voldoen aan een anonimiseerverzoek, maar als er wordt gevraagd om het verwijderen van een account willen wij het liefst per mail nog even duidelijk maken dat wij geen accounts verwijderen, maar wel kunnen anonimiseren. Hierin wordt ook de vraag gesteld of de persoon in kwestie dat wilt....

Klopt, dat is al heel lang zo.

Zie je toch regelmatig langskomen in dit topic.
Een volk dat voor tirannen zwicht, zal meer dan lijf en goed verliezen, dan dooft het licht
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 20 oktober 2014 @ 00:36:

[...]





Het klopt dat wij normaliter direct voldoen aan een anonimiseerverzoek, maar als er wordt gevraagd om het verwijderen van een account willen wij het liefst per mail nog even duidelijk maken dat wij geen accounts verwijderen, maar wel kunnen anonimiseren. Hierin wordt ook de vraag gesteld of de persoon in kwestie dat wilt....



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Verdere vragen over het beleid graag via de mail.



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaDank je voor de uitleg, duidelijk!
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Hi mods,



Zouden jullie het woord epistomie in mijn topictitel kunnen vervangen door episiotomie? Dat is nl de correcte spelling.



Dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
quote:ModeratorViva schreef op 20 oktober 2014 @ 00:36:

[...]





Het klopt dat wij normaliter direct voldoen aan een anonimiseerverzoek, maar als er wordt gevraagd om het verwijderen van een account willen wij het liefst per mail nog even duidelijk maken dat wij geen accounts verwijderen, maar wel kunnen anonimiseren. Hierin wordt ook de vraag gesteld of de persoon in kwestie dat wilt....



Hopende je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Verdere vragen over het beleid graag via de mail.



Met vriendelijke groet,

Moderator VivaMaar waarom moet dat achter de schermen met Shaniqa en kan dat wel voor de schermen met Tandpasta, zoals een paar postings hiervoor?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
quote:Cheery schreef op 20 oktober 2014 @ 04:52:

Hi mods,



Zouden jullie het woord epistomie in mijn topictitel kunnen vervangen door episiotomie? Dat is nl de correcte spelling.



Dank jullie wel.



Beste Cheery,



De topictitel is aangepast.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss.Innuendo schreef op 20 oktober 2014 @ 06:23:

[...]



Maar waarom moet dat achter de schermen met Shaniqa en kan dat wel voor de schermen met Tandpasta, zoals een paar postings hiervoor?



Beste Miss.Innuendo,



Tandpasta geeft in haar bericht aan niet te kunnen mailen, vandaar dat de moderator de vraag hier even beantwoordt. Normaliter wordt er over dit soort zaken inderdaad via email gecorrespondeerd. Bijkomend voordeel in dit geval was dat het verschil tussen anonimiseren en verwijderen van een account nog even wordt toegelicht. Blijkbaar is hierover bij sommigen ook nog wat onduidelijkheid.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Topic De laatste nacht samen. is verplaatst naar de pijler Thuis.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Make up Workshop' is verwijderd ivm spam.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dank je junior!
Alle reacties Link kopieren
Zo wat een gezuig hier.
Alle reacties Link kopieren
Topic hondenpension zonder kennels in Zuid holland gezocht is verplaatst naar de pijler Thuis.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Het topic " Onderzoek onder rokers" is verwijderd ivm in strijd met de huisregels.



Met vriendelijke groet,

JuniorModeratorViva
Alle reacties Link kopieren
Het topic 'Wat voor cijfer geven jullie mij?' is verplaatst naar Lijf&Lijn.



Met vriendelijke groet,

Moderator Viva
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Er staat op de pijlers, tussen de topictitels, nog een reclame voor het ABN-Amrotopic. Dat is raar, aangezien dat topic al lang gesloten is.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 20 oktober 2014 @ 13:39:

Er staat op de pijlers, tussen de topictitels, nog een reclame voor het ABN-Amrotopic. Dat is raar, aangezien dat topic al lang gesloten is.



Zou je even een printscreen kunnen mailen naar forum@viva.nl ? Alvast bedankt!



Vriendelijke groeten,



Moderator Viva forum
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen idee hoe ik een printscreen kan maken op mijn tablet.
Alle reacties Link kopieren
quote:prik schreef op 20 oktober 2014 @ 16:29:

Ik heb geen idee hoe ik een printscreen kan maken op mijn tablet.



Kan niet.



Edit, schijnt wel te kunnen, heb even gegoogeld. Ik heb het met mijn ipad ook een keer geprobeerd maar het was nogal een gepruts.
verba volant, scripta manent.
Alle reacties Link kopieren
quote:MarianneDavids schreef op 20 oktober 2014 @ 16:30:

[...]





Kan niet.



Edit, schijnt wel te kunnen, heb even gegoogeld. Ik heb het met mijn ipad ook een keer geprobeerd maar het was nogal een gepruts.





Aan/uit knop tegelijk met de homebutton voor de iPad.

Dan staat die foto bij je foto.

Die kun je versturen



Bij een samsung is het de start- en volumeknop bijv
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Topic Koffietijd is verplaatst naar de pijler Entertainment.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Stel dat iemand je onder de negeer zet. Dan kan je toch nog steeds reageren in topics van die persoon? Of niet.



Ik word bij 1 specifiek topic helemaal uit de app gegooid als ik wil reageren.

Bij andere topics niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Het topic Is dit dagmenu oké? is verplaatst naar de pijler Lijf & Lijn.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 20 oktober 2014 @ 18:42:

Stel dat iemand je onder de negeer zet. Dan kan je toch nog steeds reageren in topics van die persoon? Of niet.



Ik word bij 1 specifiek topic helemaal uit de app gegooid als ik wil reageren.

Bij andere topics niet.



Beste Fame,



Ik heb net even voor je een test gedaan en ik kan nog gewoon posten als je iemand (tijdelijk) op `negeer` zet.



Mocht je er verder last van hebben, zou je dan even willen mailen, dan kan je ook erbij vermelden bij welk topic je het probleem ondervindt.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Ok. Dank je. Mysterie van de dag dus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven