Van vriendschap naar relatie?

20-10-2014 19:33 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn topic lijkt een beetje op een ander topic hier maar omdat het toch net iets anders is ben ik een nieuwe gestart.



Ik ben pas op vriendenweekend geweest en op een van de avonden waren ik en een vriend de laatste die nog wakker waren. Ik ken hem al erg lang en onze ouders zijn ook bevriend. We zaten de hele tijd gezellig te kletsen en na een tijdje zocht hij toenadering tot mij door wat over mijn benen te strelen en steeds verder naar mijn billen. Ik merkte al eerder een spanning tussen ons, maar twijfelde of ik dat goed aanvoelde of het me verbeelde. Dit bleek dus niet zo te zijn. Tegen de tijd dat hij bij mijn billen was heb ik het langzaam afgekapt omdat ik het toch een raar idee vond met iemand die ik al zo lang ken. Heb dat ook tegen heb gezegd en dat had hij ook wel een beetje maar weerhield hem niet had ik de indruk. Vroeg me ook af in hoeverre het de alcohol was (hadden beide gedronken, niet echt zat maar wel (licht) aangeschoten) en toen ik vroeg of hij de dag erna nog zou weten wat hij nu deed gaf hij aan van wel.

Omdat ik niet wist in hoeverre het door de drank kwam en omdat ik onze vriendschap niet op het spel wil zetten heb ik het helemaal afgekapt. Hij reageerde hier goed op en we hebben ook gewoon gezellig verder zitten kletsen en de rest van het weekend ook gewoon normaal en goed met elkaar om kunnen gaan.



'Probleem' is dat ik er mee in mijn hoofd blijf zitten en dan vooral de vraag of het de drank was of dat er voor hem toch gevoelens achter zitten. Dit mede doordat sommige vrienden van ons soms opmerkingen maken over ons als stel, hierdoor vraag ik me af of zij iets weten wat ik niet weet en of dit voor hem een serieuze toenaderingspoging was of dat hij gewoon een avondje plezier wilde omdat we allebei al een tijdje vrijgezel zijn. Hierdoor begin ik ook te denken over mijn gevoelens voor hem, omdat ik hem al zo lang ken heb ik nooit verder gedacht dan vriendschap maar ik merk wel dat ik goed met hem kan praten, kan lachen en we veel dezelfde interesses hebben.

Aan de ene kant wil ik het met hem bespreken, maar aan de andere kan wil ik hem niet in verlegenheid brengen want ik weet niet of hij het als een afwijzing voelt. Daarnaast begin ik dus zelf ook een beetje aan mijn gevoelens voor hem te twijfelen.



Misschien ben ik er gewoon te veel mee bezig en moet ik er niet te veel achter zoeken, maar het blijft me wel bezig houden.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.
Alle reacties Link kopieren
Indien hij je leuk vond als zijnde om te daten en als potentieel relatiemateriaal dan zou hij je mee uit vragen of iets afspreken. Het feit dat hij vaag richting je kruis aan het strelen is, zegt slechts 1 ding: hij heeft jeuk en hij wil seks.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Hij wil iets warms om zijn pik!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Hij was geil.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Een zoen had ik misschien nog als poging tot meer kunnen zien, nu denk ik ook dat hij gewoon geil was.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt mij juist heel moeilijk iemand op date te vragen die je al zo lang kent, evenals zo iemand even vol te zoenen. Dit klinkt wel als onderzoekend, dat doe je niet bij een goede vriendin als je alleen 'jeuk' hebt. (Oke jullie gaan me nu heel naïef vinden ik weet t)
Alle reacties Link kopieren
Dat is dus inderdaad mijn dilemma, heb ook beetje het idee dat hij geil was. Maar aan de andere kant is hij, zoals ik hem ken, niet de persoon voor alleen een avondje lol en ik heb ook zoiets van je gaat een vriendschap niet op het spel zetten voor een geil avontuurtje.
Alle reacties Link kopieren
Niet serieus nemen.

Ik zou het al helemaal niet zo snel linken aan een potentiële relatie.



En bij jeuk aan z'n dronken piemel gaat hij echt niet analyseren wat de eventuele impact op jullie vriendschap zou kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Praat er met hem over of denk je dat jullie vriendschap dat niet aankan? Bedenk vooraf de scenario's en wat je daarvan vindt:



Hij verliefd, jij niet verliefd....

Hij was geil, jij niet verliefd....

Hij verliefd, jij misschien ook kom je nu achter...

Hij was geil, jij voelt misschien toch meer voor hem....
Alle reacties Link kopieren
Hij is jou niet en zijn gedrag zegt dat hij wel degelijk in was voor een avontuurtje.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven